Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00298711/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie Gminie Mędrzechów kredytu długoterminowego w wysokości 1 600 000,00 zł. na częściowe pokrycie deficytu budżetowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MĘDRZECHÓW
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Mędrzechów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001002509
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mędrzechów 434
1.5.2.) Miejscowość: Mędrzechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-221
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 643 71 95
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: barbara.pobieglo@medrzechow.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.medrzechow.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-940ce65c-0166-11ef-885b-8267c06084531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie Gminie Mędrzechów kredytu długoterminowego w wysokości 1 600 000,00 zł. na częściowe pokrycie deficytu budżetowego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-940ce65c-0166-11ef-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353639
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037381/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Udzielenie Gminie Mędrzechów kredytu długoterminowego w wysokości 1 600 000,00 zł. na częściowe pokrycie deficytu budżetowego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00298711
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Mędrzechów kredytu długoterminowego w wysokości 1 600 000,00 zł. na częściowe pokrycie deficytu budżetowego.
2) Wysokość kredytu: 1 600 000,00 PLN (słownie: jeden milion sześćset tysięcy PLN ).
3) Kredyt postawiony zostanie do dyspozycji Zamawiającego w terminie do 7 dni od podpisania umowy w pełnej wysokości: 1 600 000,00 zł.
4) Do oferty należy przyjąć, że Kredyt pobrany będzie na wniosek Zamawiającego w jednej transzy: 28 czerwca 2024 , w wysokości 1 600 000,00 zł
5) Rozpoczęcie spłaty kapitału kredytu - od 31.03.2025 i zakończenie 31.12.2040 r. (64 raty)
6) Rozpoczęcie spłaty odsetek : pierwsza rata odsetkowa 30 września 2024 r.
7) Terminy spłaty kapitału kredytu oraz odsetki : raty kapitału jak i odsetek płatne będą w okresach kwartalnych z ratą płatną ostatniego dnia roboczego każdego kwartału. Spłata kapitału nastąpi w 64 równych ratach , wysokość każdej raty: 25 000,00 zł. ( 64 x 25 000,00 zł = 1 600 000,00 zł.)
Okres obrachunkowy (rok, kwartał, miesiąc) przyjmuje się zgodnie z wymogami
Kodeksu Cywilnego
8) Oprocentowanie kredytu zmienne w stosunku rocznym oparte o zmienną stawkę WIBOR 1M ( do naliczania oprocentowania kredytu liczony według stawki WIBOR 1M według notowań na 10 dni kalendarzowych poprzedzających okres obrachunkowy)
powiększone o stałą marżę wykonawcy . Nie dopuszcza się kapitalizacji odsetek.
9) Prowizja zawierająca wszystkie opłaty związane z uruchomieniem kredytu, stanowi jednorazową opłatę, wyliczaną przez wykonawcę i zaoferowaną w przetargu.
10) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania innych prowizji i opłat, w szczególności z tytułu:
- przedterminowej spłaty kredytu
- niewykorzystania części przyznanego kredytu
- zmiany warunków zawartej umowy
11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z uruchomienia kredytu bądź części kredytu i oczekuje, że bank nie będzie pobierał żadnych opłat od wartości, z których Zamawiający zrezygnował.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 880879,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 923365,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 880879,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Szczucinie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711009850
7.3.3) Ulica: ul. Dr Rudnickiego
7.3.4) Miejscowość: Szczucin
7.3.5) Kod pocztowy: 33-230
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W SZCZUCINIE
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W SZCZUCINIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 868740,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2040-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego w 2025 roku na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
- Kredyt długoterminowy - 205 mln (usługa udzielenia kredytu).
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.