Og³oszenie z dnia 2024-06-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00397562/01 - Wynik z dnia 2024-07-04
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa maszyny do czyszczenia i pielêgnacji lodu (rolba) na lodowisku przy ul. Jezio³owicza 4 w Olsztynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: O¶rodek Sportu i Rekreacji w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280563559
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ¯o³nierska 13a
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-558
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski
1.5.7.) Numer telefonu: +48519566302
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@osir.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.osir.olsztyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa maszyny do czyszczenia i pielêgnacji lodu (rolba) na lodowisku przy ul. Jezio³owicza 4 w Olsztynie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-01e677ab-23d2-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00353864
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00045550/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup maszyny do czyszczenia i pielêgnacji lodu (rolba) na lodowisku przy ul. Jezio³owicza 4 w Olsztynie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zamowienia.olsztyn.eu/#/offer/0ef9074d-9df7-47ae-b634-2f6563e30d513.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, wymiana informacji, zadawanie pytañ, wniosków oraz przekazywanie dokumentów
lub o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Przetargowej https://zamowienia.olsztyn.eu/
2. Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie Przetargowej https://zamowienia.olsztyn.eu/ ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia,
zmiany, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych na sk³adanie wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ oraz komunikacjê
z zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, wymiana informacji, zadawanie
pytañ, wniosków oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za
po¶rednictwem Platformy Przetargowej https://zamowienia.olsztyn.eu/
2. Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie Przetargowej https://zamowienia.olsztyn.eu/
ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych na sk³adanie wniosków o
wyja¶nienie tre¶ci SWZ oraz komunikacjê z zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach.
3. Warunki techniczne korzystania z Platformy ZETO PZP:
1. ZETO okre¶la nastêpuj±ce wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji
elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy ZETO PZP, tj.:
1) Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 10 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa najlepiej najnowszej dostêpnej wersji obs³uguj±ca TLS 1.2 z wyj±tkiem Internet
Explorer;
4) W³±czona obs³uga JavaScript;
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie *.pdf.;
6) Pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez
U¿ytkownika lub aplikacja komputerowa spe³niaj±ca funkcje takiego czytnika (tzw. podpis chmurowy).
2. ZETO podaje nastêpuj±ce informacje na temat specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i
oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:
1) Dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 150 MB w formatach: doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar,
.7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig oraz inne formaty dokumentów z wyj±tkiem plików wykonywalnych;
2) Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: plik za³±czony przez U¿ytkownika na Platformie PZP i zapisany, widoczny
jest w systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu
przez zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert;
3) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê PZP stanowi datê oraz dok³adny czas (dd mmmm rrr hh:mm:ss) generowany
wed³ug czasu platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC.
4. Korzystaj±c z Platformy Przetargowej, wykonawca nie musi wspomagaæ siê innymi systemami, przy czym wszelkie za³±czniki
sk³adane przez wykonawców musz± byæ zgodne z obowi±zuj±cym rozporz±dzeniem
Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów
publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z
2017 r. poz. 2247 ze zm.).
5. Zamawiaj±cy zaleca format przesy³anych danych: .pdf.
6. Zamawiaj±cy udostêpnia wykonawcom instrukcje pod linkiem https://zamowienia.olsztyn.eu/#/help (Instrukcje – Regulamin
korzystania z platformy ZETO PZP.pdf, Instrukcja u¿ytkownika – Wykonawca)
w nastêpuj±cym zakresie:
1) Za³o¿enie Konta U¿ytkownika – po stronie wykonawcy ,
2) Sk³adanie ofert przy wykorzystaniu Platformy ZETO PZP,
3) Pytania i odpowiedzi do postepowania,
4) Zmiana lub wycofanie oferty;
5) Komunikacja po otwarciu ofert,
6) Wnioskowanie o dostêp do za³±czników oferty.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego s± przetwarzane dane osobowe podlegaj±ce ochronie zgodnie z przepisami Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE.L. z 2016r. Nr 119,
stron. 1) (dalej jako: „RODO”) oraz przepisami krajowymi. Dane te mog± dotyczyæ tak samego Wykonawcy (osoby fizycznej
prowadz±cej dzia³alno¶æ gospodarcz±), jego pe³nomocnika (osoby fizycznej), jak te¿ informacji o osobach, które w swojej ofercie
Wykonawca przedk³ada celem wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, braku podstaw do wykluczenia z
postêpowania, jak i potwierdzenia wymogów Zamawiaj±cego dotycz±cych wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Kategorie przetwarzanych danych:
a) dane identyfikuj±ce osobê: imiê, nazwisko, PESEL/REGON/NIP, dane dotycz±ce dokumentów to¿samo¶ci, data urodzenia,
miejsce urodzenia, obywatelstwo,
b) dane adresowe i teleadresowe (nr telefonu, faxu, adres e-mail),
c) dane o zatrudnieniu lub prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej,
d) dane o wykszta³ceniu, do¶wiadczeniu i kwalifikacjach zawodowych,
e) informacje o niekaralno¶ci, skazaniu lub naruszeniu prawa w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o
których mowa w dziale IX ustawy Prawo zamówieñ publicznych, do up³ywu terminu do ich wniesienia,
f) inne dane niezbêdne do przeprowadzenia postêpowania, udzielenia zamówienia publicznego oraz realizacji umowy zawartej w
sprawie zamówienia publicznego,
3. ¬ród³o pochodzenia danych, okres przez który dane bêd± przechowywane oraz odbiorcy danych - szczegó³owo opisane zosta³y w SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) Osoby, których dane dotycz± posiadaj± nastêpuj±ce prawa:
-na podstawie art. 15 RODO - prawo dostêpu do swoich danych osobowych;
-na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania swoich danych osobowych – bez wp³ywu na wynik postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego;
-na podstawie art. 18 RODO - prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, które mo¿e byæ
realizowane dopiero po zakoñczeniu postepowania o udzielnie zamówienia publicznego;
-w celu skorzystania z powy¿szych praw nale¿y kontaktowaæ siê z Zamawiaj±cym za po¶rednictwem poczty tradycyjnej lub e-mail na
podane wy¿ej dane teleadresowe Zamawiaj±cego;
-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane dotycz± uzna, ¿e
przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO.
2) Administratorem danych osobowych jest O¶rodek Sportu i Rekreacji w Olsztynie, ul. ¯o³nierska 13a, 10-558 Olsztyn, adres e‑mail:
osir@osir.olsztyn.pl, tel.: 89 527 74 02 (dalej zamawiaj±cy).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: A.171.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Maszyna do czyszczenia i pielêgnacji lodu (rolba) powinna byæ dostosowana do utrzymania zadaszonego (hala namiotowa) rekreacyjnego lodowiska o powierzchni 1200 m2 (wymiary lodowiska: 30m x 40m). 2. Szczegó³owe okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Formularz cenowy/opis przedmiotu zamówienia/zestawienie wymaganych parametrów” - Za³±cznik nr 1 do SWZ, bêd±cy jednocze¶nie formularzem cenowym. 3.Dostarczana rolba musi odpowiadaæ specyfikacji okre¶lonej w Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz ofercie wykonawcy, a w szczególno¶ci byæ urz±dzeniem: a) fabrycznie nowym, nie bêd±cym uprzednio przedmiotem ekspozycji lub wystaw, nie posiadaj±cym ¿adnych ¶ladów u¿ytkowania, wyprodukowanym nie wcze¶niej ni¿ w 2023 roku, sprawnym technicznie, nie posiadaj±cym ubytków zewnêtrznych, kompletnym i gotowym do u¿ytku zgodnie z przeznaczeniem; b) nie bêd±cym przedmiotem praw osób trzecich, wolnym od wad fizycznych i prawnych, dobrej jako¶ci, pochodz±ce z legalnego kana³u dystrybucyjnego producenta i dopuszczony do dystrybucji i u¿ywania w Polsce; c) zgodnym z warunkami wynikaj±cymi z obowi±zuj±cych przepisów prawa oraz obowi±zuj±cych w bran¿y dla tego typu urz±dzeñ standardów i norm jako¶ci; d) posiadaj±cym wszelkie wymagane prawem certyfikaty, atesty, pozwolenia itp. dopuszczaj±ce urz±dzenie do u¿ytku; e) posiadaj±cym pe³n± dokumentacjê i akcesoria, jakie s± niezbêdne do u¿ytkowania, tj. w szczególno¶ci: instrukcjê obs³ugi i konserwacji, deklaracjê zgodno¶ci, warunki gwarancji i dokument okre¶laj±cy harmonogram przegl±dów technicznych, wszystkie sporz±dzone w jêzyku polskim. Przez akcesoria rozumie siê wszelkie urz±dzenia jakie s± niezbêdne do prawid³owej bie¿±cej eksploatacji, je¶li akcesoria wymagaj± trwa³ego monta¿u, wykonawca zobowi±zuje siê do ich dostarczenia i zamontowania. 4. Parametry i wymagania wskazane w OPZ okre¶laj± minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, u¿ytkowe, jako¶ciowe i funkcjonalne jakie ma spe³niaæ dostarczony zamawiaj±cemu przedmiot zamówienia. 5. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych i wymaga z³o¿enia oferty zgodnej z przedmiotem zamówienia, opisanym w za³±czniku nr 1 do SWZ. 5.W przypadku materia³ów lub produktów wymienionych w dokumentacji opisuj±cej przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, wskazanie takie nale¿y traktowaæ jako przyk³adowe. Zamawiaj±cy dopuszcza zgodnie z art. 99 ust. 5 pzp zastosowanie materia³ów lub produktów równowa¿nych jako¶ciowo i funkcjonalnie (o parametrach równowa¿nych lub wy¿szych). W przypadku zaoferowania materia³ów lub produktów równowa¿nych przez wykonawcê jest on zobowi±zany jednoznacznie wykazaæ, ¿e oferowane przez niego równowa¿ne materia³y lub produkty spe³niaj± wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. Wykonawca przed zastosowaniem wyrobu/monta¿em urz±dzenia ka¿dorazowo powinien uzyskaæ akceptacjê zamawiaj±cego. W przypadku odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. 6.Zamawiaj±cy informuje, ¿e tam, gdzie zamawiaj±cy opisa³ przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp, zamawiaj±cy wskazuje, ¿e dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy lub us³ugi spe³niaj± wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. 7.Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy. 8.Zamawiaj±cy nie bêdzie bada³ czy zachodz± wobec Podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby podstawy wykluczenia wskazane w niniejszej SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 37481000-3 - Maszyny do konserwacji lodu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów obliczonych w oparciu o ustalone poni¿ej kryteria:
-cena ofertowa: 100% (100,00 pkt);
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Ofertê wykonawcy stanowi:1) wype³niony i podpisany Formularz cenowy sporz±dzony zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ;
2) wype³niony i podpisany Formularz ofertowy sporz±dzony zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ;
3) wype³nione i podpisane o¶wiadczenie art. 125 ust. 1 sporz±dzone zgodnie
z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ;
4) pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.2. Orygina³ pe³nomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia lub kopia potwierdzona notarialnie, opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza, powinien byæ za³±czony do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
2.1. postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
2.2. wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
2.3. ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
3.1. wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, spo¶ród których tylko jeden spe³nia warunek dotycz±cy uprawnieñ, s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy,
3.2. wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji, których
te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie wstêpne, zgodne z art. 125 ust. 1 ustawy pzp. (wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ), sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia, spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy okre¶lone zosta³y w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych za³±cznik do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-18 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zamowienia.olsztyn.eu/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-18 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-17
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:1.1. nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci przewidzianych w art. 108 ust. 1 ustawy pzp.
1.2. nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci przewidzianych w art. 7 ust. 1 pkt 1-3
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê
oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Us³uga sprz±tania pomieszczeñ biurowych, gospodarczych i sanitarnych na ogólnej powierzchni 200,00 m2 w budynku biurowym OD nr 2 w Sêd³awkach, Sêd³awki 4a od dnia 01.07.2025 r. do dnia 30.06.2027 r.
- Usuniêcie wad i usterek obiektów mostowych oraz ekranów na odcinku S51 Olsztyn Po³udnie - Olsztynek
- ZAKUP W RAMACH UMOWY KOMPLEKSOWEJ PALIWA GAZOWEGO I JEGO DYSTRYBUCJI NA POTRZEBY OBIEKTÓW MIASTA I GMINY OLSZTYN W OKRESIE OD 01.07.2025 R DO 30.06.2026 R.
- Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla obszarów zlokalizowanych na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
- Wykonanie utwardzenia kostk± brukow± nawierzchni parkingu na Rataja - os. Wojska Polskiego w Olsztynie w ramach realizacji Projektu Olsztyñskiego Bud¿etu Obywatelskiego OBO 2025 nr 32
- Zakup i dostawa samochodu o napêdzie elektrycznym wraz ze stacj± ³adowania pojazdu
wiêcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.