Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00361390/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-11
- 2024/BZP 00368811/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-17
- 2024/BZP 00390767/01 - Wynik z dnia 2024-07-01
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa wsparcia naukowego i logistycznego, nadzoru merytorycznego, wstępnej oceny jakości danych w badaniach występowania morświna populacji bałtyckiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MORSKI INSTYTUT RYBACKI - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Przetargów i Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000144733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Hugo Kołłątaja 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-332
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 587356105
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mtebecio@mir.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.mir.gdynia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Państwowy Instytut Badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wsparcia naukowego i logistycznego, nadzoru merytorycznego, wstępnej oceny jakości danych w badaniach występowania morświna populacji bałtyckiej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-384a6a43-233e-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353417
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Morski, Rybacki i Akwakultury (EFMRA) (2021/2027) Identyfikator funduszy UE: UMOWA O DOFINANSOWANIE NR FEDR.01.10IP.010001/23 w ramach działania Gromadzenie danych rybackich, w zakresie Priorytetu 1. Wspieranie zrównoważonego rybołówstwa orazodbudowy i ochrony żywych zasobów wodnych, objętego programem Fundusze Europejskie dla Rybactwa na lata 20212027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mirgdynia.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mirgdynia.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywać się będzie wyłącznie drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej pod adresem: https://mirgdynia.ezamawiajacy.pl. lub e-mailowo z osobą wskazaną w pkt. IX SWZ.
2. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia akceptuje warunki korzystania z w/w platformy i obowiązujących Regulaminów dostępnych na stronie https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego Rozdziału;
4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "Pytanie wysłane".
9. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w niniejszej SWZ.
10. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Morski Instytut Rybacki tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
11. Zamawiający zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2019r.) - zwane dalej „Rozporządzeniem" określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Morski Instytut Rybacki – Państwowy Instytut Badawczy (dalej: MIR-PIB) z siedzibą przy ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia.
2. Kontakt do Inspektora ochrony danych w MIR-PIB: e-mail iod@mir.gdynia.pl lub rodo@mir.gdynia.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w ramach realizowanego projektu w MIR-PIB.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy MIR-PIB oraz uprawnione osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz o art. 74 ustawy Pzp;.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Jeśli zaś postępowanie o zamówienie publiczne jest realizowane w ramach projektu finansowanego z zewnętrznych źródeł (programów unijnych, krajowych, umów dwustronnych), to okres przechowywania danych osobowych i dokumentacji określony jest w umowach o dofinansowanie, wytycznych danego programu lub instytucji finansującej.
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.
7. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania.
8. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych narusza przepisy RODO.
10. Podanie przez Panią/Pana danych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
11. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym - profilowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP/25/FZP/NO/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa wsparcia naukowego i logistycznego, nadzoru merytorycznego, wstępnej oceny jakości danych w badaniach występowania morświna populacji bałtyckiej.
Przedmiotem zamówienia są usługi wsparcia naukowego i logistycznego, nadzoru merytorycznego oraz wstępnej oceny jakości danych w badaniach występowania morświna populacji bałtyckiej w oparciu o monitoring akustyczny w Polskich Obszarach Morskich jako część projektu SAMBAH II.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90713000-8 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego
90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej
90721700-4 - Usługi ochrony gatunków zagrożonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia (art. 112 ustawy Pzp) mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
Opis spełnienia warunku: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Opis spełnienia warunku: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Opis spełnienia warunku: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
4. zdolności technicznej lub zawodowe,
Opis spełnienia warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał (lub wykonuje):
a) co najmniej 1 usługę obejmującą nadzór merytoryczny nad realizacją pasywnego akustycznego monitoringu morświna urządzeniami C-POD lub F-POD nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy na co najmniej 10 stacjach pomiarowych; zakończoną sporządzeniem raportu z analizy lub sprawozdaniem,
b) co najmniej 1 usługę obejmującą nadzór merytoryczny w projekcie uwzględniającym analizę porównawczą wyników z jednoczesnego wykorzystania C-POD i F-POD co najmniej na 5 urządzeniach.
Zamawiający dopuszcza wykazanie 1 usługi, spełniającej warunki określone w pkt a) i b) powyżej.
2) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
a) Ekspertem merytorycznym ds. morświna, – co najmniej 1 (jedna) osoba posiadająca:
− wykształcenie wyższe w zakresie biologii morza lub biologii ssaków morskich, stopnień naukowy co najmniej doktora; z dziedziny nauk rolniczych w zakresie zootechniki i rybactwa lub nauk biologicznych, lub nauk o Ziemi i środowisku;
− co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji prac naukowo-badawczych związanych z badaniem i analizą danych dotyczących środowiska morskiego w zakresie morświnów udokumentowanych co najmniej 3 publikacjami naukowymi w czasopismach o tematyce związanej z badaniem środowiska morskiego w zakresie morświnów znajdującymi się w wykazie czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych lub monografiach wydawnictw publikujących recenzowane monografie naukowe, znajdujących się na opublikowanych przez Ministerstwo Edukacji i Nauki; lub 3 raportami o tematyce związanej z badaniem środowiska morskiego w zakresie morświnów;
− co najmniej 5-letnie doświadczenie w nadzorze merytorycznym prac o charakterze pasywnego akustycznego monitoringu morświna (jako badania o charakterze monitoringu Zamawiający uznaje co najmniej 6-miesięczne badania środowiska), w tym udział w realizacji co najmniej 2 prac na stanowisku Kierownika projektu, prac lub zespołu dotyczących badań monitoringowych morświna z wykorzystaniem urządzeń C-POD lub F-POD i 1 badania porównawczego z równoczesnym wykorzystaniem urządzeń C-POD i F-POD;
− doświadczenie w zakresie opracowania oraz wdrożenia dokumentacji terenowej oraz bazodanowej w tym: formularzy terenowych, formularzy analizy danych, formularzy bazodanowych w ramach opracowania metodyki monitoringu środowiska morskiego w co najmniej 1 realizowanej usłudze/projekcie;
− doświadczenie w zakresie analizy danych z pasywnego monitoringu akustycznego morświnów z wykorzystaniem algorytmów KERNO i HEL1 – jeden raport lub publikacja;
− doświadczenie w zakresie oceny stanu gatunku (morświn) zgodnie z metodyką PMŚ lub HELCOM – jeden raport lub publikacja;
− członkostwo w ostatnich 5 latach w co najmniej jednym naukowym międzynarodowym zespole eksperckim ds. ssaków morskich (np. grupy robocze HELCOM, ICES etc.);
Posługuje się językiem angielskim w stopniu umożliwiającej płynną komunikację oraz udział w spotkaniach konsorcjum SAMBAH II.
b) Specjalista ds. realizacji pasywnego monitoringu akustycznego ssaków morskich - 1 (jedna) osoba posiadająca:
− wykształcenie wyższe magisterskie: biologia, biologia morza, oceanografia biologiczna, ochrona środowiska;
− co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracach terenowych o charakterze monitoringu środowiska morskiego, w tym udział w realizacji co najmniej 3 projektów dotyczących badań biologicznych elementów środowiska morskiego oraz 1 projektu z wykorzystaniem co najmniej 10 urządzeń C-POD lub F-POD, obejmującego wystawianie, podejmowanie i obsługę urządzeń.
− świadectwa przeszkolenia w zakresie bezpieczeństwa, niezbędne do wykonywania prac na morzu wystawione na podstawie konwencji STCW z 1978r. z poprawkami lub równoważne świadectwa morskie np. BOSIET;
− Morskie Świadectwo Zdrowia wystawione na podstawie konwencji STCW z 1978r. z poprawkami;
c) Specjalista w zakresie analizy danych – co najmniej 1 (jedna) osoba posiadająca:
− wykształcenie w zakresie matematyki, informatyki lub pokrewnych (obejmujących analizy danych lub/oraz ich przetwarzanie bazodanowe) - co najmniej na poziomie licencjatu;
− 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie analizy danych lub oprogramowania bazodanowego w tym znajomość języków programowania (np. Delphi, Python, Java)
Zamawiający nie dopuszcza łączenia ww. stanowisk przez jedną osobę.
W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunki mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
2) oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 6) o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
b) art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
c) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wzór Wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ;
2) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób określony jest w załączniku nr 8 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 (dziesięć tysięcy 00/100) zł.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart.6b ust.5pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz.310, 836 i 1572).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Millenium S.A. numer 45 1160 2202 0000 0000 6191 7907 podając w tytule przelewu „Wadium TP/25/FZP/NO/2024 Wsparcie naukowe
5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy z siedzibą w Gdyni. Oryginał dokumentu należy złożyć w postaci elektronicznej podpisanej podpisem kwalifikowanym przez wystawcę.
6. Dokument poręczenia/gwarancji powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt 7 poniżej, oraz zawierać w swojej treści zobowiązanie do bezwarunkowej i nieodwołalnej zapłaty na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium po spełnieniu się każdego warunku określonego w pkt 7 poniżej.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3.2. – 3.4., występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.107. ust. 2. ustawy Pzp lub art.128. ust.1. ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.57 lub art.106. ust. 1. ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art.125. ust.1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223. ust.2. pkt.3) ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
8. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą.
Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy na zasadach określonych w art. 98 ustawy Pzp
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszczalne zmiany umowy zostały zawarte w § 13 wzoru umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-13 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://mirgdynia.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-13 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-12
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Iluminacje świąteczne na trzech rondach dzielnicy Chwarzno - Wiczlino.
- Ochrona fizyczna ZMHT oraz ochrona fizyczna i techniczna budynków administrowanych przez ZBiLK w Gdyni.
- Dostawa sprzętu/artykułów sportowego/ych dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu
- SUKCESYWNE DOSTAWY JAJ
- Wykonanie usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego w 2025 r.
- Wykonanie dokumentacji projektowej "Przebudowy pomieszczeń WZNJ znajdujących się na poziomie 400 budynku B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni",
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie projektu Planu Ogólnego Zagospodarowania Przestrzennego dla gminy Krosno Odrzańskie"
- BZP.271.107.2024 Wykonanie operatu szacunkowego w celu ustalenia odszkodowania za usunięte drzewa.
- PROWADZENIE POREALIZACYJNEGO MONITORINGU PRZYRODNICZEGO NA DRODZE WOJEWÓDZKIEJ NR 791 NA ODCINKU OD DK 1 DO DK 78 (ZAWIERCIE - KOLONIA POCZESNA.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację domu administratora przy dawnej cukrowni "Częstocice" (tzw. dyrektorówki) zlokalizowanego przy ul. Świętokrzyskiej 30 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.