eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówPrzeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. "Zdobądź nowe umiejętności" , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027



Ogłoszenie z dnia 2024-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. „Zdobądź nowe umiejętności” , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036827

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Słowackiego 44

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-018

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 126330706

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malopolska@ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.malopolska.ohp.pl/pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5441a26b-02dd-11ef-b81b-aebd110f5279

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. „Zdobądź nowe umiejętności” , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5441a26b-02dd-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353734

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00087789/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. „Zdobądź nowe umiejętności” , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027,

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Zdobądź nowe umiejętności” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Priorytet 6. Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie 6.2 Aktywizacja zawodowa – projekty Komendy Wojewódzkiej Ochotniczych Hufców Pracy, z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00301614

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MWK.DB.271.ZP3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 358800 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6-6 Hufiec Pracy
w Proszowicach,
ul. Krakowska 11,
32-100 Proszowice - kurs umiejętności zawodowych - Manicure i stylizacja paznokci z manicure hybrydowym, przedłużaniem żelowym i akrylowym. - ilość osób 8 - ilość godzin 60

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 36800 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6-6 Hufiec Pracy
w Proszowicach,
ul. Krakowska 11,
32-100 Proszowice - kurs umiejętności zawodowych - Przedłużanie i zagęszczanie włosów metodą keratynową na ciepło , metoda kanapkowa, metoda japońska (warkoczyki). - ilość osób 1 - ilość godzin 60.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 4600 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6-6 Hufiec Pracy
w Proszowicach,
ul. Krakowska 11,
32-100 Proszowice - kurs umiejętności zawodowych - Strzyżenie męskie podstawowe i zaawansowane - ilość osób 1 - ilość godzin 60.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 4600 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6-11 Hufiec Pracy
w Wadowicach,
ul. Kochanowskiego 3,
34-100 Wadowice - kurs zawodowy - Kelner - barman- barista - ilość osób 1 - ilość godzin 60.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 4600 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6-11 Hufiec Pracy
w Wadowicach,
ul. Kochanowskiego 3,
34-100 Wadowice - kurs umiejętności zawodowych - Barber - ilość osób 2 - ilość godzin 60.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 9200 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6-11 Hufiec Pracy
w Wadowicach,
ul. Kochanowskiego 3,
34-100 Wadowice - kurs umiejętności zawodowych - Nowoczesne metody koloryzacji włosów ( Air Touch) - ilość osób 1 - ilość godzin 60.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 4600 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6-11 Hufiec Pracy
w Wadowicach,
ul. Kochanowskiego 3,
34-100 Wadowice - kurs umiejętności zawodowych - Sprzedawca handlowiec z obsługą kasy fiskalnej i terminala płatniczego - ilość osób 1 - ilość godzin 60

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 4600 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6-11 Hufiec Pracy
w Wadowicach,
ul. Kochanowskiego 3,
34-100 Wadowice - kurs zawodowy - Operator koparko - ładowarki kl. III - ilość osób 1 - ilość godzin 67

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 4600 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6-11 Hufiec Pracy
w Wadowicach,
ul. Kochanowskiego 3,
34-100 Wadowice - Kurs prawa jazdy kat. B - ilość osób 4 - ilość godzin 60

4.5.3.) Główny kod CPV: 80411000-8 - Usługi szkół jazdy

4.5.5.) Wartość części: 18400 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6-17 Hufiec Pracy
w Oświęcimiu,
ul. Dąbrowskiego 15,
32-600 Oświęcim - kurs umiejętności zawodowych - Kasjer - fakturzysta z obsługą kasy fiskalnej i programu do fakturowania - ilość osób 3 - ilość godzin 60

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 13800 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6-17 Hufiec Pracy
w Oświęcimiu,
ul. Dąbrowskiego 15,
32-600 Oświęcim - kurs umiejętności zawodowych - Nowoczesne techniki koloryzacja 3D, airtouch, blondy, refleksy - ilość osób 3 - ilość godzin 60

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 13800 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6-17 Hufiec Pracy
w Oświęcimiu,
ul. Dąbrowskiego 15,
32-600 Oświęcim- kurs umiejętności zawodowych- Kurs cukierniczy - ilość osób 1 - ilość godzin 60

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 4600 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6-17 Hufiec Pracy
w Oświęcimiu,
ul. Dąbrowskiego 15,
32-600 Oświęcim - Kurs prawa jazdy kat. B - ilość osób - 1- ilość godzin 60

4.5.3.) Główny kod CPV: 80411000-8 - Usługi szkół jazdy

4.5.5.) Wartość części: 4600 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6-18 Hufiec Pracy
w Kętach,
ul. Sobieskiego 16A,
32-650 Kęty- kurs umiejętności zawodowych - Makijaż z elementami wizażu - ilość osób 1 - ilość godzin 60

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 4600 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6-18 Hufiec Pracy
w Kętach,
ul. Sobieskiego 16A,
32-650 Kęty- kurs umiejętności zawodowych- Nowoczesne upięcia z elementami przedłużania włosów - ilość osób 1 - ilość godzin 60

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 4600 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6-18 Hufiec Pracy
w Kętach,
ul. Sobieskiego 16A,
32-650 Kęty - kurs umiejętności zawodowych - Fotografia przyrodniczo-krajobrazowa z obróbką zdjęć w programie Photoshop oraz elementami grafiki komputerowej - ilość osób 1 - ilość godzin 60

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 4600 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6-18 Hufiec Pracy
w Kętach,
ul. Sobieskiego 16A,
32-650 Kęty- kurs umiejętności zawodowych- Nowoczesne techniki sprzedaży z obsługą kasy fiskalnej + podstawy marketingu internetowego - ilość osób - 2, ilość godzin - 60

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 9200 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6-18 Hufiec Pracy
w Kętach,
ul. Sobieskiego 16A,
32-650 Kęty - kurs zawodowy - Operator koparko - ładowarki kl. III - ilość osób 2, ilość godzin 67

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 9200 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6-18 Hufiec Pracy
w Kętach,
ul. Sobieskiego 16A,
32-650 Kęty - kurs umiejętności zawodowych - Kompleksowy autodetailing - ilość osób 1, ilość godzin 60

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 4600 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6-18 Hufiec Pracy
w Kętach,
ul. Sobieskiego 16A,
32-650 Kęty - kurs zawodowy - Spawacz metodą MAG 135 - ilość osób 1, ilość godzin 145

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 4600 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6-18 Hufiec Pracy
w Kętach,
ul. Sobieskiego 16A,
32-650 Kęty - Kurs prawa jazdy kat. B - ilość osób 1, ilość godzin 60

4.5.3.) Główny kod CPV: 80411000-8 - Usługi szkół jazdy

4.5.5.) Wartość części: 4600 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6-36 Hufiec Pracy
w Skomielnej Białej,
Skomielna Biała 13,
32-434 Skomielna Biała - kurs umiejętności zawodowych - Montowanie, uruchamianie i konserwacja instalacji elektrycznych, elektroenergetycznych i sieci cieplnych, ilość osób 2, ilość godzin 60

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 9200 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6-36 Hufiec Pracy
w Skomielnej Białej,
Skomielna Biała 13,
32-434 Skomielna Biała - kurs umiejętności zawodowych - Nowoczesne techniki sprzedaży - ilość osób 2, ilość godzin 60

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 9200 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6-36 Hufiec Pracy
w Skomielnej Białej,
Skomielna Biała 13,
32-434 Skomielna Biała - kurs umiejętności zawodowych - Kosztorysowanie robót budowlanych od podstaw - ilość osób 1, ilość godzin 60

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 4600 PLN

Część 25

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6-36 Hufiec Pracy
w Skomielnej Białej,
Skomielna Biała 13,
32-434 Skomielna Biała - kurs umiejętności zawodowych - Makijaż z elementami wizażu - ilość osób 2, ilość godzin 60

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 9200 PLN

Część 26

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6-36 Hufiec Pracy
w Skomielnej Białej,
Skomielna Biała 13,
32-434 Skomielna Biała - kurs umiejętności zawodowych - Naprawa pojazdów motocyklowych - ilość osób 1, ilość godzin 60

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 4600 PLN

Część 27

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6-36 Hufiec Pracy
w Skomielnej Białej,
Skomielna Biała 13,
32-434 Skomielna Biała - Kurs prawa jazdy kat. B - ilość osób 2, ilość godzin 60

4.5.3.) Główny kod CPV: 80411000-8 - Usługi szkół jazdy

4.5.5.) Wartość części: 9200 PLN

Część 28

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6-4 Ośrodek Szkolenia
i Wychowania w Trzebini,
ul. Lipcowa 50,
32-540 Trzebinia - kurs umiejętności zawodowych - Kosmetyka pielęgnacyjna twarzy i podstawy sztuki wizażu, ilość osób 7, ilość godzin 60

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 32200 PLN

Część 29

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6-4 Ośrodek Szkolenia
i Wychowania w Trzebini,
ul. Lipcowa 50,
32-540 Trzebinia - kurs umiejętności zawodowych - Malarz, tapeciarz, ilość osób 2, ilość godzin 60

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 9200 PLN

Część 30

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6-4 Ośrodek Szkolenia
i Wychowania w Trzebini,
ul. Lipcowa 50,
32-540 Trzebinia - Kurs prawa jazdy kat. B - ilość osób 1, ilość godzin 60

4.5.3.) Główny kod CPV: 80411000-8 - Usługi szkół jazdy

4.5.5.) Wartość części: 4600 PLN

Część 31

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6-1 Ośrodek Szkolenia
i Wychowania
w Nowym Sączu,
ul. Rejtana 18A,
33-300 Nowy Sącz - kurs umiejętności zawodowych - Barber z elementami stylizacji fryzur męskich, ilość osób 5, ilość godzin 60

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 23000 PLN

Część 32

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6-1 Ośrodek Szkolenia
i Wychowania
w Nowym Sączu,
ul. Rejtana 18A,
33-300 Nowy Sącz kurs umiejętności zawodowych Przedłużanie włosów metodą ultradźwiękową, kanapkową, afroloki., ilość osób 4, ilość godzin 60

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 18400 PLN

Część 33

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6-1 Ośrodek Szkolenia
i Wychowania
w Nowym Sączu,
ul. Rejtana 18A,
33-300 Nowy Sącz kurs umiejętności zawodowych Komputerowe testy diagnostyczne w praktyce mechaniki samochodowej, ilość osób 3, ilość godzin 60

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 13800 PLN

Część 34

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6-1 Ośrodek Szkolenia
i Wychowania
w Nowym Sączu,
ul. Rejtana 18A,
33-300 Nowy Sącz - kurs umiejętności zawodowych - Kurs operatora agregatorów tynkarskich. ilość osób 1, ilość godzin 60

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 4600 PLN

Część 35

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6-1 Ośrodek Szkolenia
i Wychowania
w Nowym Sączu,
ul. Rejtana 18A,
33-300 Nowy Sącz kurs umiejętności zawodowych Przygotowanie potraw zgodnie z nowoczesnymi trendami. ilość osób 7, ilość godzin 60

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 32200 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9592 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17496 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9592 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AWANS Ośrodek Usług Oświatowych Dorota Skrobarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491947132

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9592 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART. COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131011356

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13936 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13936 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13936 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Lider

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342551451

7.3.4) Miejscowość: Podegrodzie

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13936 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7470 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11001 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7470 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektroniki „ESKO” mgr inż. Marek Szymczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7380001787

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7470 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NASVETI Mariusz Puchałka Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381846670

7.3.4) Miejscowość: Goczałkowice-Zdrój

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8100 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

Część 23

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6490 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6490 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektroniki „ESKO” mgr inż. Marek Szymczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7380001787

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6490 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

Część 25

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 25)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 25)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART. COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131011356

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 25)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

Część 27

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 27)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6968 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6968 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6968 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 27)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Lider

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342551451

7.3.4) Miejscowość: Podegrodzie

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 27)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6968 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

Część 28

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 28)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17052 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 28)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AWANS Ośrodek Usług Oświatowych Dorota Skrobarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491947132

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 28)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

Część 29

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 29)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 29)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AWANS Ośrodek Usług Oświatowych Dorota Skrobarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491947132

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 29)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

Część 30

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 30)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 30)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 30)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkolenia Zawodowego i Kierowców „LUZ” Eugeniusz Winiarski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6281538986

7.3.4) Miejscowość: Chrzanów

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 30)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

Część 31

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 31)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 31)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16150 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 31)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART. COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131011356

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 31)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

Część 32

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 32)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 32)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 32)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sądecka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342941318

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 32)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

Część 33

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 33)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 33)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9750 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9750 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 33)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sądecka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342941318

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 33)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9750 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

Część 35

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 35)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 35)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19096 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 35)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AWANS Ośrodek Usług Oświatowych Dorota Skrobarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491947132

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 35)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.