eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pawłowice1/2024 Remont dachu Zespołu Pałacowego (korpusu głównego)



Ogłoszenie z dnia 2024-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
1/2024 Remont dachu Zespołu Pałacowego (korpusu głównego)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Zootechniki Państwowy Instytut Badawczy 31-047 Kraków, ul. Sarego 2 Zakład Doświadczalny Pawłowice

1.3.) Oddział zamawiającego: Instytut Zootechniki Państwowy Instytut Badawczy 31-047 Kraków, ul. Sarego 2 ZD Pawłowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000079728

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mielżyńskich 14

1.5.2.) Miejscowość: Pawłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-122

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zdpawlowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdpawlowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d8ce47cd-e2a6-11ee-a01e-f641a8763d5f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa jednostka organizacyjna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


rolnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

1/2024 Remont dachu Zespołu Pałacowego (korpusu głównego)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8ce47cd-e2a6-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353676

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00246525

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont dachu Zespołu Pałacowego (korpusu głównego).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ:
a) Dokumentacja projektu technicznego remontu dachu budynku zespołu pałacowego (korpus główny) – załącznik nr 1 do SWZ
b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) – załącznik nr 2 do SWZ
c) Przedmiar robót – załącznik nr 3 do SWZ
d) Pozwolenie na budowę wydane przez Starosta Leszczyński. Decyzja nr 770/2022 z 29.11.2022 r. – załącznik nr 4 do SWZ
e) Pozwolenia Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu Delegatura w Lesznie. Pozwolenie nr 109/2021/A z 2.03.2021 r., Decyzja nr 119/A/2023 z 24.08.2023 r. – załącznik nr 5 do SWZ
UWAGA:
• W dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wskazana jest dachówka karpiówka ceramiczna Opal i Opal Berliner. Projektant wyraża zgodę na zastosowanie dachówki równoważnej o takich samych parametrach stylistycznych i technicznych np. dachówka WIENERBERGER dachówka karpiówka naturalnie żłobiona długa (38x15,5 cm) kolor naturalny.
• Załączone przedmiary mają wyłącznie charakter pomocniczy i orientacyjny, a podstawą do sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB.
• Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania jeśli środki publiczne, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną przyznane.


Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ mając na względzie następujące uwarunkowania realizacji zadania:
• Realizacja prac będzie się odbywać w obiekcie czynnym, gdyż budynek przy ul. Mielżyńskich 14 na czas prowadzonych prac nie zostanie wyłączony z użytkowania.
• Prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami.
• Zabezpieczenie na własny koszt placu budowy w tym zaplecza budowy, zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami z zakresu ochrony przeciwpożarowej.
• Prace muszą być zrealizowane zgodnie z dokumentacją projektową, pozwoleniem konserwatorskim.
• Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za zdrowie i życie pracowników na placu budowy oraz osób mogących znaleźć się w bezpośredniej strefie zagrożenia. W przypadku wykonywania prac przez podwykonawców odpowiedzialność za powyższe ponosi głównie Wykonawca.
• Wykonawca zobowiązany będzie do stałego sprzątania w rejonie prowadzonych prac. Wykonawca zapewni usuwanie i utylizację odpadów powstających w wyniku realizacji robót zgodnie z obowiązującymi przepisami.
• Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu Zamawiającemu całości zdemontowanej blachy miedzianej z poszycia dachowego.
• Wykonawca zorganizuje budowę w sposób umożliwiający wykonywanie nadzoru nad realizowanymi pracami przez przedstawicieli państwowego inspektoratu nadzoru budowlanego oraz przedstawicieli właściwego Konserwatora Zabytków.
• Wykonawca sporządzi przed rozpoczęciem budowy plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji.
• Wykonawca zobowiązany jest ująć w ofercie wszelkie roboty i czynności, bez których nie można wykonać zamówienia należycie.
• Koszty wynikające z powyższych uwarunkowań realizacyjnych oraz powyższych zobowiązań wykonawcy należy ująć w ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45000000-7 - Roboty budowlane

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 995000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1722000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1190640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hyltrex Piotr Zientara

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222351968

7.3.3) Ulica: Szymankowszczyzna 14

7.3.4) Miejscowość: Stanisławów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-304

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

[Podwykonawstwo]
1. Wykonawca wykona przedmiot umowy z powierzeniem wykonania następujących części zamówienia przy udziale podwykonawców:
"JOGE" Rusztowania Przemysław Gębicki, Stare Iganie,ul. Topolowa 16,08-103 Siedlce, NIP 8212031765 - montaż rusztowań.

DACH MAJSTER Ivan Svystun, Bierzów 22G, 49-353 Bierzów, NIP: 7962972603 - remont dachu w części, której dotyczy pokrycie z blachy miedzianej.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1190640,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.