eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MędrzechówUdzielenie Gminie Mędrzechów kredytu długoterminowego w wysokości 1 600 000,00 zł. na częściowe pokrycie deficytu budżetowego.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie Gminie Mędrzechów kredytu długoterminowego w wysokości 1 600 000,00 zł. na częściowe pokrycie deficytu budżetowego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MĘDRZECHÓW

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Mędrzechów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001002509

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mędrzechów 434

1.5.2.) Miejscowość: Mędrzechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-221

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 643 71 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: barbara.pobieglo@medrzechow.net

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.medrzechow.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-940ce65c-0166-11ef-885b-8267c0608453

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie Gminie Mędrzechów kredytu długoterminowego w wysokości 1 600 000,00 zł. na częściowe pokrycie deficytu budżetowego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-940ce65c-0166-11ef-885b-8267c0608453

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353639

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037381/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Udzielenie Gminie Mędrzechów kredytu długoterminowego w wysokości 1 600 000,00 zł. na częściowe pokrycie deficytu budżetowego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00298711

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Mędrzechów kredytu długoterminowego w wysokości 1 600 000,00 zł. na częściowe pokrycie deficytu budżetowego.

2) Wysokość kredytu: 1 600 000,00 PLN (słownie: jeden milion sześćset tysięcy PLN ).
3) Kredyt postawiony zostanie do dyspozycji Zamawiającego w terminie do 7 dni od podpisania umowy w pełnej wysokości: 1 600 000,00 zł.
4) Do oferty należy przyjąć, że Kredyt pobrany będzie na wniosek Zamawiającego w jednej transzy: 28 czerwca 2024 , w wysokości 1 600 000,00 zł
5) Rozpoczęcie spłaty kapitału kredytu - od 31.03.2025 i zakończenie 31.12.2040 r. (64 raty)
6) Rozpoczęcie spłaty odsetek : pierwsza rata odsetkowa 30 września 2024 r.
7) Terminy spłaty kapitału kredytu oraz odsetki : raty kapitału jak i odsetek płatne będą w okresach kwartalnych z ratą płatną ostatniego dnia roboczego każdego kwartału. Spłata kapitału nastąpi w 64 równych ratach , wysokość każdej raty: 25 000,00 zł. ( 64 x 25 000,00 zł = 1 600 000,00 zł.)
Okres obrachunkowy (rok, kwartał, miesiąc) przyjmuje się zgodnie z wymogami
Kodeksu Cywilnego

8) Oprocentowanie kredytu zmienne w stosunku rocznym oparte o zmienną stawkę WIBOR 1M ( do naliczania oprocentowania kredytu liczony według stawki WIBOR 1M według notowań na 10 dni kalendarzowych poprzedzających okres obrachunkowy)
powiększone o stałą marżę wykonawcy . Nie dopuszcza się kapitalizacji odsetek.
9) Prowizja zawierająca wszystkie opłaty związane z uruchomieniem kredytu, stanowi jednorazową opłatę, wyliczaną przez wykonawcę i zaoferowaną w przetargu.
10) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania innych prowizji i opłat, w szczególności z tytułu:
- przedterminowej spłaty kredytu
- niewykorzystania części przyznanego kredytu
- zmiany warunków zawartej umowy
11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z uruchomienia kredytu bądź części kredytu i oczekuje, że bank nie będzie pobierał żadnych opłat od wartości, z których Zamawiający zrezygnował.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 880879,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 923365,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 880879,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Szczucinie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711009850

7.3.3) Ulica: ul. Dr Rudnickiego

7.3.4) Miejscowość: Szczucin

7.3.5) Kod pocztowy: 33-230

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 868740,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2040-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.