Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00251647/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
- 2024/BZP 00261442/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-27
- 2024/BZP 00263367/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
EP/220/16/2024 - Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek Rimage Everest 2450 dla SPWSZ w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie
1.3.) Oddział zamawiającego: SPWSZ w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Arkońska 4
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-455
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91 813-90-76
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spwsz.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.spwsz.szczecin.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
EP/220/16/2024 - Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek Rimage Everest 2450 dla SPWSZ w Szczecinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88b66626-e1fb-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00354011
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251647
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EP/220/16/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 632566,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 1 są artykuły biurowe i baterie alkaliczne2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1 stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
3. Zadanie nr 1 składa się z 163 pozycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31411000-0 - Baterie alkaliczne
4.5.5.) Wartość części: 528166,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 2 są materiały eksploatacyjne do drukarek Rimage Everest 24502. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 2 stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
3. Zadanie nr 2składa się z 1 pozycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30234000-8 - Nośniki do przechowywania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30192300-4 - Taśmy barwiące
4.5.5.) Wartość części: 104400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
I. Oferta nr 2 (3813/EP/220/16/2024) wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w składzie Z. Dobrodziej i Ł. Dobrodziej, prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod firmą Papcom S.C. Z. Dobrodziej, Ł. Dobrodziej, ul. Kozia 18, 70-791 Szczecin, została odrzucona na podstawie 226 ust. 1 pkt. 2 lit. c) i pkt 5 w zw. z art. 266 ustawy Pzp.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE i PRAWNE
Zamawiający pismem znak EP/220/16/2024/6 z dnia 11.04.2024 r. działając na podstawie art. 107 ust. 2 w zw. z art. 266 ustawy Pzp wezwał Wykonawcę do złożenia przedmiotowych środków dowodowych w postaci kart katalogowych lub folderów lub ulotek informacyjnych lub kart technicznych opisujących oferowany przez Wykonawcę asortyment, których Wykonawca nie przedłożył wraz z ofertą w terminie do dnia 16.04.2024 r. Wnioskodawca w określonym terminie nie złożył dokumentów do nw. pozycji: 29.
Brak uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego wystosowane na podstawie art. 107 ust. 2 w zw. z art. 266 ustawy Pzp aktualizuję przesłankę odrzucenia oferty opisaną w art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) w zw. z art. 266 ustawy Pzp. Przywołany przepis nakazuje bowiem odrzucić ofertę wykonawcy, który nie złożył w przewidzianym terminie przedmiotowego środka dowodowego.
Konsekwencją niezłożenia wszystkich wymaganych przez Zamawiającego przedmiotowych środków dowodowych, potwierdzających treść oferty Wykonawcy, jest również konieczność odrzucenia oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, jako nieodpowiadającej merytorycznym warunkom zamówienia (tak KIO m.in. w wyroku z dnia 25 kwietnia 2022r., sygn. akt: KIO 858/22).
II. Oferta nr 4 (2845/EP/220/10/2023) Wykonawcy RESPOL POLSKA SP. Z O.O., ul. Szczawiowa 71, 70-010 Szczecin została odrzucona na podstawie 226 ust. 1 pkt. 2 lit. c) i pkt 5 w zw. z art. 266 ustawy Pzp.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE i PRAWNE
Zamawiający pismem znak EP/220/16/2024/7 z dnia 11.04.2024 r. działając na podstawie art. 107 ust. 2 w zw. z art. 266 ustawy Pzp wezwał Wykonawcę do złożenia przedmiotowych środków dowodowych w postaci kart katalogowych lub folderów lub ulotek informacyjnych lub kart technicznych opisujących oferowany przez Wykonawcę asortyment, których Wykonawca nie przedłożył wraz z ofertą w terminie do dnia 16.04.2024 r. Wnioskodawca w określonym terminie nie złożył dokumentów do nw. pozycji: 158.
Brak uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego wystosowane na podstawie art. 107 ust. 2 w zw. z art. 266 ustawy Pzp aktualizuję przesłankę odrzucenia oferty opisaną w art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) w zw. z art. 266 ustawy Pzp. Przywołany przepis nakazuje bowiem odrzucić ofertę wykonawcy, który nie złożył w przewidzianym terminie przedmiotowego środka dowodowego.
Konsekwencją niezłożenia wszystkich wymaganych przez Zamawiającego przedmiotowych środków dowodowych, potwierdzających treść oferty Wykonawcy, jest również konieczność odrzucenia oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, jako nieodpowiadającej merytorycznym warunkom zamówienia (tak KIO m.in. w wyroku z dnia 25 kwietnia 2022r., sygn. akt: KIO 858/22).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94218,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94218,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94218,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TonaTuszu.pl Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272818071
7.3.3) Ulica: Grzybowska 87
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94218,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-28 do 2025-05-28INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- TP-6/25 Dostawa zestawu do kompleksowego pozycjonowania i unieruchomienia pacjenta
- Usługa hotelarsko - restauracyjna na potrzeby zorganizowania spotkania dla doradców zawodowych w ramach projektu pt. Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań ...
- DOSTAWA MATERIAŁÓW DO BADAŃ MIKROBIOLOGICZNYCH DLA WOJEWÓDZKIEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W SZCZECINIE NA ROK 2025
- Wydzielenie łazienek wraz z robotami towarzyszącymi w lokalach komunalnych w podziale na 2 części
- Zakup 12 zest składających się z laptopa wraz z pakietem biurowym z licencją na 12 m-cy, myszki przewodowej i oprogramowania antywirusowego na 12 m-cy oraz zakup 120 szt tabletów z etui i z klawiaturą
- Usługa przygotowania koncepcji i przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej, polegającej na promocji idei uczenia się przez całe życie na terenie województwa zachodniopomorskiego ...
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa wyposażenia i sprzętu do Oddziałów Przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Czerniejowie"
- Dostawa materiałów biurowych dla PZDW oraz jednostek terenowych RDW w 2025r. - 2 zadania.
- Dostawa materiałów biurowych, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Nowogardzie
- Dostawa materiałów biurowych, papieru biurowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wejherowie
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby SPZOZ w Radzyniu Podlaskim - powtarzane
- Dostawa materiałów biurowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.