Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00277221/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania pn. ,, budowa hali magazynowej w konstrukcji stalowej o powierzchni 150 m2
w Zaczerniu ’’
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690316970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dąbrowskiego 30
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-036
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@rz.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://podkarpacka-policja.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania pn. ,, budowa hali magazynowej w konstrukcji stalowej o powierzchni 150 m2w Zaczerniu ’’
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9713867-f64f-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353675
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00222060/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania pn. ,, budowa hali magazynowej w konstrukcji stalowej o powierzchni 150 m2 w Zaczerniu ’’
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00277221
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/13/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj” budynku hali magazynowej w konstrukcji stalowej o powierzchni 150 m2, na terenie działki nr ewid. 3478 w Zaczerniu 187, gmina Trzebownisko.
2. Przedmiot umowy należy wykonać w trzech etapach, w sposób określony w niniejszej umowie, przepisach prawa, w tym techniczno – budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej:
1) Etap I – przygotowanie i złożenie dokumentów w celu uzyskania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i uzyskanie w/w decyzji,
2) Etap II – opracowanie Projektu budowlanego składającego się z dokumentacji architektonicznie-projektowej, projektu zagospodarowania terenu wraz z przyłączami elektrycznym, deszczowym (przyłączeniem do instalacji sieci na terenie działki nr 3478), projektu technicznego oraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, uzyskanie innych wymaganych przepisów uzgodnień, opinii, pozwoleń, zgłoszeń, decyzji administracyjnych na wykonanie robót budowlanych.
3) Etap III – wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji, pełnienie nadzoru autorskiego, uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie i oddanie do użytkowania obiektu zgodnie z przepisami prawa budowlanego.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w przedmiocie realizacji i odbioru określają:
1) Program funkcjonalno – użytkowy – załącznik nr 1 do SWZ,
2) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
45000000-7 - Roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 602700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 602700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 602700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Haler Sp. z o.o. Sp. k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383396780
7.3.3) Ulica: Kwiatkowskiego 79
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-311
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca oświadcza, że zamierza powierzyć realizację następującej części zamówienia następującym Podwykonawcom:
1) Paweł Czopik – osoba prowadząca działalność gospodarczą – wykonanie fundamentów;
2) Draf Agata Maria Jasińska - Malec ul. Akademicka 3, 35-084 Rzeszów – wykonywanie dokumentacji projektowej;
3) BESTBUD Arkadiusz Lelek Wola Zgłobieńska 236, 36 - 046 Zgłobień – wykonanie posadzek;
4) Firma Usługowo Handlowa Para Tomasz Sonina 495F, 37-100 Łańcut – wykonanie elektryki.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HALER SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HALER SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 602700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-22SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Termin rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy - rozpoczyna się z dniem podpisania
umowy z Wykonawcą:
1) Termin wykonania ETAPU I – złożenie dokumentów w celu uzyskania decyzji
o lokalizacji inwestycji celu publicznego: do 3 tygodni od dnia podpisania umowy.
2) Termin wykonania Etapu II – opracowanie Projektu Budowlanego i Projektu Technicznego, opracowanie dokumentacji wykonawczej – do 2 miesięcy od daty podpisania niniejszej umowy.
3) Termin wykonania Etapu III - wykonanie robót budowlanych i zgłoszenie do odbioru
w terminie do 7 miesięcy od daty zawarcia niniejszej umowy.
4) Termin zakończenia przedmiotu umowy – do dnia 22 listopada 2024 r.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa okluderów, reduktorów i balonów do Pracowni Radiologii Zabiegowej
- USŁUGA WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH SEGREGOWANYCH I NIESEGREGOWANYCH Z BUDYNKÓW O/ZUS RZESZÓW: Al. Piłsudskiego 12 i ul. Siemiradzkiego 10.
- Świadczenie usług przechowywania zwłok, użyczenie sali do przeprowadzenia sekcji zwłok na rzecz Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej- IX
- Roboty budowlane w formule zaprojektuj - zbuduj dla wykonania zagospodarowania terenu przy przedszkolu Publicznym nr 46 w Rzeszowie ul Iwonicka 45
- Usługa szkoleniowa nt. "Ochrona danych osobowych w projektach otrzymujących wsparcie z EFS+ w ramach FEP 2021-2027"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i zakup wyposażenia dla Lokalnego Centrum Integracyjnego w Łęgu Probostwie
- Teren rekreacyjno - integracyjny przy Miejskiej Bibliotece w Pieniężnie
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynków przy ul. Canaletta 2, ul. Kłopotowskiego 1/3 i Pl. Zamkowym 6
- Teren rekreacyjno - integracyjny przy Miejskiej Bibliotece w Pieniężnie
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina Świercze"
- Remont Sali gimnastycznej w Zespole Szkół nr 2 we Wrocławiu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.