Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00301614/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-25
- 2024/BZP 00332598/01 - Wynik z dnia 2024-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. „Zdobądź nowe umiejętności” , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036827
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Słowackiego 44
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-018
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 126330706
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malopolska@ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.malopolska.ohp.pl/pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5441a26b-02dd-11ef-b81b-aebd110f52791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. „Zdobądź nowe umiejętności” , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-20272.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5441a26b-02dd-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353734
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00087789/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. „Zdobądź nowe umiejętności” , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027,
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Zdobądź nowe umiejętności” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Priorytet 6. Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie 6.2 Aktywizacja zawodowa – projekty Komendy Wojewódzkiej Ochotniczych Hufców Pracy, z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00301614
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MWK.DB.271.ZP3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 358800 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-6 Hufiec Pracyw Proszowicach,
ul. Krakowska 11,
32-100 Proszowice - kurs umiejętności zawodowych - Manicure i stylizacja paznokci z manicure hybrydowym, przedłużaniem żelowym i akrylowym. - ilość osób 8 - ilość godzin 60
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 36800 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-6 Hufiec Pracyw Proszowicach,
ul. Krakowska 11,
32-100 Proszowice - kurs umiejętności zawodowych - Przedłużanie i zagęszczanie włosów metodą keratynową na ciepło , metoda kanapkowa, metoda japońska (warkoczyki). - ilość osób 1 - ilość godzin 60.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 4600 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-6 Hufiec Pracyw Proszowicach,
ul. Krakowska 11,
32-100 Proszowice - kurs umiejętności zawodowych - Strzyżenie męskie podstawowe i zaawansowane - ilość osób 1 - ilość godzin 60.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 4600 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-11 Hufiec Pracyw Wadowicach,
ul. Kochanowskiego 3,
34-100 Wadowice - kurs zawodowy - Kelner - barman- barista - ilość osób 1 - ilość godzin 60.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 4600 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-11 Hufiec Pracyw Wadowicach,
ul. Kochanowskiego 3,
34-100 Wadowice - kurs umiejętności zawodowych - Barber - ilość osób 2 - ilość godzin 60.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 9200 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-11 Hufiec Pracyw Wadowicach,
ul. Kochanowskiego 3,
34-100 Wadowice - kurs umiejętności zawodowych - Nowoczesne metody koloryzacji włosów ( Air Touch) - ilość osób 1 - ilość godzin 60.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 4600 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-11 Hufiec Pracyw Wadowicach,
ul. Kochanowskiego 3,
34-100 Wadowice - kurs umiejętności zawodowych - Sprzedawca handlowiec z obsługą kasy fiskalnej i terminala płatniczego - ilość osób 1 - ilość godzin 60
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 4600 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-11 Hufiec Pracyw Wadowicach,
ul. Kochanowskiego 3,
34-100 Wadowice - kurs zawodowy - Operator koparko - ładowarki kl. III - ilość osób 1 - ilość godzin 67
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 4600 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-11 Hufiec Pracyw Wadowicach,
ul. Kochanowskiego 3,
34-100 Wadowice - Kurs prawa jazdy kat. B - ilość osób 4 - ilość godzin 60
4.5.3.) Główny kod CPV: 80411000-8 - Usługi szkół jazdy
4.5.5.) Wartość części: 18400 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-17 Hufiec Pracyw Oświęcimiu,
ul. Dąbrowskiego 15,
32-600 Oświęcim - kurs umiejętności zawodowych - Kasjer - fakturzysta z obsługą kasy fiskalnej i programu do fakturowania - ilość osób 3 - ilość godzin 60
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 13800 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-17 Hufiec Pracyw Oświęcimiu,
ul. Dąbrowskiego 15,
32-600 Oświęcim - kurs umiejętności zawodowych - Nowoczesne techniki koloryzacja 3D, airtouch, blondy, refleksy - ilość osób 3 - ilość godzin 60
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 13800 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-17 Hufiec Pracyw Oświęcimiu,
ul. Dąbrowskiego 15,
32-600 Oświęcim- kurs umiejętności zawodowych- Kurs cukierniczy - ilość osób 1 - ilość godzin 60
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 4600 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-17 Hufiec Pracyw Oświęcimiu,
ul. Dąbrowskiego 15,
32-600 Oświęcim - Kurs prawa jazdy kat. B - ilość osób - 1- ilość godzin 60
4.5.3.) Główny kod CPV: 80411000-8 - Usługi szkół jazdy
4.5.5.) Wartość części: 4600 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-18 Hufiec Pracyw Kętach,
ul. Sobieskiego 16A,
32-650 Kęty- kurs umiejętności zawodowych - Makijaż z elementami wizażu - ilość osób 1 - ilość godzin 60
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 4600 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-18 Hufiec Pracyw Kętach,
ul. Sobieskiego 16A,
32-650 Kęty- kurs umiejętności zawodowych- Nowoczesne upięcia z elementami przedłużania włosów - ilość osób 1 - ilość godzin 60
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 4600 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-18 Hufiec Pracyw Kętach,
ul. Sobieskiego 16A,
32-650 Kęty - kurs umiejętności zawodowych - Fotografia przyrodniczo-krajobrazowa z obróbką zdjęć w programie Photoshop oraz elementami grafiki komputerowej - ilość osób 1 - ilość godzin 60
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 4600 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-18 Hufiec Pracyw Kętach,
ul. Sobieskiego 16A,
32-650 Kęty- kurs umiejętności zawodowych- Nowoczesne techniki sprzedaży z obsługą kasy fiskalnej + podstawy marketingu internetowego - ilość osób - 2, ilość godzin - 60
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 9200 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-18 Hufiec Pracyw Kętach,
ul. Sobieskiego 16A,
32-650 Kęty - kurs zawodowy - Operator koparko - ładowarki kl. III - ilość osób 2, ilość godzin 67
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 9200 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-18 Hufiec Pracyw Kętach,
ul. Sobieskiego 16A,
32-650 Kęty - kurs umiejętności zawodowych - Kompleksowy autodetailing - ilość osób 1, ilość godzin 60
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 4600 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-18 Hufiec Pracyw Kętach,
ul. Sobieskiego 16A,
32-650 Kęty - kurs zawodowy - Spawacz metodą MAG 135 - ilość osób 1, ilość godzin 145
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 4600 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-18 Hufiec Pracyw Kętach,
ul. Sobieskiego 16A,
32-650 Kęty - Kurs prawa jazdy kat. B - ilość osób 1, ilość godzin 60
4.5.3.) Główny kod CPV: 80411000-8 - Usługi szkół jazdy
4.5.5.) Wartość części: 4600 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-36 Hufiec Pracyw Skomielnej Białej,
Skomielna Biała 13,
32-434 Skomielna Biała - kurs umiejętności zawodowych - Montowanie, uruchamianie i konserwacja instalacji elektrycznych, elektroenergetycznych i sieci cieplnych, ilość osób 2, ilość godzin 60
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 9200 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-36 Hufiec Pracyw Skomielnej Białej,
Skomielna Biała 13,
32-434 Skomielna Biała - kurs umiejętności zawodowych - Nowoczesne techniki sprzedaży - ilość osób 2, ilość godzin 60
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 9200 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-36 Hufiec Pracyw Skomielnej Białej,
Skomielna Biała 13,
32-434 Skomielna Biała - kurs umiejętności zawodowych - Kosztorysowanie robót budowlanych od podstaw - ilość osób 1, ilość godzin 60
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 4600 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-36 Hufiec Pracyw Skomielnej Białej,
Skomielna Biała 13,
32-434 Skomielna Biała - kurs umiejętności zawodowych - Makijaż z elementami wizażu - ilość osób 2, ilość godzin 60
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 9200 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-36 Hufiec Pracyw Skomielnej Białej,
Skomielna Biała 13,
32-434 Skomielna Biała - kurs umiejętności zawodowych - Naprawa pojazdów motocyklowych - ilość osób 1, ilość godzin 60
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 4600 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-36 Hufiec Pracyw Skomielnej Białej,
Skomielna Biała 13,
32-434 Skomielna Biała - Kurs prawa jazdy kat. B - ilość osób 2, ilość godzin 60
4.5.3.) Główny kod CPV: 80411000-8 - Usługi szkół jazdy
4.5.5.) Wartość części: 9200 PLN
Część 28
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-4 Ośrodek Szkoleniai Wychowania w Trzebini,
ul. Lipcowa 50,
32-540 Trzebinia - kurs umiejętności zawodowych - Kosmetyka pielęgnacyjna twarzy i podstawy sztuki wizażu, ilość osób 7, ilość godzin 60
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 32200 PLN
Część 29
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-4 Ośrodek Szkoleniai Wychowania w Trzebini,
ul. Lipcowa 50,
32-540 Trzebinia - kurs umiejętności zawodowych - Malarz, tapeciarz, ilość osób 2, ilość godzin 60
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 9200 PLN
Część 30
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-4 Ośrodek Szkoleniai Wychowania w Trzebini,
ul. Lipcowa 50,
32-540 Trzebinia - Kurs prawa jazdy kat. B - ilość osób 1, ilość godzin 60
4.5.3.) Główny kod CPV: 80411000-8 - Usługi szkół jazdy
4.5.5.) Wartość części: 4600 PLN
Część 31
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-1 Ośrodek Szkoleniai Wychowania
w Nowym Sączu,
ul. Rejtana 18A,
33-300 Nowy Sącz - kurs umiejętności zawodowych - Barber z elementami stylizacji fryzur męskich, ilość osób 5, ilość godzin 60
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 23000 PLN
Część 32
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-1 Ośrodek Szkoleniai Wychowania
w Nowym Sączu,
ul. Rejtana 18A,
33-300 Nowy Sącz kurs umiejętności zawodowych Przedłużanie włosów metodą ultradźwiękową, kanapkową, afroloki., ilość osób 4, ilość godzin 60
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 18400 PLN
Część 33
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-1 Ośrodek Szkoleniai Wychowania
w Nowym Sączu,
ul. Rejtana 18A,
33-300 Nowy Sącz kurs umiejętności zawodowych Komputerowe testy diagnostyczne w praktyce mechaniki samochodowej, ilość osób 3, ilość godzin 60
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 13800 PLN
Część 34
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-1 Ośrodek Szkoleniai Wychowania
w Nowym Sączu,
ul. Rejtana 18A,
33-300 Nowy Sącz - kurs umiejętności zawodowych - Kurs operatora agregatorów tynkarskich. ilość osób 1, ilość godzin 60
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 4600 PLN
Część 35
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6-1 Ośrodek Szkoleniai Wychowania
w Nowym Sączu,
ul. Rejtana 18A,
33-300 Nowy Sącz kurs umiejętności zawodowych Przygotowanie potraw zgodnie z nowoczesnymi trendami. ilość osób 7, ilość godzin 60
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 32200 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9592 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17496 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9592 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AWANS Ośrodek Usług Oświatowych Dorota Skrobarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491947132
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AWANS Ośrodek Usług Oświatowych DOROTA SKROBARCZYK
jakie przetargi wygrała firma
AWANS Ośrodek Usług Oświatowych DOROTA SKROBARCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9592 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART. COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131011356
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13936 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13936 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13936 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Lider
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342551451
7.3.4) Miejscowość: Podegrodzie
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13936 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-31Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7470 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11001 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7470 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektroniki „ESKO” mgr inż. Marek Szymczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7380001787
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7470 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-31Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NASVETI Mariusz Puchałka Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381846670
7.3.4) Miejscowość: Goczałkowice-Zdrój
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ART COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk
jakie przetargi wygrała firma
ART COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-31Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6490 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6490 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektroniki „ESKO” mgr inż. Marek Szymczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7380001787
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6490 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-31Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 25)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 25)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART. COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131011356
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 25)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-31Część 27
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 27)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6968 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6968 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6968 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 27)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Lider
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342551451
7.3.4) Miejscowość: Podegrodzie
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 27)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6968 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-31Część 28
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 28)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17052 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 28)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AWANS Ośrodek Usług Oświatowych Dorota Skrobarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491947132
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 28)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-31Część 29
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 29)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 29)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AWANS Ośrodek Usług Oświatowych Dorota Skrobarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491947132
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK SZYMCZYK Zakład Elektroniki ESKO
jakie przetargi wygrała firma
MAREK SZYMCZYK Zakład Elektroniki ESKO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 29)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-31Część 30
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 30)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 30)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 30)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkolenia Zawodowego i Kierowców „LUZ” Eugeniusz Winiarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6281538986
7.3.4) Miejscowość: Chrzanów
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NASVETI MARIUSZ PUCHAŁKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
NASVETI MARIUSZ PUCHAŁKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 30)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-31Część 31
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 31)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 31)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16150 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 31)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART. COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131011356
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 31)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-31Część 32
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 32)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 32)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 32)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sądecka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342941318
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 32)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-31Część 33
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 33)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 33)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9750 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9750 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 33)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sądecka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342941318
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 33)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9750 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-31Część 35
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 35)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 35)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19096 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 35)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AWANS Ośrodek Usług Oświatowych Dorota Skrobarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491947132
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 35)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-31INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
- Przygotowanie i przeprowadzenie kursów na prawo jazdy kat. B w ramach projektu: "Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru - podniesienie jakości edukacji w ponadpodstawowych szkołach zawodowych (EFS+)"
- Świadczenie usług szkoleniowych dla uczniów i nauczycieli w projekcie: "Kształcenie naszą przyszłością " nr FELD.08.08-IZ.00-0073/23 w podziale na 9 części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 części.
więcej: Usługi szkół jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.