eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówWykonanie robót budowlanych dla zadań: Zadanie 1: "Remont tarasu nad wjazdem karetek i ścian wjazdu przy budynku WSPR Zadanie 2: "Mycie pokrycia dachu i wymiana rynien budynku garażowego przy WSPR



Ogłoszenie z dnia 2022-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dla zadań:
Zadanie 1: „Remont tarasu nad wjazdem karetek i ścian wjazdu przy budynku WSPR
Zadanie 2: „Mycie pokrycia dachu i wymiana rynien budynku garażowego przy WSPR

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690271233

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-026

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wspr@wspr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspr.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych dla zadań:
Zadanie 1: „Remont tarasu nad wjazdem karetek i ścian wjazdu przy budynku WSPR
Zadanie 2: „Mycie pokrycia dachu i wymiana rynien budynku garażowego przy WSPR

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15dce237-1195-11ed-8c68-c68bc3dc99bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00353904

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023846/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wykonanie robót budowlanych dla 2 zadań

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286701/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WSPR-DT/3113/6/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 52094,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) Zadanie 1: przedmiot remontu obejmuje prace wyszczególnione w przedmiarze robót budowlanych. Wszystkie remontowane powierzchnie (oczyszczone) powinny być osuszone. Gruntowanie powierzchni należy wykonać gruntem mrozoodpornym. Układanie płytek (o nasiąkliwości < 3 %, min. III klasy ścieralności, klasa poślizgu min. R10) na elastycznym kleju mrozoodpornym. Wyprofilowanie płyty powinno być wykonane z uwzględnieniem ewentualnego ugięcia płyty od ciężaru własnego i użytkowego. Kolor tynku dostosować do koloru elewacji budynku, Teren prac należy oznakować i zabezpieczyć. Należy zachować drożność przejazdu pod balkonem oraz zabezpieczy jednostki klimatyzatorów zewnętrznych przed zakurzeniem w sposób umożliwiających ich prace, oraz zabezpieczy wnętrze budynku przed zanieczyszczeniami powstałymi podczas remontu . Materiały należy zutylizować
b) Zadanie 2: przedmiot remontu obejmuje prace wyszczególnione w przedmiarze robót budowlanych. Prace należy rozpocząć od obcięcia gałęzi. Gałęzie należy zutylizować. Następnie należy wyczyścić i umyć pokrycie dachowe. Na samym końcu należy zdemontować stare orynnowanie i spusty i zamontować nowe na istniejących uchwytach. Należy sprawdzić spadki rynien w celu prawidłowego odprowadzenia wody do spustów. W przypadku braku spadku należy dostosować istniejące uchwyty. Zdemontowany materiał należy zutylizować. Teren prac należy oznakować i zabezpieczyć. Bramy garażowe muszą być przejezdne.
2. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcy gwarancji na całość robót budowlanych ( okres ten może zostać wydłużony zgodnie z złożonym przez Wykonawcę w formularzu Oferta oświadczeniem) oraz 60 miesięcy rękojmi.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki:
3.1. Załączone do SWZ przedmiary robót;
3.2. Załącznik nr 4 do SWZ pn. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45222110-3 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60050,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60050,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60050,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACORDI Dominik Ziobro

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8191662287

7.3.3) Ulica: Budziwojska 36

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-317

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60050,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie wykonane zostanie w terminie do 4 tygodni od daty podpisania umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.