Ogłoszenie z dnia 2023-08-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00308912/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia pracowni konserwacji Muzeum Bursztynu w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Gdańska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000283392
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 46/47
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-831
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: +48585733128
1.5.8.) Numer faksu: +48585733128
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@muzeumgdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia pracowni konserwacji Muzeum Bursztynu w Gdańsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e8b3788-226b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00353314
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00089470/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup wyposażenia pracowni konserwacji w Muzeum Bursztynu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Nr projektu: PLRU.01.01.00-22-0035/18 Tytuł: Connected by amber. Joint actions to share the amber heritage2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00308912
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZP.26.6.2023 (ZP-TP/06)
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 628002,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Urządzenia laboratoryjne - dokładny opis zamówienia w SWZ i OPZ (Opis przedmiotu zamówienia)4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.5.) Wartość części: 24879,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęt optyczny i fotograficzny - szczegółowy opis zamówienia SWZ i OPZ4.5.3.) Główny kod CPV: 38510000-3 - Mikroskopy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38634000-8 - Mikroskopy optyczne
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
30211000-1 - Komputery wysokowydajne
4.5.5.) Wartość części: 428794,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Meble laboratoryjne - szczegółowy opis zamówienia w SWZ i OPZ4.5.3.) Główny kod CPV: 39180000-7 - Meble laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 69662,26 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta niezgodna z warunkami zamówienia. Wykonawca nie złożył wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. Zamawiający zgodnie z zapisami SWZ nie dopuścił możliwości późniejszego złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37622,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37622,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa, montaż i podłączenie wyposażenia pomiarowego łodzi elektrycznej dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Dostawa wyrobów medycznych stosowanych przez Klinikę Chirurgii i Urologii Dzieci i Młodzieży dla UCK
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, elektroniki od wszystkich ryzyk oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania i użytkowania mienia oraz prowadzenia działalności przez Zamawiającego
- Opracowanie operatów wodnoprawnych oraz instrukcji gospodarowania wodą wraz z uzyskaniem zgód wodnoprawnych na odprowadzanie wód opadowych
- Dostawa ryb do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2025- 2026
- Dostawa licencji oprogramowania do kompleksowego zarządzania środowiskiem baz danych dla Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA" - II postępowanie
- Zakup profesjonalnego sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz wysokiej klasy sprzętu fotograficznego na potrzeby Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu.
- Dostawa, montaż i uruchomienie 4 (czterech) sztuk mikroskopów optycznych do obserwacji w świetle przechodzącym, w jasnym polu z kamerą oraz szkoleniem na potrzeby Wydziału Biologii UJ .
- 21/ZP/2025 Dostawa aparatury naukowo- pomiarowej
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów papierniczych w ramach projektu pn. "INNOWACYJNA SZKOŁA - edukacja STEAM w Gminie Stężyca"
- "Dostawa pomocy dydaktycznych i mebli do szkół w gminie Ryki - 12 zadań."
więcej: Komputery wysokowydajne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.