eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LeżajskRemont budynku edukacyjno-kancelaryjnego o nr inw. 165/145 - część nr 1, Remont budynku leśniczówki leśnictwa Marynin o nr inw. 165/168 - część nr 2



Ogłoszenie z dnia 2023-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku edukacyjno-kancelaryjnego o nr inw. 165/145 - część nr 1,
Remont budynku leśniczówki leśnictwa Marynin o nr inw. 165/168 - część nr 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO LEŻAJSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690026999

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tomasza Michałka 48

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 242-61-45

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lezajsk@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lezajsk.krosno.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lezajsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku edukacyjno-kancelaryjnego o nr inw. 165/145 - część nr 1,
Remont budynku leśniczówki leśnictwa Marynin o nr inw. 165/168 - część nr 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c42c410a-0e93-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00354196

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00414897/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont budynku edukacyjno-kancelaryjnego o nr inw. 165/145 – część nr 1 oraz Remont budynku leśniczówki leśnictwa Marynin o nr inw. 165/168 – część nr 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266238

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.1.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 155924,87 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 126768,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont budynku edukacyjno-kancelaryjnego o nr inw. 165/145 – część nr 1
Lokalizacja budynku: ul. Tomasza Michałka 50, 37-300 Leżajsk.
W ramach remontu budynku edukacyjno-kancelaryjnego planuje się:
- remont pomieszczenia kancelarii leśnictwa Jelna, tj.: wymianę drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami, wymianę oświetlenia, łączników instalacyjnych, wymianę gniazd instalacyjnych, gruntowanie, szpachlowanie i malowanie ścian oraz zakup wyposażenia kancelarii.
- remont pomieszczenia łazienki, tj.: wymianę drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami, demontaż istniejącej armatury oraz płytek ściennych i podłogowych, wymianę instalacji elektrycznej, wykonanie izolacji, gruntowanie podłoży, malowanie ścian, układanie płytek podłogowych i ściennych, montaż kompletnej armatury łazienkowej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót, tj.: załącznik nr 12 do SWZ oraz pozostałe załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 53157,53 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont budynku leśniczówki leśnictwa Marynin o nr inw. 165/168 – część nr 2
Lokalizacja: Wólka Niedźwiedzka 534, 36-050 Sokołów Małopolski
W ramach remontu budynku leśniczówki leśnictwa Marynin planuje się:
- remont wejścia do kancelarii od zewnątrz, tj.: rozebranie istniejącego pokrycia z blachy i montaż pokrycia daszka nad wejściem blachą panelową gontową, wymianę okładziny schodów zewnętrznych, wymianę oświetlenia, wymianę drzwi zewnętrznych wejściowych wraz z ościeżnicami,
- remont wiatrołapu. tj.: rozebranie posadzek z płytek, wymianę drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami, wymianę instalacji elektrycznej, gruntowanie, szpachlowanie i malowanie ścian, wykonanie posadzek z płytek ceramicznych,
- remont łazienki, tj.: demontaż istniejącej armatury oraz płytek ściennych i podłogowych, wymianę instalacji elektrycznej, wykonanie izolacji, gruntowanie podłoży, malowanie ścian, układanie płytek podłogowych i ściennych, montaż kompletnej armatury łazienkowej,
- remont pomieszczenia kancelarii, tj.: wymianę drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami, demontaż posadzek z płytek, wymianę instalacji elektrycznej i oświetlenia, gruntowanie podłoży i malowanie ścian, układanie płytek podłogowych, obudowę kominka płytami gipsowo-kartonowymi wraz z obróbką i malowaniem, zakup i montaż wkładu kominkowego, zakup wyposażenia biurowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót, tj.: załącznik nr 12 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 73610,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71697,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73185,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71697,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUPEREX JANUSZ ROZLAZŁY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161595008

7.3.4) Miejscowość: Wierzawice 367

7.3.5) Kod pocztowy: 37-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71697,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zaoferowana przez Wykonawców cena nie mieści się w możliwościach finansowych Zamawiającego, Zamawiający nie posiada wolnych środków które mógłby przeznaczyć na zwiększenie kwoty do najkorzystniejszej oferty, a tym samym realizacje tego zadania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107250,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117008,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

rozstrzygnięte postępowanie dotyczy części nr 1,
unieważnienie postępowania dotyczy części nr 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.