eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceDostawa wyposa¿enia Sali Mikroskopowej w Pracowni Anatomii Prawid³owej



Og³oszenie z dnia 2022-09-19


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyposa¿enia Sali Mikroskopowej w Pracowni Anatomii Prawid³owej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 25 6431935

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.wachnikowska@uph.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uph.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposa¿enia Sali Mikroskopowej w Pracowni Anatomii Prawid³owej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5047a41a-37f9-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00353504

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00021169/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.8 Dostawa wyposa¿enia Sali Mikroobrazowej Pracowni Anatomii Prawid³owej.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://uph-edu.logintrade.net/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://uph-edu.logintrade.net/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, rejestracja na Platformie, w tym z³o¿enie oferty w formie elektronicznej:
1) Rekomendowane przegl±darki internetowe:
a) Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
b) Google Chrome 31
c) Mozilla Firefox 26
d) Opera 18
2) Pozosta³e wymagania techniczne:
a) dostêp do sieci Internet
b) obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest - ajax
c) w³±czona obs³uga JavaScript
d) zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s
e) zainstalowany Acrobat Reader
f) zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
3) Rekomendowane formaty przesy³anych danych
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg
4) Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych
Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone z³o¿enie oferty, dokumentu przez Wykonawcê. W przypadku wybrania opcji z³o¿enia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa siê poprzez klikniêcie w link dostêpny w wiadomo¶ci mailowej, wys³anej automatycznie po z³o¿eniu oferty, dokumentu bêd±c niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomo¶æ otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu „Z³ó¿ ofertê”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wys³ania dokumentu, oferty przez Platformê Przetargow±.
5) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
UWAGA! W razie wyst±pienia jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt z dzia³em Helpdesk Logintrade +48 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Przyrodniczo – Humanistyczny w Siedlcach, z siedzib± w Siedlcach (08-110) przy ul. Konarskiego 2, reprezentowany przez Rektora;
2. administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: roman.sikorski@uph.edu.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
30 na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10. przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.290.42.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 600336,71 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposa¿enia sali mikroskopowej w Pracowni Anatomii Prawid³owej.
Szczegó³owy opis parametrów i funkcjonalno¶ci urz±dzeñ objêtych przedmiotem zamówienia zawarty zosta³ w za³±czniku nr 2 niniejszej SWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
Urz±dzenia, których dostawa objêta jest przedmiotem zamówienia musz± byæ fabrycznie nowe, nieu¿ywane i umieszczone w oryginalnych opakowaniach, wyprodukowane nie wcze¶niej ni¿ w 2021r.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie urz±dzeñ do Pracowni Anatomii Prawid³owej UPH, ul. 3 Maja 54, 08-110 Siedlce
Urz±dzenia objête przedmiotem zamówienia musza byæ dostarczone, wniesione i zamontowane w miejscu docelowym. Wykonawca przed przyst±pieniem do dostawy jest zobowi±zany zapoznaæ siê z konstrukcj± budynku i wymiarami pomieszczenia, do którego bêdzie dostarcza³ urz±dzenia (w szczególno¶ci w kontek¶cie monta¿u systemu projekcyjnego.
W zwi±zku z pracami budowlanymi trwaj±cymi w pomieszczeniu docelowym, Wykonawca jest zobowi±zany ustaliæ dok³adny termin dostawy z Zamawiaj±cym.
Wykonawca jest zobowi±zany do przeprowadzenia szkolenia dla wskazanych pracowników Zamawiaj±cego z obs³ugi sprzêtu po jego zamontowaniu.
Zamawiaj±cy informuje, i¿ zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) oraz za³±cznikiem nr 8 do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i us³ug, do dostawy czê¶ci urz±dzeñ objêtych przedmiotem zamówienia Wykonawca winien zastosowaæ stawkê podatku VAT w wysoko¶ci 0%.W zwi±zku z powy¿szym, zgodnie z art. 83 ust. 14 ustawy o podatku od towarów i us³ug, Zamawiaj±cy po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego zwróci siê do Ministerstwa Edukacji i Nauki o potwierdzenie, ¿e sprzêt przeznaczony jest dla placówki o¶wiatowej.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38434540-3 - Sprzêt biomedyczny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38510000-3 - Mikroskopy

38652100-1 - Projektory

30213300-8 - Komputer biurkowy

33195100-4 - Monitory

33124000-5 - Urz±dzenia i wyroby diagnostyczne i radiodiagnostyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz± z punktu widzenia kryteriów wskazanych powy¿ej
2. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów.
3. Liczba punktów obliczona zostanie w nastêpuj±cy sposób:
1) Dla kryterium cena
a) oferta Wykonawcy, który zaoferuje najni¿sz± cenê otrzyma maksymaln± ocenê 60 punktów,
b) oferty pozosta³ych Wykonawców otrzymaj± liczbê punktów obliczon± zgodnie ze wzorem:
An = (C min/Cn) x 60
C min – cena najni¿sza w z³o¿onych ofertach
Cn – cena oferty rozpatrywanej
An – ocena punktowa
c) uzyskana liczba punktów zostanie zaokr±glona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku;
2) dla kryterium „okres gwarancji”
a) oferta Wykonawcy, który zaoferuje 24-miesiêczny okres gwarancji na zaoferowane mikroskopy – otrzyma ocenê 0 punktów;
b) oferta Wykonawcy, który zaoferuje 36-miesiêczny okres gwarancji zaoferowane mikroskopy – otrzyma ocenê 10 punktów;
c) oferta Wykonawcy, który zaoferuje 48-miesiêczny okres gwarancji na zaoferowane mikroskopy – otrzyma ocenê 20 punktów;
d) oferta Wykonawcy, który zaoferuje 60-miesiêczny okres gwarancji zaoferowane mikroskopy – otrzyma ocenê 40 punktów;
Najd³u¿szy mo¿liwy okres gwarancji jako¶ci wymagany przez Zamawiaj±cego: 60 miesiêcy
Najkrótszy mo¿liwy okres gwarancji jako¶ci uwzglêdniony do oceny ofert: 24 miesiêcy
Wykonawca mo¿e zaproponowaæ termin gwarancji jako¶ci w pe³nych miesi±cach. Bez wzglêdu na powy¿sze, je¿eli warunki gwarancji jako¶ci udzielonej przez producenta przewiduj± d³u¿szy okres gwarancji jako¶ci ni¿ gwarancja udzielona przez Gwaranta – obowi±zuje okres gwarancji w wymiarze równym okresowi gwarancji producenta.
Nie wskazanie lub wskazanie innego terminu ni¿ wy¿ej wymienione przez Wykonawcê w formularzu oferty stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do niniejszej SWZ bêdzie oznaczaæ, ¿e Wykonawca zaproponowa³ 24 miesiêczny okres gwarancji na mikroskopy.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca posiada zdolno¶æ techniczn± i zawodow± do wykonania przedmiotu zamówienia,
je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ w ci±gu ostatnich 3 lat przed terminem sk³adania ofert - a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, wykona³ minimum jedn± dostawê kompleksowego wyposa¿enia sali (pracowni/laboratorium) mikroskopowej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 500.000,00 z³ brutto, w sk³ad której wchodz± minimum: stanowisko mikroskopowe, stanowisko mikroskopowe dla prowadz±cego oraz system projekcyjny w postaci projektora z ekranem projekcyjnym.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1.W celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych dostaw, z wymaganiami, cechami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, w niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± opisu technicznego zaoferowanych urz±dzeñ/oprogramowania w zakresie pozwalaj±cym na ocenê spe³nienia przez ww. wszystkich wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w OPZ.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ pos³ugiwania siê dokumentami pozyskanymi ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta oferowanych urz±dzeñ. Dokumenty, o których mowa powy¿ej, sk³adane s± w jêzyku polskim, a w przypadku innych jêzyków wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 musz± zawieraæ informacje potwierdzaj±ce wszystkie parametry, okre¶lone w Za³±czniku nr 1.
4. W przypadku, gdy Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w ust. 1 lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do ich uzupe³nienia w wyznaczonym terminie. ¦rodki dowodowe, okre¶lone w ust. 1 nie podlegaj± uzupe³nieniu, je¿eli:
a) oferta podlega odrzuceniu;
b) zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
5. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

1.W celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych dostaw, z wymaganiami, cechami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, w niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± opisu technicznego zaoferowanych urz±dzeñ/oprogramowania w zakresie pozwalaj±cym na ocenê spe³nienia przez ww. wszystkich wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w OPZ.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ pos³ugiwania siê dokumentami pozyskanymi ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta oferowanych urz±dzeñ. Dokumenty, o których mowa powy¿ej, sk³adane s± w jêzyku polskim, a w przypadku innych jêzyków wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 musz± zawieraæ informacje potwierdzaj±ce wszystkie parametry, okre¶lone w Za³±czniku nr 1.
4. W przypadku, gdy Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w ust. 1 lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do ich uzupe³nienia w wyznaczonym terminie. ¦rodki dowodowe, okre¶lone w ust. 1 nie podlegaj± uzupe³nieniu, je¿eli:
a) oferta podlega odrzuceniu;
b) zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
5. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± ubiegaæ siê wspólnie o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o zamówienie, zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w po¬stêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w ust. 2 musi byæ do³±czone do oferty w formie orygina³u podpisanego przez uprawnionych, w ¶wietle dokumentów rejestracyjnych, przedstawicieli Wykonawców, lub mieæ postaæ aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii. Z tre¶ci pe³nomocnictwa winno wynikaæ, i¿ dotyczy ono udzia³u w niniejszym postêpowaniu, a jego okres wa¿no¶ci obejmowaæ musi niniejsze postêpowanie.
4. Je¶li oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy na nastêpuj±cych warunkach:
1) zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego, zmiana umowy w opisanym zakresie nie bêdzie skutkowaæ zwiêkszeniem wynagrodzenia Wykonawcy;
2) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy;
3) w przypadku przesuniêcia terminu odbioru robót budowlanych (przewidywany termin zakoñczenia prac budowlanych styczeñ 2023 r.) mo¿e ulec zmianie termin dostawy i monta¿u sprzêtu
4) z przyczyn niezale¿nych od Zamawiaj±cego i Wykonawcy, polegaj±cych w szczególno¶ci na wyczerpaniu stanów magazynowych, powoduj±cych, i¿ niemo¿liwa jest dostawa modeli urz±dzeñ zaoferowanych przez Wykonawcê, dopuszcza siê zmianê modelu urz±dzenia zadeklarowanego w ofercie na inny, o parametrach technicznych nie gorszych ni¿ wskazane w ofercie Wykonawcy. Zmiana modelu nie powoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy
2. Zamawiaj±cy ustala nastêpuj±ce warunki wprowadzenia zmiany do umowy:
1) strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ umowy zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczno¶ci, na które powo³uje siê wnioskuj±c o dokonanie zmiany;
2) wniosek o zmianê postanowieñ umowy musi byæ wyra¿ony na pi¶mie;
3) zmiana umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-28 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://uph-edu.logintrade.net/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-28 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-10-27

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.