eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinEP/220/16/2024 - Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek Rimage Everest 2450 dla SPWSZ w Szczecinie



Ogłoszenie z dnia 2024-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
EP/220/16/2024 - Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek Rimage Everest 2450 dla SPWSZ w Szczecinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie

1.3.) Oddział zamawiającego: SPWSZ w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Arkońska 4

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-455

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 91 813-90-76

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spwsz.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.spwsz.szczecin.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

EP/220/16/2024 - Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek Rimage Everest 2450 dla SPWSZ w Szczecinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88b66626-e1fb-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00354011

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251647

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EP/220/16/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 632566,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 1 są artykuły biurowe i baterie alkaliczne
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1 stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
3. Zadanie nr 1 składa się z 163 pozycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31411000-0 - Baterie alkaliczne

4.5.5.) Wartość części: 528166,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 2 są materiały eksploatacyjne do drukarek Rimage Everest 2450
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 2 stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
3. Zadanie nr 2składa się z 1 pozycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30234000-8 - Nośniki do przechowywania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30192300-4 - Taśmy barwiące

4.5.5.) Wartość części: 104400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

I. Oferta nr 2 (3813/EP/220/16/2024) wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w składzie Z. Dobrodziej i Ł. Dobrodziej, prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod firmą Papcom S.C. Z. Dobrodziej, Ł. Dobrodziej, ul. Kozia 18, 70-791 Szczecin, została odrzucona na podstawie 226 ust. 1 pkt. 2 lit. c) i pkt 5 w zw. z art. 266 ustawy Pzp.

UZASADNIENIE FAKTYCZNE i PRAWNE

Zamawiający pismem znak EP/220/16/2024/6 z dnia 11.04.2024 r. działając na podstawie art. 107 ust. 2 w zw. z art. 266 ustawy Pzp wezwał Wykonawcę do złożenia przedmiotowych środków dowodowych w postaci kart katalogowych lub folderów lub ulotek informacyjnych lub kart technicznych opisujących oferowany przez Wykonawcę asortyment, których Wykonawca nie przedłożył wraz z ofertą w terminie do dnia 16.04.2024 r. Wnioskodawca w określonym terminie nie złożył dokumentów do nw. pozycji: 29.

Brak uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego wystosowane na podstawie art. 107 ust. 2 w zw. z art. 266 ustawy Pzp aktualizuję przesłankę odrzucenia oferty opisaną w art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) w zw. z art. 266 ustawy Pzp. Przywołany przepis nakazuje bowiem odrzucić ofertę wykonawcy, który nie złożył w przewidzianym terminie przedmiotowego środka dowodowego.

Konsekwencją niezłożenia wszystkich wymaganych przez Zamawiającego przedmiotowych środków dowodowych, potwierdzających treść oferty Wykonawcy, jest również konieczność odrzucenia oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, jako nieodpowiadającej merytorycznym warunkom zamówienia (tak KIO m.in. w wyroku z dnia 25 kwietnia 2022r., sygn. akt: KIO 858/22).


II. Oferta nr 4 (2845/EP/220/10/2023) Wykonawcy RESPOL POLSKA SP. Z O.O., ul. Szczawiowa 71, 70-010 Szczecin została odrzucona na podstawie 226 ust. 1 pkt. 2 lit. c) i pkt 5 w zw. z art. 266 ustawy Pzp.

UZASADNIENIE FAKTYCZNE i PRAWNE

Zamawiający pismem znak EP/220/16/2024/7 z dnia 11.04.2024 r. działając na podstawie art. 107 ust. 2 w zw. z art. 266 ustawy Pzp wezwał Wykonawcę do złożenia przedmiotowych środków dowodowych w postaci kart katalogowych lub folderów lub ulotek informacyjnych lub kart technicznych opisujących oferowany przez Wykonawcę asortyment, których Wykonawca nie przedłożył wraz z ofertą w terminie do dnia 16.04.2024 r. Wnioskodawca w określonym terminie nie złożył dokumentów do nw. pozycji: 158.

Brak uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego wystosowane na podstawie art. 107 ust. 2 w zw. z art. 266 ustawy Pzp aktualizuję przesłankę odrzucenia oferty opisaną w art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) w zw. z art. 266 ustawy Pzp. Przywołany przepis nakazuje bowiem odrzucić ofertę wykonawcy, który nie złożył w przewidzianym terminie przedmiotowego środka dowodowego.

Konsekwencją niezłożenia wszystkich wymaganych przez Zamawiającego przedmiotowych środków dowodowych, potwierdzających treść oferty Wykonawcy, jest również konieczność odrzucenia oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, jako nieodpowiadającej merytorycznym warunkom zamówienia (tak KIO m.in. w wyroku z dnia 25 kwietnia 2022r., sygn. akt: KIO 858/22).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94218,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94218,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94218,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TonaTuszu.pl Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272818071

7.3.3) Ulica: Grzybowska 87

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-844

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94218,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-05-28 do 2025-05-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.