Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00323580/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-14
- 2024/BZP 00332747/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług żywienia na potrzeby: Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałem Przedszkolnym, Szkoły Podstawowej nr 3 oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lidzbarku Warmińskim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743500
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleksandra Świętochowskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Lidzbark Warmiński
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 767 85 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@lidzbarkw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lidzbarkw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lidzbarkw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług żywienia na potrzeby: Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałem Przedszkolnym, Szkoły Podstawowej nr 3 oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lidzbarku Warmińskim.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d2b4797-11cd-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353615
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032741/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług żywienia na potrzeby: Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałem Przedszkolnym, Szkoły Podstawowej nr 3 oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lidzbarku Warmińskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00323580
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 953956,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Świadczenie usług żywienia na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałem Przedszkolnym, Szkoły Podstawowej nr 3, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lidzbarku Warmińskim” i obejmuje on:
1) przygotowanie pełnego wyżywienia (obejmującego śniadanie, drugie śniadanie, zupę, drugie danie i kompot lub deser) dla:
a) Przedszkola nr 6 wchodzącego w skład Zespołu Szkolno-Przedszkolnego przy ul. Polnej 36 w Lidzbarku Warmińskim;
b) Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 1 przy ul. Szkolnej 2 w Lidzbarku Warmińskim;
2) przygotowanie zestawu obiadowego (obejmującego zupę, drugie danie, kompot) lub tylko zupy lub drugiego dania dla:
a) Szkoły Podstawowej nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Lidzbarku Warmińskim, ul. Szkolna 2;
b) Szkoły Podstawowej nr 3 im. I. Krasickiego w Lidzbarku Warmińskim;
c) Szkoły Podstawowej nr 4 im. Jana Pawła II wchodzącej w skład Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lidzbarku Warmińskim.
2. Usługi, o których mowa w ust. 1 pkt 1 będą świadczone w okresie od 2.09.2024 r. do 31.07.2025 r. od poniedziałku do piątku w dni sprawowania opieki nad wychowankami z wyłączeniem dni ustawowo wolnych.
3. Usługi, o których mowa w ust. 1 pkt 2 będą świadczone w okresie od 4.09.2024 r. do 27.06.2025 r. od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od zajęć oraz ustalonych jako wolne od zajęć przez dyrektora danej placówki.
4. Szczegółowy zakres oraz parametry przedmiotu zamówienia zawarte są w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) –- stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
5.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SOPZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55320000-9 - Usługi podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2023 r. poz. 1605 ze zm.), zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.Cena brutto zawarta w najkorzystniejszej ofercie, tj., ofercie Wykonawcy: Naprzód Catering
sp. z o.o., ul. Traktorowa 126 lok. 301, 91-204 Łódź wynosi 980 046,15 złotych.
Na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę wynoszącą 913 935,00 złotych brutto. Kwota ta została podana przez Zamawiającego bezpośrednio przed otwarciem ofert.
Mając na uwadze fakt, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty zaplanowanej na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej, zachodzi konieczność unieważnienia niniejszego postępowania w ww. zakresie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 980046,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1250747,00 PLN
INNE PRZETARGI Z LIDZBARKU WARMIŃSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja konferencji, zapewnienie usług hotelarskich, restauracyjnych, sal konferencyjnych podczas Narady Kierowników Placówek Zagranicznych w dniach 6 - 12 lipca 2025 r.
- "Świadczenie usługi restauracyjnej"
- Usługa cateringu - przygotowania i dostawy wyżywienia dla 47 dzieci w wieku od 20 tygodnia do lat 3, które uczęszczają do Miejsko-Gminnego Żłobka w Łopusznie w roku 2025
- USŁUGA PRZYGOTOWYWANIA I DOSTARCZANIA POSIŁKÓW Z TYTUŁU ŻYWIENIA OSÓB ZATRZYMANYCH NA TERENIE DZIAŁANIA JEDNOSTEK POLICJI woj. PODLASKIEGO
- Zapewnienie usług cateringowych na potrzeby spotkań i konferencji organizowanych przez komórki organizacyjne w siedzibie MFiPR
- "Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy i Miasta Czerwionka - Leszczyny w okresie od marca 2025r. do lutego 2026r."
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.