Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00301088/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi na ul. Wspólnej w m-ci Kluki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KLUKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 88
1.5.2.) Miejscowość: Kluki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-415
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kluki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kluki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7ff042c2-02d0-11ef-b21f-3ab44b58c1d61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi na ul. Wspólnej w m-ci Kluki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ff042c2-02d0-11ef-b21f-3ab44b58c1d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353260
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00230270/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa drogi na ul. Wspólnej w m-ci Kluki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00301088
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi na ul. Wspólnej w miejscowości Kluki i włączeń wewnętrznych dróg do niej
dobiegających w zakresie przebudowy jezdni, wykonania jednostronnego pobocza, lokalnych chodników wraz ze zjazdami
do sąsiednich nieruchomości.
Przedmiotowy odcinek drogi wewnętrznej przebiega przez miejscowość Kluki, przez teren zabudowy.
Ulica posiada obecnie jezdnię bitumiczną szerokości ok 4,20 – 6,0 m z prawostronnym chodnikiem z kostki brukowej
szerokości 1,50 m. Zjazdy posiadają nawierzchnie z kostki brukowej i nawierzchnie gruntowe. W pasie drogowym
zlokalizowane są: sieć wodociągowa, sieć wodociągowa, sieć gazowa, kanalizacja sanitarna, linia energetyczna, linia
teletechniczna.
Odwodnienie drogi odbywa się poprzez spływ wód do kanalizacji deszczowej lub na tereny zielone w pasie drogowym.
Brak drzew kolidujących z przedmiotową inwestycją.
Projektowany zakres robót zalicza się do pierwszej kategorii geotechnicznej, warunki gruntowe zaliczono do prostych. W
rejonie przedmiotowej drogi warstwą ziemi urodzajnej zalegają piaski i gliny piaszczyste.
Projektuje się przebudowę ulicy Wspólnej (drogi wewnętrznej) na długości 510,50 m obejmująca:
- przebudowę jezdni szerokości 5,0 – 6,0 m poprzez jej wzmocnienie warstwami mineralno-bitumicznymi i lokalnymi
poszerzeniami wraz z wykonaniem ścieku przykrawężnikowego z kostki brukowej,
- wykonanie lokalnych chodników szerokości 1,50 m z kostki brukowej szarej wraz z przejściem dla pieszych i dojściem do
furtek,
- wykonanie jednostronnego pobocza z płyt ażurowych szerokości 0,83 m,
- przebudowę zjazdów do sąsiednich nieruchomości z kostki brukowej grafitowej i bitumicznych (na drogi wewnętrzne).
Zestawienie powierzchni:
- nawierzchnia jezdni bitumicznej – 3250 m2
- nawierzchnie chodników i dojść z kostki brukowej szarej – 153 m2
- nawierzchnia poboczy z płyty ażurowych – 237 m2
- nawierzchnia zjazdów z kostki brukowej grafitowej – 1802
- nawierzchnia ścieku przykrawężnikowego – 77 m2 (381mb)
Teren nie znajduje się pod ochroną konserwatorską. Teren nie jest objęty miejscowym planem zagospodarowania
przestrzennego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 858530,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1258290,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 858530,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFALIN Sp. z o.o. sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732909072
7.3.4) Miejscowość: Blachownia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAFALIN SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
RAFALIN SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 858530,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-31INNE PRZETARGI KLUKI
- Przebudowa sieci wodociągowej wraz z dokumentacją projektową w miejscowości Podwódka
- Wydobycie, załadunek, transport i utylizacja odpadu oraz Remont zbiornika chłonno-odparowawczego dla wód opadowych w ramach zad. Bud. i rozbud. infrastruktury wodociąg. i kanaliz. na terenie Gm. Kluki
więcej: przetargi KLUKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.