Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00325265/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych jezdni
na terenie miasta Oleśnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Oleśnica - Sekcja Dróg Miejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930607446
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Krzywoustego 31c
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sdm.olesnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sdm.olesnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9257151.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarząd dróg
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych jezdnina terenie miasta Oleśnicy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f05157b-0eb6-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353574
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066310/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych jezdni na terenie miasta Oleśnicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00325265
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych jezdni na terenie miasta Oleśnicy, w ilości szacunkowej 1200 m2 wraz z regulacją urządzeń i odtworzeniem oznakowania poziomego.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) frezowanie planimetryczne nawierzchni na. gł. do 6 cm,
2) regulację pionową urządzeń infrastruktury podziemnej, włazy, wpusty k.d., skrzynki zasuw, pokrywy studni teletechnicznych wraz z ich ewentualną wymianą na nowe {o ile zajdzie taka konieczność - po dokonaniu przeglądu z właścicielem/użytkownikiem tych sieci}, Wykonawca winien na etapie przygotowania oferty dokonać wizji w terenie i skalkulować ewentualne koszty związane z tymi pracami,
3) remont cząstkowy istniejącej podbudowy - ostatecznie zakres zostanie potwierdzony na etapie realizacji (do wyceny należy założyć wykonanie remontu podbudowy w lokalizacjach Wałowa/Wały Jagiellońskie, Kilińskiego/Lwowska i Batalionów Chłopskich w ilości ok 50% powierzchni), w ramach remontu należy uwzględnić: rozbiórkę istniejącej podbudowy z wywozem i utylizacją odpadów do miejsca składowania i utylizacji spełniającego wymogi obowiązującego prawa w tej materii, miejsce wg. wskazania Wykonawcy; ponowne wykonanie podbudowy wraz z jej zagęszczeniem z użyciem materiału nowego dowiezionego przez Wykonawcę do miejsca wbudowania z miejsca jego pozyskania – tj. kruszywem naturalnym łamanym granitowym stabilizowanym mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 gr. warstwy do 20 cm,
4) skropienie podbudowy, warstwy profilująco-wyrównawczej pod warstwę ścieralną nawierzchni - emulsją asfaltową w ilości 0,4 kg/m2,
5) ułożenie warstwy wyrównawczej z mieszanki min - AC11W gr do 3 cm,
6) ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno- asfaltowej AC11S- gr. 5 cm,
7) uszczelnienie asfaltem krawędzi i połączeń,
8) wykonanie zastępczego oznakowania robót na czas ich wykonania, w tym organizacja ruchu zastępczego. Wykonawca we własnym zakresie wykona projekt organizacji ruchu zastępczego i uzyska stosowne opinie, uzgodnienia, zatwierdzenia projektu organizacji ruchu zastępczego w stosownym organie zarządzającym ruchem; Projekt organizacji ruchu zastępczego co do zakresu winien zaakceptować Zamawiający,
9) odtworzenie docelowego oznakowania poziomego /malowanie grubowarstwowe i cienkowarstwowe/rodzaj potwierdzony na etapie realizacji przedmiotu umowy.
3. Lokalizacja i zakres remontów: została określona w załącznikach mapowych do SWZ.
4. Szczegółowy zakres zadania i obowiązki stron określa niniejsza SWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SWZ. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
5. Wykonawca na wykonany przedmiot umowy udzieli gwarancji na okres minimum 60 miesięcy z wyjątkiem oznakowania poziomego na które okres gwarancji wynosi 36 m-cy.
6. Wykonawca będzie wytwórcą odpadów powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia i to na wykonawcy będzie ciążył obowiązek wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 699 ze zm.). Wykonawca zobowiązany będzie do wywozu materiału z rozbiórek oraz robót ziemnych na wysypisko zlokalizowane we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Do kalkulacji należy doliczyć ewentualne koszty utylizacji materiałów z rozbiórki przeznaczonych do wywozu na wysypisko.
7. Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem, a po zakończeniu prac teren przyległy do wykonanego obiektu przywróci do stanu pierwotnego.
8. Wykonawca zapewnia własnym kosztem i staraniem wprowadzenie zatwierdzonej przez organ zarządzający ruchem organizacji ruchu zastępczego na czas budowy. Projekt stałej organizacji ruchu winien być zatwierdzony przez Zamawiającego. Oznakowanie wykonywanych robót powinno być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. W sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach.
9. Wykonawca zobowiązany będzie powiadomić organ zarządzający ruchem, właściwy zarząd dróg oraz właściwego komendanta Policji o terminie wprowadzenia organizacji ruchu co najmniej na 7 dni przed dniem jej wprowadzenia.
10. Za oznakowanie podczas prowadzonych robót odpowiada Wykonawca.
11. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie terenu, na którym wykonywane są roboty, odpowiada Wykonawca.
12. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za wypadki i szkody powstałe w związku z nieprawidłowym oznakowaniem terenu budowy oraz wykonywaniem robót będących przedmiotem zamówienia.
13. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za ochronę instalacji i urządzeń podziemnych, zapewni ich właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem w czasie trwania prac.
14. Wykonawca w imieniu inwestora zobowiązany będzie do zawiadomienia właścicieli sieci zlokalizowanych w obrębie prowadzonych prac o planowanym terminie rozpoczęcia oraz zakończenia robót – zgodnie z wymaganiami poszczególnych właścicieli sieci.
15. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót i zachowania wszelkich warunków nałożonych na Inwestora i/lub Wykonawcę robót przez właścicieli i operatorów sieci zlokalizowanych w pasach drogowych oraz zarządów dróg innych kategorii. W szczególności po stronie Wykonawcy będzie załatwienie wszelkich formalności związanych z wejściem w pas drogowy drogi powiatowej oraz formalne zakończenie inwestycji z zarządem tej drogi – zgodnie z wydanymi warunkami (Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z zajęciem pasa drogowego drogi powiatowej, jeśli takie wystąpią). W przypadku konieczności wystąpienia przez Zamawiającego z pisemnymi wnioskami do odpowiednich instytucji Wykonawca przygotuje taki wniosek, przekaże do podpisu Zamawiającemu i podpisany przekaże do odpowiedniej instytucji.
16. Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadzie ryzyka za wszelkie szkody wyrządzone na urządzeniach i sieciach zlokalizowanych w pasach drogowych oraz w pozostałych terenach objętych przedmiotem zamówienia przy wykonywanych lub w związku z wykonywaniem robót. Koszty z tym związane, jak również koszty strat poniesione przez operatorów lub właścicieli sieci oraz koszty odszkodowań na rzecz klientów tych operatorów wynikłe z awarii powstałych wskutek prowadzenia robót przez Wykonawcę, zarówno w ich trakcie, tuż po zakończeniu, jak również powstałych z tej samej przyczyny po upływie dłuższego czasu w przyszłości ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznego zgłaszania do operatorów lub właścicieli sieci każdego przypadku naruszenia lub uszkodzenia ich infrastruktury – faksem i elektronicznie, odpowiednio pod numer i adres wskazane w uzgodnieniach wydanych przez poszczególnych operatorów.
17. Wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia z pisemnymi wnioskami do odpowiednich instytucji i operatorów o wyznaczenie upoważnionych przedstawicieli do sprawowania nadzoru nad prowadzonymi robotami – zgodnie z wydanymi warunkami. Koszty nadzorów ponosi Wykonawca.
18. Z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe zaleca się dokonanie wizji terenu będącego przedmiotem postępowania. Wizja lokalna nie jest wymagana do złożenia oferty i Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej z udziałem przedstawicieli Zamawiającego Wszystkie pojawiające się pytania i prośby wynikające z wizji lokalnej, dla swej ważności winny przybrać formę wniosku o wyjaśnienie treści SWZ zgodnie z Pzp..
19. Wykonawca będzie wykonywał roboty zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, BHP, p.poż, sanitarnymi i ochrony środowiska, warunkami wydanymi w uzgodnieniach oraz obowiązującymi przepisami pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia do prowadzenia robót.
20. Wszystkie materiały użyte do realizacji niniejszego zamówienia muszą spełniać wymagania przewidziane dla wyrobów budowlanych określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) oraz w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213) w tym w szczególności w art. 4 i art. 5.
21. Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia, na każde żądanie Zamawiającego, dokumentu potwierdzającego, że wyrób nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm), zwanej dalej "Pzp" Zamawiający: Gmina Miasto Oleśnica - Sekcja Dróg Miejskich, ul. B. Krzywoustego 31c, 56-400 Oleśnica informuje o unieważnieniu postępowania pod nazwą: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych jezdni na terenie miasta Oleśnicy.Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania: w postępowaniu nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania: art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Kompleksowa usługa sprzątania obiektów Miejskiej Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Oleśnicy
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego II dla Powiatowego Zespołu Szpitali
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Oleśnica w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 w Oleśnicy w 2025 roku
- Remont wnętrza kaplicy wraz z opracowaniem niezbędnej dokumentacji wykonawczej - branżowe projekty techniczne na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni z kostki brukowej położonych na terenie Gminy Koluszki
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.