Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00307914/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
- 2024/BZP 00321347/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Radzyniu Podlaskim ze zmianą sposobu użytkowania”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Radzyniu Podlaskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030238818
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 100
1.5.2.) Miejscowość: Radzyń Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radzyn.podlaski.piw@wiw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piwradzyn.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://piwradzyn.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
WETERYNARIA
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Radzyniu Podlaskim ze zmianą sposobu użytkowania”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6b881c4-06c3-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353818
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00306162/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Radzyniu Podlaskim ze zmianą sposobu użytkowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00307914
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Radzyniu Podlaskim wraz ze zmianą sposobu użytkowania.
Zakres robót obejmuje:
- prace rozbiórkowe i wyburzeniowe
- wykonanie nowej konstrukcji żelbetowej rozbudowy i nadbudowy budynku
- wymiana dachu (konstrukcja i więźba i pokrycie - wymian stolarki okiennej i drzwiowej
- wykonanie nowych ścian, tynków
- wykonanie nowych warstw posadzkowych
- docieplenie budynku przez wykonanie nowej elewacji lekk-mokrej- opaska wokól budynku
- parking i chodniki
- wykonanie trawnika
- ogrodzenie
- wykonanie doziemnej instalacji kanalizacji deszczowej,
- wykonanie wewnętrznych instalacji sanitarnych (wewnętrzna instalacja c.o., wewnętrzna instalacja wody zimnej i ciepłej, wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej, wewnętrzna instalacja gazowa, technologia kotłowni gazowej, instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji)
- wykonanie instalacji elektrycznych
Dzięki inwestycji zmieni się kubatura budynku i uzyska ona nowoczesną bryłę. Wykonane zostanie nowe zadaszenie, które będzie ocieplone i zabezpieczone folią. Dodatkowo budynek będzie miał garaż na 1 stanowisko postojowe, oraz zadaszoną wiatę na 1 stanowisko postojowe. Od strony wschodniej zostanie wykonane nowe wejście główne z chodnikami prowadzącymi od miejsc parkingowych, dostosowane do osób ze szczególnymi potrzebami. Wykonany zostanie parking na 14 miejsc postojowych, w tym jedno przystosowane dla osób z niepełnosprawnością. Z powierzchni parkingów wody deszczowe będą gromadzone w szczelnych zbiornikach usytuowanych w obrębie parkingów, a gromadzona w nich woda będzie użyta do podlewania terenów4. zielonych. Wymienione zostanie ogrodzenie, a na placach manewrowych ułożona nowa kostka brukowa. Przebudowane zostaną wewnętrzne instalacje: gazowa, elektryczna, wodno-kanalizacyjna, tele-informatyczna. Zamontowana zostanie klimatyzacja i wentylacja mechaniczna. Zainstalowany zostanie nowy piec gazowy. W budynku zamontowane będą aluminiowe okna o niskim współczynniku przenikania ciepła. Wykonane zostanie ocieplenie budynku i nowa elewacja dzięki czemu poprawi się efektywność cieplna budynku oraz stan wizualny.
Rozbudowa dotyczy ściany wejściowej, dziki której skrzydło przebudowywanego budynku połączy się ze skrzydłem dotychczasowego budynku PIW w Radzyniu Podlaskim. Dzięki rozbudowie budynek uzyska wejście z automatycznymi drzwiami oraz szerokim wiatrołapem i korytarzem dostosowanym dla potrzeb osób z niepełnosprawnością. Na parterze wydzielono 14 pomieszczeń: pom. Komunikacyjne, gabinet zastępcy PLW, sekretariat, gabinet PLW, pokój księgowości, składnica akt, pom. socjalne, przedsionek damski, wc damski, wc ogólnodostępne- przystosowane dla osób z niepełnosprawnością, klatka schodowa, pomieszczenie komunikacji, przedsionek, p.poż, garaż. Powierzchnia parteru budynku po rozbudowie uzyska 191,61 m2.
Nadbudowa została zaprojektowana w związku z koniecznością wymiany dachu. W ramach nadbudowy budynku zostanie zdemontowany będzie dach budynku i wykonany nowy strop, dzięki podwyższeniu ściany kolankowej uzyska się poddasze użytkowe, na którym zostanie zaprojektowanych 11 pomieszczeń: pomieszczenie komunikacyjne, dwa pomieszczenia sanitarne, szatnia damska, szatnia męska, sala spotkań- konferencyjna, pomieszczenie na składnicę akt, pomieszczenie serwerowni, dwa wc męskie, przedsionek męski. Dzięki nadbudowie poddasza uzyska 127,72 m2 przestrzeni.
PODSTAWOWE DANE:
Pow. całkowita 427,99 m2
Pow. zabudowy 244,57 m2
Kubatura 1254,52 m3
Wysokość budynku 8,50 m i 5.20 m
Szerokość budynku 17,40 m
Długość budynku 19,60 m
Liczba kondygnacji 1+ poddasze użytkowe
Szczegółowy zakres robót określa opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do SWZ.
Zamawiający informuje, że udostępnione przedmiary robót mają charakter pomocniczy dla sporządzenia oferty. Wykonawca zobowiązany jest w ofercie uwzględnić wszystkie roboty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Szczegółowy zakres obowiązków stron zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest także do opracowania dokumentacji powykonawczej, która obejmuje:
1) dokumentację budowy z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót oraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, w tym geodezyjną inwentaryzację powykonawczą oraz dokumentację geodezyjno-kartograficzną (jeżeli dotyczy);
2) oryginalne atesty i świadectwa potwierdzające dopuszczenie do stosowania użytych przy realizacji zamówienia materiałów budowlanych, elementów wykończenia stałego wyposażenia i technologii (jeżeli dotyczy);
3) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia wodnoprawnego (jeżeli dotyczy) oraz pozwolenia na użytkowanie wraz z ich dostarczeniem Zamawiającemu.
Po podpisaniu umowy Zamawiający udzieli wykonawcy stosownego upoważnienia do działania w jego imieniu przed właściwymi instytucjami i organami w powyższej sprawie;
4) instrukcje, opisy i kopie kart gwarancyjnych urządzeń zamontowanych w wyniku realizacji robót (jeżeli dotyczy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45431200-9 - Kładzenie glazury
45442100-8 - Roboty malarskie
45262522-6 - Roboty murarskie
45262310-7 - Zbrojenie
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232452-5 - Roboty odwadniające
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2987000,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2987000,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2987000,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elpie sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120152360
7.3.3) Ulica: Inżynierska 3
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-484
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
15%
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2987000,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w m. Górki Noteckie, ul. Kurowska
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.