Ogłoszenie z dnia 2023-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa dostępności do usług publicznych świadczonych przez Powiat Garwoliński dla osób z niepełnosprawnością.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Garwoliński - Starostwo Powiatowe w Garwolinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711586685
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 26
1.5.2.) Miejscowość: Garwolin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@garwolin-starostwo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.samorzad.gov.pl/web/powiat-garwolin
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa dostępności do usług publicznych świadczonych przez Powiat Garwoliński dla osób z niepełnosprawnością.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a3f3d2a-3c0a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00353958
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044687/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Poprawa dostępności do usług publicznych świadczonych przez Powiat Garwoliński dla osób z niepełnosprawnością
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W dniu 29.06.2023r zostało ogłoszone postępowanie w trybie podstawowym na poprawę dostępności do usług publicznych świadczonych przez Powiat Garwoliński dla osób z niepełnosprawnością. Termin składania ofert upływał w dniu 14.07.2023r o godz. 11:00. Do dnia 14.07.2023r do godz 11:00 wpłynęła tylko jedna oferta: Zakład Usługowy Zbigniew Salamończyk z/s
Wola Miastkowska 79, 08-420 Miastków Kościelny
W/w oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy PZP, ponieważ wykonawca nie załączył do oferty kosztorysów ofertowych - uproszczonych, które były wymagane zgodnie z zapisami Rozdziału XIV SWZ ust.3 pkt 4;
W związku z powyższym, Zamawiający udzielił zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Pzp.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-64a2930b-1673-11ee-9aa3-96d3b4440790
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INW 272.31.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Poprawa dostępności do usług publicznych świadczonych
przez Powiat Garwoliński dla osób z niepełnosprawnością w dwóch placówkach oświatowych:
1) Zespół Szkół nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Garwolinie.
Zakres przedsięwzięcia obejmuje:
a) Przebudowę schodów zewnętrznych oraz budowę pochylni dla osób z niepełnosprawnością tj.
roboty przygotowawcze
- rozebranie kostki brukowej w miejscu projektowanego podjazdu i schodów
- częściowe rozebranie istniejących schodów (skucie spocznika przed wejściem)
roboty ziemne
- wykopy liniowe pod projektowaną palisadę
- usunięcie ziemi z wykopu poza strefę robót
- zasypanie wykopów po robotach fundamentowych z zagęszczeniem
- wykonanie podbudowy pod płytę podjazdu
roboty budowlane – wykonanie pochylni i schodów do budynku szkoły, uzupełnienie kostki betonowej, montaż balustrad z
rur stalowych nierdzewnych
b) Przebudowę pomieszczenia na łazienkę przystosowaną dla osób ze szczególnymi potrzebami tj.
- rozebranie ścianek działowych
- skucie istniejącej okładziny z płytek ceramicznych
- skucie posadzki
- wykonanie hydroizolacji posadzki
- wykonanie hydroizolacji na ścianach za elementami armatury łazienki do wysokości 120m od poziomu posadzki
- ułożenie płytek ceramicznych na posadzce
- wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych
- fugowanie płytek ceramicznych
- malowanie ścian i suit
- przebudowę instalacji wod-kan, c-o i elektrycznej
- montaż armatury łazienkowej i elementów wyposażenia
c) Zakup i montaż drzwi automatycznych.
- demontaż istniejących drzwi wejściowych do budynku
- demontaż istniejących drzwi między wiatrołapem a holem
- montaż nowych drzwi do budynku oraz pomiędzy wiatrołapem i holem
- wykonanie wyprawek po pracach montażowych
Miejsce realizacji inwestycji: Zespół Szkół nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Garwolinie ul. Żołnierzy II Armii Wojska Polskiego, 08-400 Garwolin
2) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Przyłęk 25, 08-460 Sobolew
a) dostosowanie schodów oraz podłóg w ciągach komunikacyjnych w SOSW w Przyłęku tj.
roboty przygotowawcze
- rozebranie kostki brukowej w miejscu projektowanego podjazdu i schodów
- częściowe rozebranie istniejących schodów (skucie spocznika przed wejściem)
roboty ziemne
- wykopy liniowe pod projektowaną palisadę
- usunięcie ziemi z wykopu poza strefę robót
- zasypanie wykopów po robotach fundamentowych z zagęszczeniem
- wykonanie podbudowy pod płytę podjazdu
roboty budowlane – wykonanie pochylni i schodów do budynku szkoły, uzupełnienie kostki betonowej, montaż balustrad z rur stalowych nierdzewnych
- demontaż istniejących drzwi wejściowych do budynku
- demontaż istniejących drzwi między wiatrołapem a holem
- montaż nowych drzwi do budynku oraz pomiędzy wiatrołapem i holem
- wykonanie wyprawek po pracach montażowych
- dostosowanie podłóg w ciągach komunikacyjnych: rozebranie posadzek z tworzyw sztucznych, przygotowanie podłoża pod wykonanie okładzin podłogowych, montaż wykładzin
Miejsce realizacji inwestycji: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Przyłęk 25, 08-460 Sobolew
2a. Szczegółowy zakres zamówienia stanowi dokumentacja techniczna i przedmiary robót załączone do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 292392,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 292392,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 292392,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy Zbigniew Salamończyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8261831543
7.3.3) Ulica: Wola Miastkowska 79
7.3.4) Miejscowość: Miastków Kościelny
7.3.5) Kod pocztowy: 08-420
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWY ZBIGNIEW SALAMOŃCZYK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWY ZBIGNIEW SALAMOŃCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 292392,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z GARWOLINA
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Wola Rębkowska gm. Garwolin.
- Remont nawierzchni w ciągu drogi powiatowej Nr 1330W Garwolin - Oziemkówka - Miastków Kościelny - Zwola Poduchowna - Żelechów - Dudki - Trojanów
- Zakup samojezdnej zamiatarki drogowej na potrzeby Miasta Garwolin.
- Budowa ul. Kolonia Henryków.
więcej: przetargi w Garwolinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- Remont wnętrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.