Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00267851/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Badanie wyrobów budowlanych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010849220
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krucza 38/42
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-926
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gunb.ezamawiajacy.pl/pn/gunb/demand/150921/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 899-22-30-344
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. J. E. Purkyniego 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-155
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 967-10-23-955
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zygmunta Augusta 16
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-082
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712-24-10-553
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubomelska 1-3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-072
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gorzowie Wielkopolskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 599-24-62-478
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kosynierów Gdyńskich 75
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 725-17-13-787
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. R. Traugutta 25
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-113
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 676-20-83-370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Łobzowska 67
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-038
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526-22-77-722
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czereśniowa 98
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-456
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754-25-61-000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ozimska 19
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-057
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-29-40-135
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 8-go Marca 5
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-065
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 542-25-37-481
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Handlowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-399
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 583-25-70-443
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Na Stoku 50
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-874
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl
Zamawiający 13
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 954-22-61-144
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców 41a
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-024
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl
Zamawiający 14
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959-13-10-664
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. IX Wieku Kielc 3
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl
Zamawiający 15
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 739-29-80-088
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-575
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl
Zamawiający 16
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 778-13-44-820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 16/18
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-713
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl
Zamawiający 17
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 851-25-64-141
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wały Chrobrego 4
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-502
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl
Zamawiający 18
1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526-10-55-132
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul Krucza 38/42
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-926
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Badanie wyrobów budowlanych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96eccdb9-e1f6-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353320
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00223374/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Badanie wyrobów budowlanych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00267851
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BAF.261.3.2024
4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 376700,39
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badanie drzwi przeciwpożarowych4.5.3.) Główny kod CPV: 73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze
4.5.5.) Wartość części: 463341,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badanie armatury sanitarnej4.5.3.) Główny kod CPV: 73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze
4.5.5.) Wartość części: 463341,46 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badanie kurków do instalacji gazowych4.5.3.) Główny kod CPV: 73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze
4.5.5.) Wartość części: 463341,46 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badanie kabli i przewodów4.5.3.) Główny kod CPV: 73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze
4.5.5.) Wartość części: 463341,46 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23370 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30750 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23370 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CERTBUD sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010240229
7.3.3) Ulica: Mokotowska 46 lok. 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-543
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 463341,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowej części nie zostały złożone żadne oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowej części nie zostały złożone żadne oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowej części nie zostały złożone żadne oferty.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRYFITLAB sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552128725
7.3.3) Ulica: ul. Prosta 2, Łozienica, 72-100 Goleniów
7.3.4) Miejscowość: Goleniów
7.3.5) Kod pocztowy: 72-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 463341,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Umowa ramowa będzie obowiązywała od dnia jej podpisania do 31.12.2025 r. lub do wyczerpania środków finansowych
przeznaczonych na realizację przedmiotu umowy ramowej, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola nr 348 wchodzącego w skład Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 9 w Warszawie w okresie od 03.02.2025r do 31.12.2025 r
- Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla jednostek Centrum Usług Logistycznych z podziałem na 2 części
- Sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych na okres 18 miesięcy.
- Usługa utrzymania w sprawności systemów telekomunikacyjnych w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie.
- Usługa konferencyjna na potrzeby organizacji konferencji naukowej Instytutu Kolejnictwa
- Bieżąca konserwacja i roboty naprawcze w budynku biurowym Green House przy ul. Hankiewicza 2 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie badań laboratoryjnych przy realizacji inwestycji na terenie miasta Białegostoku.
- Wykonanie badań elementów biologicznych oraz wskaźników fizyko-chemicznych i chemicznych wód Morza Bałtyckiego, niezbędnych do realizacji inwestycji polegającej na budowie elektrowni jądrowej, zlokalizowanej na terenie gminy Choczewo, w lokalizacji Lubiatowo Kopalino
- Świadczenie usług przez personel specjalistyczny projektu "3"
- prowadzenie państwowych badań jakości produktów leczniczych.
więcej: Laboratoryjne usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.