Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00358738/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-10
- 2024/BZP 00376698/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-20
- 2024/BZP 00428994/01 - Wynik z dnia 2024-07-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Rozwój turystyki rekreacyjnej w Gminie Ochotnica Dolna - etap I".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ochotnica Dolna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dłubacze 160
1.5.2.) Miejscowość: Ochotnica Dolna
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-452
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marta.jablonska.chytla@ochotnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Rozwój turystyki rekreacyjnej w Gminie Ochotnica Dolna - etap I".
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cac7054d-1da3-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353400
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046334/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Odbudowa drogi gminnej 363882K Ochotnica Dolna – Potok Janczurowski w km 0+600 do 1+475 w Ochotnicy Dolnej.
1.1.3 Remont drogi gminnej 363888K Młynne w km 0+148 do 1+700 oraz w km 0+148-0+435 w sołectwie Młynne
1.1.4 Odbudowa i remont drogi gminnej 363898K Ochotnica Dolna Janczury-Osobie w km 0+400 do 2+250 w Ochotnicy Dolnej.
1.1.6 Odbudowa i remont drogi gminnej nr K363947 – Stachówka – Ziemianki w km 0+165 do 1+200 w miejscowości Tylmanowa
1.1.7 Remont drogi gminnej 363910K Gorcowe - Chryczyki w km 0+000 do 0+700 w Ochotnicy Dolnej.
1.1.8 Remont drogi gminnej 363907K Gardonie w km 0+000 - 0+140 oraz 1+165 - 1+260 w Ochotnicy Dolnej.
1.1.12 Modernizacja istniejącej kotłowni w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tylmanowej na kotłownię gazową wraz z wykonaniem wewnętrznej instalacji gazowej
1.1.18 Modernizacja istniejącej kotłowni w budynku "starego" ośrodka zdrowia w Tylmanowej na kotłownię gazową wraz z wykonaniem wewnętrznej instalacji gazowej
1.1.19 Modernizacja istniejącej kotłowni w budynku WOK w Tylmanowej na kotłownię gazową wraz z wykonaniem wewnętrznej instalacji gazowej
1.1.20 Modernizacja istniejącej kotłowni w budynku "nowego" ośrodka zdrowia w Tylmanowej na kotłownię gazową wraz z wykonaniem wewnętrznej instalacji gazowej
1.1.21 Zagospodarowanie terenu centrum Ochotnicy Górnej w Os. Zawady.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cac7054d-1da3-11ef-a7c1-72acb4a2af8f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-cac7054d-1da3-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszelkie informacje dotyczące
wymagań technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały opisane w
specyfikacji oraz w Regulaminie Platformy e-Zamówienia, dostępnym na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została zamieszczona w Załączniku nr 14 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia stosowania zostały zawarte w Klauzuli informacyjnej, stanowiącej Załącznik nr 14 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZ.271.1.5.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację inwestycji pn. „Rozwój turystyki rekreacyjnej w Gminie Ochotnica Dolna – etap I”. Inwestycja dofinansowana jest ze środków pochodzących z Rządowego Funduszu Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych, w drodze udzielonej wstępnej promesy nr Edycja8/2023/8041/PolskiLad.
2. Zakres rzeczowy prac/robót w ramach Części I obejmuje odbudowę lub modernizację dróg gminnych wraz z infrastrukturą techniczną i urządzeniami lub odbudowę zabezpieczeń dróg.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji inwestycji poza SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy dla części I określają ponadto następujące dokumenty: Dokumentacje projektowe składające się z projektów budowlanych w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych, projektów wykonawczych, przedmiarów robót, rysunków technicznych, projektów, pozwoleń, uzgodnień, decyzji i opinii wymaganych odrębnymi przepisami, a ponadto Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - stanowiących Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację inwestycji pn. „Rozwój turystyki rekreacyjnej w Gminie Ochotnica Dolna – etap I”. Inwestycja dofinansowana jest ze środków pochodzących z Rządowego Funduszu Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych, w drodze udzielonej wstępnej promesy nr Edycja8/2023/8041/PolskiLad.
2. Zakres prac/robót w ramach Części II obejmuje roboty modernizacyjne następujących kotłowni:
a) Kotłownia w Ośrodku Zdrowia, os. Bliszcze 223, działka o nr ew. 4044/1, j.ew. Ochotnica Dolna, obr. Tylmanowa
b) Kotłownia w OSP w Tylmanowej, - oś. Zagonie 303 A, działka o nr ew. 2071/5, j.ew. Ochotnica Dolna, obr. Tylmanowa
c) Kotłownia w Ośrodku Zdrowia, os.Kozielce 295, Tylmanowa
d) Kotłownia w WOK w Tylmanowej – os. Kozielce, obr. Tylmanowa, j. ew. Ochotnica Dolna, nr działek ew. 6818, 2083/2, 2083/2. 2083/9.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach części II oraz warunki realizacji inwestycji poza niniejszym SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy określają ponadto następujące dokumenty: Dokumentacje projektowe składające się z Przedmiarów robót, rysunków technicznych, projektów, pozwoleń, uzgodnień, decyzji i opinii wymaganych odrębnymi przepisami - stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację inwestycji pn. „Rozwój turystyki rekreacyjnej w Gminie Ochotnica Dolna – etap I”. Inwestycja dofinansowana jest ze środków pochodzących z Rządowego Funduszu Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych, w drodze udzielonej wstępnej promesy nr Edycja8/2023/8041/PolskiLad.
2. Zakres prac/robót w ramach Części III obejmuje rozbiórkę obiektów małej architektury w przestrzeni publicznej – siłowni zewnętrznej, widowni plenerowej, przebudowę instalacji kanalizacji opadowej, przebudowę wewnętrznej instalacji oświetlenia, układu komunikacji wewnętrznej, budowę obiektów małej architektury w przestrzeni publicznej, instalacji monitoringu, zagospodarowanie terenu i zieleni na działkach nr 11953/10, 11956/2 oraz 11958/6 jedn. ewid. 121110_2 Ochotnica Dolna, obr. 0002 Ochotnica Górna.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji inwestycji poza niniejszym SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy określają ponadto następujące dokumenty:
Dokumentacje projektowe składające się z projektów budowlanych w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych, projektów wykonawczych, przedmiarów robót, rysunków technicznych, projektów, pozwoleń, uzgodnień, decyzji i opinii wymaganych odrębnymi przepisami - stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45112712-9 - Roboty w zakresie kształtowania ogrodów
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Część I - roboty w zakresie dróg:W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców którzy:
1) wykażą się niezbędnym doświadczeniem tj. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykażą się należytym wykonaniem co najmniej 1 (słownie: jednej) roboty budowlanej, polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie (w rozumieniu przepisów Prawa budowlanego) nawierzchni asfaltowej jezdni, których to łączna wartość wynosiła co najmniej 2 000 000,00 PLN brutto (słownie: dwa miliony złotych 00/100). Na ww. kwotę oprócz nawierzchni asfaltowej jezdni mogą składać się roboty towarzyszące takie jak odwodnienia powierzchniowe i kanałowe, przepusty rurowe, narzuty kamienne, stabilizacje skarp płytami betonowymi, itp. Zamawiający dopuści również doświadczenie wykonawcy w zakresie w/w robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
2) wykażą się dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj. minimum 1 (słownie: jedną) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacji przedmiotowego zamówienia w Części I, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej;
Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do ww. ustawy lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na podstawie ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023 r., poz. 334)
Część II - Modernizacja kotłowni położonych na terenie gminy Ochotnica Dolna:
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców którzy:
1) wykażą się niezbędnym doświadczeniem tj. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykażą się należytym wykonaniem co najmniej 1 (słownie: jednej) roboty budowlanej, polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie oraz instalacji (w rozumieniu przepisów Prawa budowlanego) kotłowni gazowej, której to łączna wartość wynosiła co najmniej 100 000,00 PLN brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). Zamawiający dopuści również doświadczenie wykonawcy w zakresie w/w robót instalacyjno-budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”;
2) wykażą się dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj. minimum 1 (słownie: jedną) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacji przedmiotowego zamówienia w części II, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.
Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do ww. ustawy lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na podstawie ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023 r., poz. 334).
Część III - Zagospodarowanie terenu centrum Ochotnicy Górnej:
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców którzy:
1) wykażą się niezbędnym doświadczeniem, tj. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonali należycie co najmniej 1 (słownie: jedne) roboty budowlane polegające na:
a) budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie ciągów pieszych lub pieszo-rowerowych – żwirowych, stabilizowanych spoiwem hydraulicznym lub brukowanych kostką betonową lub kamienną o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN brutto,
b) budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie oświetlenia parkowego terenu, w tym monitoringu wizyjnego zewnętrznego o wartości nie mniejszej niż 30 000 PLN brutto,
c) budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie kanalizacji opadowej o wartości nie mniejszej niż 20 000 PLN brutto,
d) wykonaniu robót nasadzeniowych lub zieleniarskich oraz robót pielęgnacyjnych
o wartości nie mniejszej niż 80 000 PLN brutto,
e) dostawie i montażu obiektów małej architektury, w tym altan lub wiat o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN brutto.
UWAGA! Zamawiający dopuszcza wykonanie wszystkich lub niektórych robót, o których mowa w pkt. 1) powyżej także w ramach kilku umów/zamówień.
2) wykażą się dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj.:
a) minimum 1 (słownie: jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
b) minimum 1 (słownie: jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej,
c) minimum 1 (słownie: jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
d) minimum 1 (słownie: jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych
Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do ww. ustawy lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na podstawie ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023 r., poz. 334)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie Części I, II i III, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1.wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty -
Uwaga: w przypadku podania wartości w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs
NBP, który jest dostępny pod adresem www.nbp.pl opublikowany w dniu przekazania ogłoszenia do E-zamówień.
2. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami skierowanymi przez
Wykonawcę do realizacji zamówienia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą:1. dokumentu, z którego wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy/ podmiotu udostępniającego zasoby;
2. oświadczenia o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy);
3.zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
zamówienia (jeżeli dotyczy)
4.oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji (jeżeli dotyczy);
5.oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty wykonują
poszczególni Wykonawcy (jeżeli dotyczy).
6) kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą kalkulacji uproszczonej
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:1) dla Części I: 50 000,00 (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100)
2) dla Części II: 5 000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100)
3) dla Części III: 11 000,00 PLN (słownie złotych: jedenaście tysięcy 00/100)
2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania
ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2ustawy.
3.Wszelkie szczegóły dotyczące formy wniesienia znajdują się w Rozdziale XVIII SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu dowarunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawcę.
2. W odniesieniu do warunku dotyczącego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty
budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonują poszczególni Wykonawcy – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 9
do SWZ (jeżeli dotyczy).
4. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do specyfikacji.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Szczegóły dotyczące przekazania zaliczek zostały określone w treści Projektowanych postanowień umowy, stanowiącychodpowiednio Załączniki nr 4, 5 i 6 do SWZ.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartych umów w stosunku do treści wybranych ofert w zakresieuregulowanym w art. 454-455 ustawy oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik
nr 4, 5 i 6 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-20 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-19
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający informuje, iż z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców w stosunku do którychzachodzą przesłanki zawarte w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz.
835). Wykluczenie następuje na okres trwania w/w okoliczności.
INNE PRZETARGI OCHOTNICA DOLNA
- Modernizacje/remonty dróg na terenie Gminy Ochotnica Dolna
- Remont drogi gminnej 363951K Tylmanowa - Króle w km 0+000 - 0+225 w m. Tylmanowa, Gmina Ochotnica Dolna
więcej: przetargi OCHOTNICA DOLNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Budowa toru rowerowego Dirt Park oraz boiska do koszykówki do gry 3x3 przy ul.Świerkowej w Białej Podlaskiej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.