eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻytnoPrzebudowa i remont dróg na terenie Gminy Żytno.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont dróg na terenie Gminy Żytno.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻYTNO

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Żytno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398681

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krótka 4

1.5.2.) Miejscowość: Żytno

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-532

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@zytno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zytno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4613a489-1da0-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont dróg na terenie Gminy Żytno.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4613a489-1da0-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353325

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070131/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa i remont dróg w Gminie Żytno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345164

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.14.2024.SN

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa i remont dróg na terenie Gminy Żytno”. Zakres robót obejmuje wykonanie między innymi:

1. „Remont odcinków drogi gminnej Grodzisko - Maluszyn” w zakresie:
Droga – 3,640 km (odcinki: 1,6 + 1,64 + 0,4 km), działki o numerach ewidencyjnych: 344/2 obręb Grodzisko, nr 444, 262 i 431 obręb Pukarzów, nr 125 obręb Mosty oraz nr 354, 355, 285 obręb Maluszyn.
- Roboty przygotowawcze – pomiarowe, usunięcie krzewów miękkich,
- Wykonanie nawierzchni jezdni – oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową, wykonanie na-wierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych (warstwa wiążąca), wykonanie na-wierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych (warstwa ścieralna),
- Remont pobocza – mechaniczne ścinanie poboczy, podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna,
- Wymiana oznakowania – słupki do znaków, tablice znaków drogowych.

2. „Remont odcinków drogi gminnej Barycz - Maluszyn” w zakresie:
Droga – 0,450 km (odcinki: 0,110 + 0,340 km), działka o numerze ewidencyjnym: 189 obręb Maluszyn.
- Roboty przygotowawcze – pomiarowe,
- Wykonanie nawierzchni jezdni – frezowanie nawierzchni bitumicznej, oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych (warstwa wiążąca), wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych (warstwa ścieralna),
- Remont pobocza – mechaniczne ścinanie poboczy, podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dodatkach do SWZ, na który składają się następujące dokumenty: 1. Projekt umowy. 2. Opisy/ogólne charakterystyki obiektów, 3. Mapki poglądowe. 4. Specyfikacje techniczne. 5. Przedmiary robót (do celów poglądowych, ze względu na charakter wynagrodzenia – ryczałtowy, pełnią jedynie funkcję informacyjną).

4. Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego:
1) Wytyczenie geodezyjne inwestycji,
2) Wykonanie dokumentacji odbiorowej zawierającej co najmniej:
a) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy:
- o wykonaniu robót zgodnie z projektem budowlanym oraz ustawą Prawo budowlane,
- o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także dróg, ulic, sąsiednich nieruchomości,
- o odpowiednim zagospodarowaniu terenów przyległych do budowy umożliwiającym właściwą eksploatację wybudowanego obiektu.
b) zestawienie wbudowanych materiałów,
c) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian,
d) protokoły z badań (jeśli wystąpiły) wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych,
e) potwierdzenie geodezyjne wykonanych ilości robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia na w/w zadanie zaistniały nowe okoliczności, które powodują, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, tj. zaszły – ujawniły się potrzeby znacznego rozszerzenia (zwiększenia) zakresu zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.