eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaBadanie wyrobów budowlanych



Ogłoszenie z dnia 2024-06-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Badanie wyrobów budowlanych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010849220

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krucza 38/42

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-926

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gunb.ezamawiajacy.pl/pn/gunb/demand/150921/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 899-22-30-344

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. J. E. Purkyniego 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-155

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 967-10-23-955

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zygmunta Augusta 16

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-082

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712-24-10-553

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubomelska 1-3

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-072

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gorzowie Wielkopolskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 599-24-62-478

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kosynierów Gdyńskich 75

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 725-17-13-787

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. R. Traugutta 25

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-113

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 676-20-83-370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Łobzowska 67

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-038

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526-22-77-722

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czereśniowa 98

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-456

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754-25-61-000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ozimska 19

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-057

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-29-40-135

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 8-go Marca 5

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-065

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 542-25-37-481

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Handlowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-399

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 583-25-70-443

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Na Stoku 50

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-874

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 954-22-61-144

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców 41a

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-024

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959-13-10-664

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. IX Wieku Kielc 3

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl

Zamawiający 15

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 739-29-80-088

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-575

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl

Zamawiający 16

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 778-13-44-820

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 16/18

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-713

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl

Zamawiający 17

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 851-25-64-141

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wały Chrobrego 4

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-502

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl

Zamawiający 18

1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526-10-55-132

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul Krucza 38/42

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-926

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Badanie wyrobów budowlanych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96eccdb9-e1f6-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353320

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00223374/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Badanie wyrobów budowlanych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00267851

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BAF.261.3.2024

4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 376700,39

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Badanie drzwi przeciwpożarowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze

4.5.5.) Wartość części: 463341,46 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Badanie armatury sanitarnej

4.5.3.) Główny kod CPV: 73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze

4.5.5.) Wartość części: 463341,46 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Badanie kurków do instalacji gazowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze

4.5.5.) Wartość części: 463341,46 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Badanie kabli i przewodów

4.5.3.) Główny kod CPV: 73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze

4.5.5.) Wartość części: 463341,46 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23370 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30750 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23370 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CERTBUD sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010240229

7.3.3) Ulica: Mokotowska 46 lok. 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-543

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 463341,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowej części nie zostały złożone żadne oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowej części nie zostały złożone żadne oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowej części nie zostały złożone żadne oferty.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

SEKCJA VII WYKONAWCA NR 2, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRYFITLAB sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552128725
7.3.3) Ulica: ul. Prosta 2, Łozienica, 72-100 Goleniów
7.3.4) Miejscowość: Goleniów
7.3.5) Kod pocztowy: 72-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 463341,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne


Umowa ramowa będzie obowiązywała od dnia jej podpisania do 31.12.2025 r. lub do wyczerpania środków finansowych
przeznaczonych na realizację przedmiotu umowy ramowej, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.