eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jas³o"Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gmin nale¿±cych do Zwi±zku Gmin Dorzecza Wis³oki(4378)"



Og³oszenie z dnia 2024-06-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gmin nale¿±cych do Zwi±zku Gmin Dorzecza Wis³oki(4378)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zwi±zek Gmin Dorzecza Wis³oki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370400046

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Konopnickiej 82

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jas³o

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wisloka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://wisloka.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek jednostek samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gmin nale¿±cych do Zwi±zku Gmin Dorzecza Wis³oki(4378)”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6411385a-233a-11ef-a500-1a0072d5d2bd

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00353422

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00089647/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gmin nale¿±cych do Zwi±zku Gmin Dorzecza Wis³oki - PGR(w ramach Polski £ad)

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6411385a-233a-11ef-a500-1a0072d5d2bd

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Z zastrze¿eniem postanowieñ zawartych w pkt 11 SWZ, komunikacja miêdzy zamawiaj±-cym a Wykonawcami mo¿e siê odbywaæ wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elek-tronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektro-niczn±, tj.:
a) poczty elektronicznej – adres e-mail: zamowienia@wisloka.pl,
b) portalu e-Zamówienia – https://ezamowienia.gov.pl/pl/,

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 5) Zamawiaj±cy lub Wykonawca, przekazuj±c o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±, mog± za¿±daæ od drugiej strony nie-zw³ocznego potwierdzenia ich otrzymania.
6) Komunikacja ustna dopuszczalna jest wy³±cznie w odniesieniu do informacji, które nie s± istotne, w szczególno¶ci nie dotycz± og³oszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej tre¶æ jest udokumentowana (wymagana jest pisemna notatka z ustnej rozmo-wy).

7) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
8) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
9) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
10) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych przekazanych w ramach niniejszego postêpowania jest Zwi±zek Gmin Dorzecza Wis³oki reprezentowany przez Przewodnicz±cego Zarz±du Zwi±z-ku Gmin Dorzecza Wis³oki z siedzib± w Ja¶le ul. Konopnickiej 82, 38-200 Jas³o,
2) inspektor ochrony danych osobowych to osoba wyznaczona przez Administratora odpo-wiednia do kontaktów w sprawach przetwarzania danych osobowych adres koresponden-cyjny: ul. Konopnickiej 82, 38-200 Jas³o, dorêczenie osobiste/kurierskie: ul. Towarowa 29, 38-200 Jas³o adres email: iod@wisloka.pl ,

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZG.BO.271.5.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 6

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Gmina Biecz – Modernizacja drogi nr 270040K w miejscowo¶ci G³êboka o d³ugo¶ci 500 mb.
Opis: Zakres zadania obejmuje remont drogi o nawierzchni bitumicznej „G³êboka – Harklowa” w m. G³êboka w km 0+380 – 0+600, w km 0+655-0+945. Zakres obejmuje mechaniczne oczyszczenie bitumu, skropienie nawierzchni asfaltem, po³o¿enie siatki przeciwspêkaniowej, wykonanie warstwy wi±¿±cej o gr. 4cm, warstwy ¶cieralnej o gr. 3 cm, udro¿nienie rowu oraz uzupe³nienie poboczy. Odwodnienie wykonano poprzez nadanie spadków poprzecznych w kierunku poboczy i rowu. Pobocza z kruszywa ³amanego (mieszanki) o szer. 50 cm, gr. 7 cm.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dot. czê¶ci I zosta³ okre¶lony w dokumentacji technicznej stanowi±cej za³±cznik nr 10a do SWZ: PZT, STWiORB, przedmiar, BIOZ, zg³oszenie wraz z za¶wiadczeniem.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Gmina Ko³aczyce – Przebudowa drogi wewnêtrznej nr ew. dzia³ki 762 w Nawsiu Ko³aczyckim
Opis: Zakres zadania obejmuje: wzmocnienie istniej±cego pod³o¿a metod± mieszania wg³êbnego (remixu) g³. 30 cm z domieszk± hydraulicznego spoiwa drogowego w ilo¶ci zapewniaj±cej uzy-skanie wytrzyma³o¶ci na ¶ciskanie R28 = 2,5–5,0 MPa (min. ilo¶æ spoiwa 30 kg/m2), wykonanie w-wy podbudowy z kruszywa ³amanego 0/31,5mm, gat. I, gr. 15 cm, wykonanie w-wy wi±¿±cej z mieszanek mineralno-bitumicznych AC16W 50/70, KR1-2 gr. 4cm, wykonanie w-wy ¶cieral-nej z mieszanek mineralno-bitumicznych AC11S 50/70, KR1-2 gr. 4 cm, wykonanie obramo-wania nawierzchni za pomoc± krawê¿ników 15x22 cm posadowionych na ³awach betonowych z betony C12/15, wystaj±cych ponad nawierzchniê 10 cm i 4 cm na zjazdach, od km 0+007,20 do km 0+056,50 (lewostronnych) i od km 0+039,50 do km 0+056,50 (prawostronnych), utwar-dzenie nawierzchni zjazdów kruszywem ³amanym 0/31,5mm, gat.I, gr.12 cm, wykonanie kana-lizacji deszczowej na odcinku K1-K4, z³o¿onej z kana³ów o ¶rednicy ∅250mm, studni rewizyj-nych o ¶rednicy ∅1000mm, studzienek deszczowych ∅500mm i przykanalików ∅160mm, li-kwidacjê dwóch studzienek deszczowych, wykonanie zjazdów indywidualnych,.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Gmina Osiek Jasielski
1) Przebudowa drogi gminnej wewnêtrznej na dz. nr ewid. 241 w km 0+000 – 0+267 na d³ugo¶ci 267mb w Zawadce Osieckiej
Opis: Zakres zadania obejmuje: wykonanie korytowania na wymagan± szeroko¶æ pod jezdniê i pobocza z odwozem urobku, profilowanie i zagêszczanie pod³o¿a pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszyw ³amanych, wykonanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki t³uczniowej z profilowaniem i zagêszczeniem tych warstw pod jezdniê i pobocza. Wyrównanie i wyprofilowanie mieszank± t³uczniow± nawierzchni istniej±cych zjazdów w pasie drogowym w/w drogi

2) Przebudowa drogi gminnej Nr 113644R dz. nr ewid. 149 w km 1+350 - 1+723 na d³ugo¶ci 373 w Zawadce Osieckiej
Opis: Zakres zadania obejmuje: wyrównanie, wyprofilowanie i zagêszczenie istniej±cej jezdni, wykonanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki t³uczniowej, wykonanie nawierzchni bitumicznej w technologii dwuwarstwowej (warstwa wi±¿±ca i ¶cieralna), uzupe³nienie, wyrównanie, wyprofilowanie i utwardzenie poboczy drogi mieszank± t³uczniow± oraz wyrównanie i wyprofilowanie mieszank± t³uczniow± nawierzchni istniej±cych zjazdów w pasie drogowym w/w drogi.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Gmina Sko³yszyn – Modernizacja drogi gminnej Nr 113706R, nr ewid. 318 i 319 Osiedle w kierunku cmentarza w miejscowo¶ci Harklowa
Opis: Zakres zadania obejmuje wykonanie: wykonanie frezowania nawierzchni, skropienie lepiszczem, wykonanie bitumicznej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa wi±¿±ca grubo¶ci 4 cm oraz warstwa ¶cieralna grubo¶ci 3cm), wykonanie poboczy z mieszanki z kruszywa ³amanego stabilizowanej mechanicznie, wykonaniu nawierzchni na zjazdach z mieszanek mineralno – bitumicznych (warstwa wi±¿±ca – 4 cm, warstwa ¶cieralna – 3 cm).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Gmina Szerzyny – Przebudowa drogi gminnej nr 200659K Szerzyny Grabina w km 0+000-0+527.
Opis: Zakres zadania obejmuje: ciêcie pi³± istniej±cej nawierzchni na po³±czeniu z now± na-wierzchni±, frezowanie istniej±cej nawierzchni na po³±czeniu z istniej±ca nawierzchni± bitu-miczn±, wykonanie warstwy profiluj±cej z betony asfaltowego AC16W ¶r. gr. 4cm oraz geosiat-ki przeciwspêkaniowej o wytrz. na rozci±ganie min. 100kn/m w km 0+064-0+127, 0+138-0+183, 0+274-0+287, 0+330-0+380, wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwi±-zanej C90/3 frakcji 0/31,5mm gr. 10cm w km 0+408-0+527, wykonanie warstwy wi±¿±cej z betonu asfaltowego AC16W gr. 5cm, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego z AC11S gr. 4cm, wykonanie skropienia lepiszczem pod warstwy bitumiczne, ¶ciêcie istniej±cych zawy¿o-nych poboczy i uzupe³nienie ich warstw± mieszanki kruszywa C90/3 frakcji 0/31,5 utrwalonych powierzchniowo emulsj± asfaltow± wraz z grysem, remont przepustu pod koron± drogi w km 0+454, uzupe³nienie zjazdów, monta¿ barier typu SP-05 w obrêbie przepustu w km 0+454, wy-konanie umocnienia skarp przepustu brukiem na zaprawie betonowej

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Gmina Tarnowiec – Przebudowa drogi gminnej nr 113764R w miejscowo¶ci £ubienko wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej.
Opis: Zakres zadania obejmuje: wykonanie stabilizacji cementem, wykonanie warstwy podbu-dowy dolnej z kamienia naturalnego z domieszk± kruszywa ³amanego, warstwy podbudowy górnej z kamienia ³amanej 0-31,5 mm grubo¶ci 20 cm, warstwy wyrównawczej (profilowej) z mieszanki mineralno – bitumicznej gr. 4 cm oraz warstwy ¶cieralnej z mieszanki mineralno – bitumicznej gr. 3 cm. W ramach zadania realizowana bêdzie kanalizacja deszczowa z rur PVC SN8 ¶rednicy: 200, 250, 315 i 400 mm i studni PE.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
- Wykonawca winien wykazaæ siê wysoko¶ci± posiadanych ¶rodków lub zdolno¶ci± kredytow± w wysoko¶ci co najmniej:
- dla czê¶ci I – 330 000,00 z³,
- dla czê¶ci II – 340 000,00 z³,
- dla czê¶ci III – 340 000,00 z³,
- dla czê¶ci IV – 470 000,00 z³,
- dla czê¶ci V – 380 000,00 z³,
- dla czê¶ci VI – 340 000,00 z³

- Wykonawca winien posiadaæ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê co najmniej 200 000 z³.

4. Zdolno¶æ techniczna i zawodowa:

a) zdolno¶æ techniczna:

Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie - wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, przebu-dowie lub rozbudowie drogi, parkingu, placu, ci±gu pieszego o nawierzchni ulepszonej przy za³o¿eniu, ¿e warto¶æ ka¿dej roboty wynosi co najmniej 200 000 z³ brutto.

b) zdolno¶æ zawodowa:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e na czas realizacji zamówienia bêdzie dysponowa³ osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbêdnych do wy-konania zamówienia, przynale¿±cymi do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego tj.:
Kierownik budowy (min. 1 osoba) - posiadaj±cy: uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub od-powiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane oby-watelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcar-skiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³on-kowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. 2023 poz. 334)

W przypadku wyboru, jako najkorzystniejszej oferty jednego Wykonawcy dla wiêcej ni¿ jednej czê¶ci zamówienia, funkcjê Kierownika budowy mo¿e pe³niæ ta sama osoba.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3.1.2 o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
3.1.3 za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3.1.4 za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3.1.7 wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty i us³ugi te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane i us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane i us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
3.1.8 wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami,
3.1.9 informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
3.1.10 polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w ww. zakresie na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ swoj± ofertê wadium w wysoko¶ci:
- czê¶æ I - 3 400 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce czterysta z³otych 00/100)
- czê¶æ II – 3 500,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce piêæset z³otych 00/100)
- czê¶æ III – 3 400,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce czterysta z³otych 00/100)
- czê¶æ IV – 4 600,00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce sze¶æset z³otych 00/100)
- czê¶æ V – 3 700,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce siedemset z³otych 00/100)
- czê¶æ VI – 3 400,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce czterysta z³otych 00/100)
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium mo¿e zostaæ wniesione wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek Zamawiaj±cego: 69 1600 1071 8980 0000 0159 0159 jako tytu³ przelewu wskazuj±c: „Wadium zabezpieczaj±ce ofertê, sprawa nr ZG.BO.271.5.2024 czê¶æ ……………….”.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

3) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadcze-nie, o którym mowa w lit. a, sk³ada ka¿dy z wykonawców; o¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakre-sie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpo-waniu;
5) pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegaj±cego/cych siê o udzielenie zamówienia publicznego – przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym; w przypadku, gdy pe³nomocnictwo zosta³o wystawione w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego do-kumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z do-kumentem w postaci papierowej; po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z pe³nomocnictwem w postaci papierowej mo¿e dokonaæ mocodawca (osoba/osoby wy-stawiaj±ce pe³nomocnictwo) lub notariusz;
7) o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp przez wykonawców ubiegaj±-cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie (dot. równie¿ spó³ki cywil-nej) – wg za³±cznika nr 6 do SWZ, o¶wiadczenie sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpi-sem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

zgodnie z zapisami par.6 wzoru umowy

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z zapisami par.15 wzoru umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-20 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany lub wycofania oferty udostêpnionego na e-Zamówienia na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-20 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.