Ogłoszenie z dnia 2022-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00239219/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
- 2022/BZP 00449209/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-21
- 2022/BZP 00449216/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie działań ochrony czynnej w poszczególnych rezerwatach przyrody
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260262224
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karola Szymanowskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-361
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 41 34 35 340
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@kielce.rdos.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rdos-kielce
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie działań ochrony czynnej w poszczególnych rezerwatach przyrody2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45ef8229-ee19-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00353694
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00076124/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie działań ochrony czynnej w poszczególnych rezerwatach przyrody
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
WND-RPSW.04.05.00-26-0014/15 pn. „Rozpoznanie uwarunkowań i ochrona czynna na obszarach Natura 2000 i rezerwatach przyrody na terenie województwa świętokrzyskiego”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00239219/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.6.2022.MW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 291498,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie działań ochrony czynnej w rezerwatach przyrody na potrzeby projektu WND-RPSW.04.05.00-26-0014/15 pn. „Rozpoznanie uwarunkowań i ochrona czynna w obszarach Natura 2000 i rezerwatach przyrody na terenie województwa świętokrzyskiego”. Zabiegi wykonywane będą w rezerwatach przyrody: Góra Miedzianka (koszenie), Góra Zelejowa (koszenie) i Góra Rzepka (koszenie) na łącznej powierzchni 4,11 ha.4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 39220,78 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie działań ochrony czynnej w rezerwacie przyrody na potrzeby projektu WND-RPSW.04.05.00-26-0014/15 pn. „Rozpoznanie uwarunkowań i ochrona czynna w obszarach Natura 2000 i rezerwatach przyrody na terenie województwa świętokrzyskiego”. Zabiegi wykonywane będą w rezerwacie przyrody Góry Pieprzowe (koszenie) na powierzchni 1,01 ha.4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 9642,51 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie działań ochrony czynnej w rezerwacie przyrody na potrzeby projektu WND-RPSW.04.05.00-26-0014/15 pn. „Rozpoznanie uwarunkowań i ochrona czynna w obszarach Natura 2000 i rezerwatach przyrody na terenie województwa świętokrzyskiego”. Zabiegi wykonane będą w rezerwacie przyrody Murawy Dobromierskie (koszenie) na powierzchni 3,13 ha.4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 36645,56 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie działań ochrony czynnej w rezerwatach przyrody na potrzeby projektu WND-RPSW.04.05.00-26-0014/15 pn. „Rozpoznanie uwarunkowań i ochrona czynna w obszarach Natura 2000 i rezerwatach przyrody na terenie województwa świętokrzyskiego”. Zabiegi wykonane będą w rezerwatach przyrody: Przęślin (koszenie), Góry Wschodnie (koszenie), Krzyżanowice (koszenie), Skotniki Górne (koszenie), Owczary (koszenie), Skorocice (koszenie) Skowronno (koszenie) oraz Winiary Zagojskie (koszenie) na łącznej powierzchnia 17,15 ha.4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 162865,74 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie działań ochrony czynnej w rezerwacie przyrody na potrzeby projektu WND-RPSW.04.05.00-26-0014/15 pn. „Rozpoznanie uwarunkowań i ochrona czynna w obszarach Natura 2000 i rezerwatach przyrody na terenie województwa świętokrzyskiego”. Zabiegi wykonane będą w rezerwacie przyrody Wzgórza Sobkowskie (koszenie) na powierzchni 3,34 ha.4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 31953,78 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie działań ochrony czynnej w rezerwacie przyrody na potrzeby projektu WND-RPSW.04.05.00-26-0014/15 pn. „Rozpoznanie uwarunkowań i ochrona czynna w obszarach Natura 2000 i rezerwatach przyrody na terenie województwa świętokrzyskiego”. Zabiegi wykonane będą w rezerwacie przyrody Wąwóz w Skałach (koszenie) na powierzchni 1,17 ha.4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 11169,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41087,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Przyrodnicze Kamil Orliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6090042702
7.3.4) Miejscowość: Bałków 39
7.3.5) Kod pocztowy: 29-135
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Przyrodnicze Kamil Orliński
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Przyrodnicze Kamil Orliński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8837,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8837,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Leśne Polskie Lasy sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182227507
7.3.3) Ulica: Piotra Falińskiego
7.3.4) Miejscowość: Truskaw
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO LEŚNE POLSKIE LASY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO LEŚNE POLSKIE LASY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8837,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38389,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Przyrodnicze Kamil Orliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6090042702
7.3.4) Miejscowość: Bałków 39
7.3.5) Kod pocztowy: 29-135
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Przyrodnicze Kamil Orliński
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Przyrodnicze Kamil Orliński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Przyrodnicze Kamil Orliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6090042702
7.3.4) Miejscowość: Bałków 39
7.3.5) Kod pocztowy: 29-135
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Przyrodnicze Kamil Orliński
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Przyrodnicze Kamil Orliński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26330,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33474,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26330,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe POP Andrzej Żarłok
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7981044494
7.3.4) Miejscowość: Nowy Kiebów 18
7.3.5) Kod pocztowy: 26-806
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Andrzej Żarłok Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe POP
jakie przetargi wygrała firma
Andrzej Żarłok Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe POP
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26330,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10226,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10226,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Leśne Polskie Lasy sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182227507
7.3.3) Ulica: Piotra Falińskiego
7.3.4) Miejscowość: Truskaw
7.3.5) Kod pocztowy: 05-080
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO LEŚNE POLSKIE LASY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO LEŚNE POLSKIE LASY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10226,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie usługi portierskiej w nieruchomości, na której znajduje się budynek Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II , ul. Jagiellońska 76 w Kielcach oraz obsługa systemu SAP i DSO.
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz urządzeń przenośnych
- Wykonanie robót budowlano-montażowych dla zadania pn. "Przebudowa pomieszczeń Kliniki Chirurgii Ortopedyczno-Urazowej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach wraz z pracami przygotowawczymi .."
- Usługi pralnicze
- SUKCESYWNE DOSTAWY JAJ KURZYCH ŚWIEŻYCH
- Zakup wraz z dostawą odczynników do analizy mikrosatelitarnej i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Diagnostyki Molekularnej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nasadzenia i pielęgnacja kwiatów oraz zieleni miejskiej w Gminie Sędziszów Małopolski w 2025 r.
- Nasadzenia 1095 sztuk krzewów wraz z oznakowaniem tabliczkami z logo budżetu obywatelskiego, wykonanie, dostawę i montaż 4 sztuk koszy na odpady oraz wykonanie dostawę i montaż 97 m.b. barier trawniko
- Rozwój błękitno- zielonej infrastruktury na terenie gminy Kęty -CZĘŚĆ I: Budowa Ogrodu Edukacji Ekologicznej - projektuj i buduj - powtórzony
- "Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2025 roku."
- Wypas owiec oraz ograniczenie ekspansji niepożądanych gatunków w obszarze Natura 2000 Góra Świętej Anny (RP Góra Św. Anny i RP Ligota Dolna).
- Wykonanie prac związanych z pielęgnacją drzew na terenie administrowanym przez WSiMR
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.