Ogłoszenie z dnia 2023-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00293721/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż mebli na potrzeby wyposażenia Centrum Pomocy Dziecku i Rodzinie działającym przy Szkole Podstawowej nr 10 im. Marii Curie – Skłodowskiej w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 10 im. Marii Curie-Skłodowskiej w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000722940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sokolska 23
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-086
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkpodst10@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp10kat.szkolnastrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż mebli na potrzeby wyposażenia Centrum Pomocy Dziecku i Rodzinie działającym przy Szkole Podstawowej nr 10 im. Marii Curie – Skłodowskiej w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e150740-1b1a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00353854
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058882/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 UNICEF EDUCATION - 5.2. Podniesienie jakości świadczonych usług oraz wsparcia psychologicznego - utworzenie Centrów Pomocy Dziecku i Rodzinie” - zakup wyposażenia - meble
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00293721
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/385/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozładunek, kompletny montaż i ustawienie mebli w Szkole Podstawowej nr 10 im. Marii Curie – Skłodowskiej w Katowicach, w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy i stanowi integralną część niniejszej SWZ.
2.4. Dodatkowe wymagania stawiane przez Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia:
2.4.1. Meble mają być fabrycznie nowe i nieużywane, o klasie higieniczności E1, odpowiedniej jakości i funkcjonalności, wolne od wad, wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu, powszechnego stosowania i użytkowania.
2.4.2. Dostawa obejmuje wszelkie czynności związane z rozładunkiem, kompletnym montażem i ustawieniem mebli w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
2.4.3. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia: zgodnie z ofertą Wykonawcy, licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
2.4.4. Meble powinny spełniać wymagania norm lub tym normom równoważne:
PN-EN 1021-1:2014-12 Meble. Ocena zapalności mebli tapicerowanych – Część 1: Źródło zapłonu: tlący papieros;
PN-EN 1021-1:2014-12 Meble. Ocena zapalności mebli tapicerowanych – Część 2: Źródło zapłonu: równoważnik płomienia zapałki;
PN-EN 14073-2:2006 Meble biurowe. Meble do przechowywania – Część 2: Wymagania bezpieczeństwa;
PN-EN 14073-3:2006 Meble biurowe. Meble do przechowywania – Część 3: Metody badań stateczności i wytrzymałości konstrukcji;
PN-EN 14074:2006 Meble biurowe. Stoły, biurka i meble do przechowywania – Metody badań wytrzymałości i trwałości części ruchomych;
PN-EN 1729-1:2016-02 Meble. Krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych – Część 1: Wymiary funkcjonalne;
PN-EN 1729-2+A1:2016-02 Meble. Krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych – Część 2: Wymagania bezpieczeństwa i metody badań.
2.4.5. Meble muszą posiadać atest higieniczny na cały produkt. Zamawiający nie dopuszcza atestów na poszczególne komponenty mebla.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 278622,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 410291,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 278622,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 278622,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-13INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- DOSTAWA LEKÓW 17
- Wykonanie etażowej instalacji C.O. w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach II/2025
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA I ŻŁOBKA W GRĘBOSZOWIE
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem 12 szt. foteli biurowych oraz 6 szt. krzeseł dla Wydziału Prawa i Administracji
- Dostawa mebli na potrzeby Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Siedlcach
- Dostawa mebli standard oraz mebli na wymiar do Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce oraz we wskazane miejscowości.
- 11/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.