Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00295686/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa cateringowa w postaci przygotowania i dostawy posiłków dla uczestników Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowej Sarzynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W NOWEJ SARZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690007499
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Łukasiewicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sarzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-310
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 177178169
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgops@nowasarzyna.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mgops.nowasarzyna.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c512278b-0066-11ef-b81b-aebd110f52791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa cateringowa w postaci przygotowania i dostawy posiłków dla uczestników Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowej Sarzynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c512278b-0066-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353401
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00295686
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OA.271/5/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa obejmująca przygotowanie i dostawę posiłków dla uczestników Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Nowej Sarzynie (zwanym dalej COM) w trybie pobyt dzienny i pobyt całodobowy.
2. Szczegółowy opis zamówienia:
1) usługa cateringowa obejmująca przygotowanie i dostawę posiłków dla 14 uczestników COM/ w trybie pobyt dzienny:
a) Śniadanie – godz. 9.00 – 9.30
Przykładowe menu: kawa mleczna, kakao, herbata z cytryną, mleko, woda mineralna, parówki na ciepło, przetwory mięsne np. kiełbasa, wędliny, potrawy z jajek, ser biały, ser żółty, drożdżówka, jogurt, płatki, owoce, warzywa, masło, pieczywo mieszane, dżem, miód, pasty.
b) Obiad (dwa ciepłe pełnowartościowe posiłki, zupa + drugie danie) + napoje: woda/soki/kawa/herbata – godz. 12.00 – 13.00
Przykładowe menu: zupy różnego rodzaju, mięsa, ziemniaki, ryż, kasza, makaron, ryby, sałatki, surówki i warzywa.
c) Serwowanie posiłków w naczyniach COM.
d) Dostawa posiłków będzie odbywać się od dnia 3 czerwca 2024 r. 5 dni w tygodniu
(od poniedziałku do piątku) z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy, planowana ilość dni żywieniowych: 147 dni.
e) Dostarczanie posiłków będzie odbywać się do siedziby COM, ul. Łukasiewicza 1a w Nowej Sarzynie.
2) usługa cateringowa obejmująca przygotowanie i dostawę posiłków dla 15 uczestników COM
w trybie pobyt całodobowy:
a) Śniadanie – godz. 9.00 – 9.30
Przykładowe menu: kawa mleczna, kakao, herbata z cytryną, mleko, woda mineralna, parówki na ciepło, przetwory mięsne np. kiełbasa, wędliny, potrawy z jajek, ser biały, ser żółty, drożdżówka, jogurt, płatki, owoce, warzywa, masło, pieczywo mieszane, dżem, miód, pasty.
b) Obiad (dwa ciepłe pełnowartościowe posiłki, zupa + drugie danie) + napoje: woda/soki/kawa/herbata – godz. 12.00 – 13.00.
Przykładowe menu: zupy różnego rodzaju, mięsa, ziemniaki, ryż, kasza, makaron, ryby, sałatki, surówki i warzywa.
c) Kolacja – godz. 17.00
Przykładowe menu: kawa mleczna, kakao, herbata z cytryną, mleko, woda mineralna, parówki na ciepło, przetwory mięsne np. kiełbasa, wędliny, potrawy z jajek, ser biały, ser żółty, drożdżówka, jogurt, płatki, owoce, warzywa, masło, pieczywo mieszane, dżem, miód, pasty.
d) Serwowanie posiłków w naczyniach COM.
e) Dostawa posiłków będzie odbywać się od dnia 01 lipca 2024 r., 7 dni w tygodniu (od poniedziałku do niedzieli.), planowana ilość dni żywieniowych: 194 dni.
f) Dostarczanie posiłków będzie odbywać się do siedziby COM, ul. Łukasiewicza 1a w Nowej Sarzynie.
3. Ilość posiłków może ulec zmianie; Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu zmniejszenia ilości zamawianych posiłków, a ryzyko z tego tytułu obciąża Wykonawcę. Dzienna ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji uczestników.
4. Zamawiający będzie codziennie przekazywał Wykonawcy liczbę zamawianych posiłków, w zależności od ilości uczestników w danym dniu telefonicznie lub mailowo do godziny 8.30.
5. Przygotowanie posiłków odbywać się będzie w oparciu o jadłospis tygodniowy. Przy sporządzaniu jadłospisów Wykonawca powinien zapewnić odpowiednia jakość zdrowotną proponowanych posiłków, ich wartość kaloryczną i odżywczą oraz urozmaicony asortyment potraw.
6. Wykonawca zobowiązuje się wytworzyć przedmiot zamówienia w oparciu o surowce i materiały zakupione we własnym zakresie i na własny koszt.
7. Wykonawca dostarczy posiłki własnym transportem i na własny koszt wraz z wniesieniem
do pomieszczenia wskazanego w Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnym w Nowej Sarzynie. Transport posiłków winien być wykonywany środkami transportu spełniającymi wymagania sanitarne dotyczące środków transportu żywności.
8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie właściwego poziomu sanitarnego posiłków dostarczanych oraz za jakość oferowanych posiłków dostosowanych dla osób starszych: tj.: odpowiednią gramaturę, wartość odżywczą i właściwe walory smakowe i estetyczne, czystość dostarczanych potraw, dobór właściwych surowców oraz procesów technologicznych.
10. Wykonawca usługi musi przestrzegać przepis ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252 z póź. zm.), Rozporządzenia nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych, oraz innych przepisów szczegółowych dotyczących wymagań higienicznych i zdrowotnych żywności.
11. Do obowiązków wykonawcy należy codzienny odbiór i utylizacja resztek pokonsumpcyjnych i odpadków z bieżącego dnia we własnym zakresie i na własny koszt zgodnie z odrębnymi przepisami.
12. Szczegółowy zakres usług objętych zamówieniem został przedstawiony w rozdziale 4 SWZ.
13. Powody nie dokonania podziału zamówienia na części.
Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części, ponieważ nie jest to uzasadnione ze względu na niewielki zakres usług objętych zamówieniem. Podział zamówienia na części został wprowadzony przez ustawodawcę w celu zwiększenia udziału sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) w rynku zamówień publicznych oraz zwiększenia konkurencyjności. Zdaniem Zamawiającego zakres niniejszego zamówienia jest dostosowany do potrzeb sektora MŚP bez konieczności jego dalszego rozdrabniania. Dokonanie jego podziału jest zatem niecelowe. Ponadto podział taki mógłby przynieść odmienne od zamierzonych przez ustawodawcę skutki dla konkurencyjności postępowania i racjonalności dokonywanych wydatków, ponieważ, jeśli zamówienie zostałoby zbyt rozdrobnione, to mogłoby przestać być atrakcyjne także dla MŚP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197962,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197962,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197962,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna "Eureka"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369766934
7.3.3) Ulica: Kopernika 1
7.3.4) Miejscowość: Nowa Sarzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 37-310
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "EUREKA"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "EUREKA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197962,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI NOWA SARZYNA
więcej: przetargi NOWA SARZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych na rzecz osób uprawnionych przebywających w ośrodkach wsparcia, wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- Świadczenie usług organizacji konferencji, usług hotelowych, gastronomicznych i cateringowych, z podziałem na 6 części
- Przygotowanie i dostawa posiłków do Zespołu Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o.o.
- "Świadczenie usługi restauracyjnej podczas konferencji w dniu 26.06.2025 roku".
- Usługi cateringowe wraz z wynajmem sali na potrzeby 6 spotkań
- "Przygotowanie oraz dostawa obiadów dla Uczestników na pobyt dzienny oraz całodobowy Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Zarębach Kościelnych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.