eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek-ZdrójRenowacja zabytkowych drzwi w Zakładzie Przyrodoleczniczym "Wojciech" w Lądku - Zdroju.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja zabytkowych drzwi w Zakładzie Przyrodoleczniczym „Wojciech” w Lądku – Zdroju.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288283

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 4

1.5.2.) Miejscowość: Lądek-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-540

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: elzbieta.kinal@uzdrowisko-ladek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ladek-dlugopole/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Renowacja zabytkowych drzwi w Zakładzie Przyrodoleczniczym „Wojciech” w Lądku – Zdroju.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-393ca807-faf2-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353538

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00284439

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 406242,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa postępowania:

Renowacja zabytkowych drzwi w Zakładzie Przyrodoleczniczym „Wojciech” w Lądku – Zdroju.

2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

Główny kod CPV:
45000000-7 Roboty budowlane

Kody CPV dodatkowe, pomocnicze:
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45212350-4 Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
45422100-2 Stolarka drewniana
45441000-0 Roboty szklarskie

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dokonuje podziału niniejszego zamówienia na części, gdyż podział ten nie byłby celowy ze względu na przedmiot zamówienia, którym jest wykonanie prac/robót remontowych i konserwatorskich w budynku zabytkowym. Prace będą wykonywane na czynnym obiekcie, w którym udzielane są świadczenia zdrowotne. Potrzeba skoordynowania działań rożnych wykonawców, realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu, bezpiecznemu oraz terminowemu wykonaniu zamówienia. Dzielenie przedmiotu zamówienia na mniejsze części mogłoby przynieść niekorzystne skutki dla Zamawiającego np. zwiększenie zaoferowanych cen, czy też brak ofert wykonawców, którzy mogliby uznać, że złożenie oferty na mniejsze części jest dla nich nieopłacalne. Zamawiający uważa, że pomimo braku podziału zamówienia na części wykonawcy z sektora MŚP nie będą mieli utrudnionego udziału w postępowaniu. Zamawiający ma na uwadze własne potrzeby oraz dba o zapewnienie konkurencyjności.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia negocjacji.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.

Adres inwestycji: PLAC MARIAŃSKI 13 dz. nr 108/7 AM-4 OBR. STARY ZDRÓJ, kod 57-540 miejscowość Lądek Zdrój, woj. dolnośląskie.
3. Przedmiotem zamówienia jest remont i konserwacja drewnianej stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej (9 szt.) przy Zakładzie Przyrodoleczniczym „Wojciech” w miejscowości Lądek Zdrój.

Do wykonania są następujące prace:
- demontaż skrzydeł drzwiowych i rozszalenie, rozkucie;
- wykonanie i montaż drzwi zastępczych na czas wykonywania prac przy zdemontowanych skrzydłach drzwiowych;
- usunięcie warstw malarskich, odtłuszczenie powierzchni drewnianych;
- usunięcie elementów uszkodzonych mechanicznie i wykonanie uzupełnień ubytków, szpachlowanie, szlifowanie, impregnacja, bejcowanie i lakierowanie elementów drewnianych;
- oczyszczenie, polerowanie, patynowanie okuć i elementów metalowych;
- renowacja napraw i/lub uzupełnienie oryginalnych mechanizmów domykania i blokowania skrzydeł drzwiowych oraz odtworzenie brakujących elementów mosiężnych na wzór oryginalnych, montaż;
- szklenie oryginalnymi szybami z dekoracją i uzupełnienie szklenia nowymi szybami na wzór oryginalnych;
- wszystkie materiały, urządzenia, nośniki energii, inne elementy niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia dostarcza na swój koszt Wykonawca;
- wszystkie widoczne elementy wyposażenia drzwi nie będące częścią systemu ochrony przeciwpożarowej (klamki, szyldy, zawiasy, przeszklenie trawione dekoracyjnie) należy przedstawić do akceptacji Służbie Ochrony Zabytków.

Budynek objęty w/w pracami wpisany jest do rejestru zabytków decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dnia 22 grudnia 1971 r. nr A/4301/1986. Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840 tj. ze zm.).

Prace będą wykonywane na użytkowanym obiekcie. W organizacji placu budowy i prowadzeniu robót musi być uwzględnione funkcjonowanie obiektu. Realizacja zadania nie może zakłócić działalności podstawowej obiektu.

Szczegółowy opis i warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest m.in. w:
1) Pozwoleniu Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac konserwatorskich – decyzja nr 266/2024 z dnia 27 lutego 2024 r.
2) Programie prac remontowych i konserwatorskich dla Budynku Zdrój „Wojciech” w Lądku Zdrój opracowanym przez J. Kramnika z dnia 9 lutego 2024 r.
3) Przedmiarze robót.
4) Projekcie umowy.

Prace/roboty należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią systemową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego oraz zgodnie z umową, dokumentacją merytoryczną, pomocniczym przedmiarem robót, Polskimi Normami Budowlanymi przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz niniejszą SWZ.

Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być (wymóg obligatoryjny) poprzedzone odbyciem wizji lokalnej. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z osobą wyznaczoną do komunikowania się z Wykonawcami.

Zamawiający informuje, że jeżeli oferta zostanie złożona bez odbycia wizji lokalnej – to zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt.18 ustawy Pzp.

Art. 226. [Odrzucenie oferty]
1. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
(…) 18) została złożona bez odbycia wizji lokalnej lub bez sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego, w przypadku gdy zamawiający tego wymagał w dokumentach zamówienia.

4. Wykonawca ma obowiązek przedłożyć i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram rzeczowy przedstawiając planowane wykonanie prac/robót z podziałem na ich etapy w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty podpisania umowy. Zakres prac/robót do wykonania przedstawiony w harmonogramie musi być podzielony na elementy robót oraz czas realizacji.

5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane przedmiotu zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert.

6. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

45422100-2 - Stolarka drewniana

45441000-0 - Roboty szklarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 253380,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 253380,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 253380,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENOVATIO PAWEŁ TABASZEWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7532337117

7.3.3) Ulica: ul. Wiejska 118

7.3.4) Miejscowość: Jędrzychów

7.3.5) Kod pocztowy: 48-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 253380,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość szacunkowa zamówienia:

Wartość zamówienia podstawowego wynosi: 206.242,03 zł netto.

Zamawiający przewiduje ewentualną możliwość zastosowania zamówienia na podobne usługi, roboty budowlane w trybie tzw. wolnej ręki (art. 305 pkt. 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.) - wolna ręka do kwoty: 200.000,00 zł netto.

Ogółem wartość szacunkowa: 406.242,00 zł netto tj. 87.606,91 euro netto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.