Ogłoszenie z dnia 2023-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00266238/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
- 2023/BZP 00558532/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku edukacyjno-kancelaryjnego o nr inw. 165/145 - część nr 1,
Remont budynku leśniczówki leśnictwa Marynin o nr inw. 165/168 - część nr 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO LEŻAJSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690026999
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tomasza Michałka 48
1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 242-61-45
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lezajsk@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lezajsk.krosno.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lezajsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku edukacyjno-kancelaryjnego o nr inw. 165/145 - część nr 1,Remont budynku leśniczówki leśnictwa Marynin o nr inw. 165/168 - część nr 2
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c42c410a-0e93-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00354196
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00414897/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont budynku edukacyjno-kancelaryjnego o nr inw. 165/145 – część nr 1 oraz Remont budynku leśniczówki leśnictwa Marynin o nr inw. 165/168 – część nr 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266238
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.1.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 155924,87 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 126768,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont budynku edukacyjno-kancelaryjnego o nr inw. 165/145 – część nr 1Lokalizacja budynku: ul. Tomasza Michałka 50, 37-300 Leżajsk.
W ramach remontu budynku edukacyjno-kancelaryjnego planuje się:
- remont pomieszczenia kancelarii leśnictwa Jelna, tj.: wymianę drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami, wymianę oświetlenia, łączników instalacyjnych, wymianę gniazd instalacyjnych, gruntowanie, szpachlowanie i malowanie ścian oraz zakup wyposażenia kancelarii.
- remont pomieszczenia łazienki, tj.: wymianę drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami, demontaż istniejącej armatury oraz płytek ściennych i podłogowych, wymianę instalacji elektrycznej, wykonanie izolacji, gruntowanie podłoży, malowanie ścian, układanie płytek podłogowych i ściennych, montaż kompletnej armatury łazienkowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót, tj.: załącznik nr 12 do SWZ oraz pozostałe załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 53157,53 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont budynku leśniczówki leśnictwa Marynin o nr inw. 165/168 – część nr 2Lokalizacja: Wólka Niedźwiedzka 534, 36-050 Sokołów Małopolski
W ramach remontu budynku leśniczówki leśnictwa Marynin planuje się:
- remont wejścia do kancelarii od zewnątrz, tj.: rozebranie istniejącego pokrycia z blachy i montaż pokrycia daszka nad wejściem blachą panelową gontową, wymianę okładziny schodów zewnętrznych, wymianę oświetlenia, wymianę drzwi zewnętrznych wejściowych wraz z ościeżnicami,
- remont wiatrołapu. tj.: rozebranie posadzek z płytek, wymianę drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami, wymianę instalacji elektrycznej, gruntowanie, szpachlowanie i malowanie ścian, wykonanie posadzek z płytek ceramicznych,
- remont łazienki, tj.: demontaż istniejącej armatury oraz płytek ściennych i podłogowych, wymianę instalacji elektrycznej, wykonanie izolacji, gruntowanie podłoży, malowanie ścian, układanie płytek podłogowych i ściennych, montaż kompletnej armatury łazienkowej,
- remont pomieszczenia kancelarii, tj.: wymianę drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami, demontaż posadzek z płytek, wymianę instalacji elektrycznej i oświetlenia, gruntowanie podłoży i malowanie ścian, układanie płytek podłogowych, obudowę kominka płytami gipsowo-kartonowymi wraz z obróbką i malowaniem, zakup i montaż wkładu kominkowego, zakup wyposażenia biurowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót, tj.: załącznik nr 12 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 73610,56 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71697,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73185,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71697,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUPEREX JANUSZ ROZLAZŁY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161595008
7.3.4) Miejscowość: Wierzawice 367
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71697,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zaoferowana przez Wykonawców cena nie mieści się w możliwościach finansowych Zamawiającego, Zamawiający nie posiada wolnych środków które mógłby przeznaczyć na zwiększenie kwoty do najkorzystniejszej oferty, a tym samym realizacje tego zadania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107250,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117008,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
unieważnienie postępowania dotyczy części nr 2
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Technicznych w Leżajsku
- Dostawa produktów nabiałowych
- Dostawa mięsa i wędlin
- Dostawa produktów spożywczych
- "Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, jaj oraz ziemniaków w 2025 roku dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Leżajsk"
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO W LEŻAJSKU OD 01.01.2025 R. DO 30.06.2025 R. Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.