Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00329290/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Administrowanie osiedlami mieszkalnymi tj. budynkami mieszkalnymi dzierżawionymi i zarządzanymi przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Piotrkowie Trybunalskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590638145
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja 3 Maja 31
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 447323770
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tbs.piotrkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: tbs.piotrkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/9290921.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Administrowanie osiedlami mieszkalnymi tj. budynkami mieszkalnymi dzierżawionymi i zarządzanymi przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Piotrkowie Trybunalskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d757e5d-143a-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353447
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00329290
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ER/3121/6/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1347320,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest administrowanie i konserwację bieżącą przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy nieruchomości zarządzanych i dzierżawionych przez TBS - powierzchnia użytkowa mieszkalna i usługowa, powierzchnia działek, na których znajdują się budynki wyszczególniona została w załączniku nr 1 do umowy. Opis przedmiotu zamówienia oraz standardy wykonania zawarte są w projekcie umowy – załącznikach do SWZ - zadania z zakresu eksploatacji (zał. nr 2 do umowy) oraz w opisie robót konserwacyjnych - zasady ogólne wykonania konserwacji i drobnych napraw (zał. nr 3 do umowy).Informacje dodatkowe: wodomierze budynkowe – szt. 35; wodomierze lokalowe - szt. 387, ciepłomierze budynkowe – szt. 3; ciepłomierze lokalowe -0 szt. Ilość chodników – 2.600 m2. Przeglądy techniczne do wykonania w trakcie trwania umowy : roczne - wszystkie budynki, tj. 41 szt., pięcioletnie - 0 szt., próby szczelności instalacji gazu w budynkach, w których istnieje instalacja gazu – 179 lokal, pomiary elektryczne - 8 szt. Ilość lokali mieszkalnych w budynkach wymienionych w zał. nr 1a do umowy - 387 szt., użytkowych - 5 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75123000-4 - Administrowanie osiedlami mieszkalnymi
4.5.5.) Wartość części: 223743,97 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest administrowanie i konserwację bieżącą przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy nieruchomości zarządzanych i dzierżawionych przez TBS - powierzchnia użytkowa mieszkalna i usługowa, powierzchnia działek, na których znajdują się budynki wyszczególniona została w załączniku nr 1 do umowy. Opis przedmiotu zamówienia oraz standardy wykonania zawarte są w projekcie umowy – załącznikach do SWZ - zadania z zakresu eksploatacji (zał. nr 2 do umowy) oraz w opisie robót konserwacyjnych - zasady ogólne wykonania konserwacji i drobnych napraw (zał. nr 3 do umowy).Informacje dodatkowe: wodomierze budynkowe – szt. 38, wodomierze lokalowe - szt. 481, ciepłomierze budynkowe – szt. 2, ciepłomierze lokalowe -0 szt. Ilość chodników – 2.200 m2. Przeglądy techniczne do wykonania w trakcie trwania umowy : roczne- wszystkie budynki, tj. 46 szt. pięcioletnie - 46 szt., próby szczelności instalacji gazu: - w 272 lokalach., pomiary elektryczne: – 13 szt. Ilość lokali mieszkalnych w budynkach wymienionych w zał. nr 1b do umowy - 473 szt., użytkowych - 5 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75123000-4 - Administrowanie osiedlami mieszkalnymi
4.5.5.) Wartość części: 294109,49 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest administrowanie i konserwację bieżącą przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy nieruchomości zarządzanych i dzierżawionych przez TBS - powierzchnia użytkowa mieszkalna i usługowa, powierzchnia działek, na których znajdują się budynki wyszczególniona została w załączniku nr 1 do umowy. Opis przedmiotu zamówienia oraz standardy wykonania zawarte są w projekcie umowy – załącznikach do SWZ - zadania z zakresu eksploatacji (zał. nr 2 do umowy) oraz w opisie robót konserwacyjnych - zasady ogólne wykonania konserwacji i drobnych napraw (zał. nr 3 do umowy).Informacje dodatkowe: wodomierze budynkowe – szt. 56, wodomierze lokalowe - szt. 568, ciepłomierze budynkowe – szt. 8, ciepłomierze lokalowe - 160 szt. Ilość chodników – 8.100 m2. Przeglądy techniczne do wykonania w trakcie trwania umowy : roczne – wszystkie budynki, tj. –77 szt., pięcioletnie – 6 szt., próby szczelności instalacji gazu w 491 lokalach, pomiary elektryczne - 8 szt. Ilość lokali mieszkalnych w budynkach wymienionych w zał. nr 1c do umowy – 568 szt., użytkowych - 72 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75123000-4 - Administrowanie osiedlami mieszkalnymi
4.5.5.) Wartość części: 413783,03 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest administrowanie i konserwację bieżącą przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy nieruchomości zarządzanych i dzierżawionych przez TBS - powierzchnia użytkowa mieszkalna i usługowa, powierzchnia działek, na których znajdują się budynki wyszczególniona została w załączniku nr 1 do umowy. Opis przedmiotu zamówienia oraz standardy wykonania zawarte są w projekcie umowy – załącznikach do SWZ - zadania z zakresu eksploatacji (zał. nr 2 do umowy) oraz w opisie robót konserwacyjnych - zasady ogólne wykonania konserwacji i drobnych napraw (zał. nr 3 do umowy). Informacje dodatkowe: wodomierze budynkowe – szt. 49, wodomierze lokalowe - szt. 314, ciepłomierze budynkowe – szt. 3, ciepłomierze lokalowe - 25 szt. Ilość chodników – 4.800 m2. Przeglądy techniczne do wykonania w trakcie trwania umowy : roczne – wszystkie budynki, tj. 72 szt., pięcioletnie – 0 szt., próby szczelności instalacji gazu w 367 lokalach, pomiary elektryczne: 5 szt. Ilość lokali mieszkalnych w budynkach wymienionych w zał. nr 1d do umowy - 509 szt., użytkowych - 57 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 75123000-4 - Administrowanie osiedlami mieszkalnymi
4.5.5.) Wartość części: 415683,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229451,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229451,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229451,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Biuro Obsługi Mieszkańców Towarzystwo Gospodarcze Jolanta Pałac s. c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Biuro Obsługi Mieszkańców Towarzystwo Gospodarcze Ilona Pietraszko s. c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7710015411
7.3.3) Ulica: ul. Krasickiego 3
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Murarstwo Dekarstwo Blacharstwo Zdzisław Mieszczankowski, w zakresie konserwacji (12% wartości zamówienia podstawowego).
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229451,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300653,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300653,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300653,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Administracja Budynkami Mieszkalnymi Sławomir Dolny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7710021446
7.3.3) Ulica: ul. Kachanowskiego 5
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
P.U. LIMBA Marek Traczyk , w zakresie utrzymania czystości na administrowanym terenie (30 % wartości zamówienia podstawowego).
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADMINISTRACJA BUDYNKAMI MIESZKALNYMI SŁAWOMIR DOLNY
jakie przetargi wygrała firma
ADMINISTRACJA BUDYNKAMI MIESZKALNYMI SŁAWOMIR DOLNY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300553,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 434595,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 434595,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 434595,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. „DOM” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7710100045
7.3.3) Ulica: ul. Kostromska 57
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Usługi Budowlane BUDIKOM Kazimierz Polowczyk , w zakresie przeglądów budowlanych (2 % wartości zamówienia podstawowego)
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "DOM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "DOM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 434595,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Adaptacja pomieszczeń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 6 im. Królowej Jadwigi z siedzibą w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Krakowskie Przedmieście 36
- Dostawa jaj do Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim.
- Wykonywanie napraw i przeglądów technicznych tomografu komputerowego LightSpeed VCT wraz ze stacją AW 4,5 oraz dostawa i wymiana lampy RTG.
- Świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim na okres 12 miesięcy
- Wykonanie chodnika do budynku B oraz częściowe utwardzenie terenu w siedzibie TBS Sp. z o.o. w Piotrkowie Trybunalskim
- WYKONANIE I KONSERWACJA OZNAKOWANIA PIONOWEGO, WYKONANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO ORAZ URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO NA DROGACH I PLACACH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.