Ogłoszenie z dnia 2022-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00270782/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Sędziszów do szkół i Ośrodków Szkolno – Wychowawczych wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘDZISZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009857
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 20
1.5.2.) Miejscowość: Sędziszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-340
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413811127
1.5.8.) Numer faksu: 413811127 wew 209
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sedziszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postępowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Sędziszów do szkół i Ośrodków Szkolno – Wychowawczych wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0e9969c-08de-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00354285
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030307/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych oraz dowóz uczniów na zajęcia sportowe w roku szkolnym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00270782/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OSI.272.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przewóz (tj. dowóz i odwóz) oraz zapewnienie opieki 8 uczniom niepełnosprawnym do Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego w Zielonkach , 28-340 Sędziszów i 1 uczniowi niepełnosprawnemu do Szkoły Podstawowej w Pawłowicach, 28-340 Sędziszów w roku szkolnym 2022/2023...
Przewóz pojazdem dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim.
Liczba przewożonych uczniów do OREW w Zielonkach według miejsca zamieszkania uczniów:
Sędziszów – 3 uczniów (zamieszkałych na ulicach: Dworcowa, Jędrzejowska, Marianowska)
Wojciechowice – 1 uczeń
Gniewięcin - 1 uczeń
Tarnawa - 2 uczniów
Krzelów- 1 uczeń
Dowóz na godzinę 8:00, odwóz około godziny 14:00 – 15:00
Liczba przewożonych uczniów do SP w Pawłowicach i miejsce zamieszkania ucznia:
Łowinia – 1 uczeń
Dowóz na godzinę 8:00, odwóz około godziny 12:00 – 13:00
a) termin wykonania zamówienia: od 01.09.2022 r. do 31.07.2023r. – do OREW w Zielonkach, od 01.09.2022 r. do 23.06.2023r. – do SP w Pawłowicach
b) okres gwarancji: nie dotyczy,
c) warunki płatności: po zakończeniu miesiąca, w którym realizowana była usługa , w terminie 14 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, w formie przelewu,
d) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany trasy (do 20 km) i zmiany liczby dzieci (do 2) bez zmiany ceny dowozu,
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 69700 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przewóz (tj. dowóz i odwóz) oraz zapewnienie opieki podczas przewozu 2 uczniom niepełnosprawnym do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Zagorzycach, Zagorzyce 9,32-200 Miechów w roku szkolnym 2022/2023.Przewóz pojazdem dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych,
Liczba przewożonych uczniów do SOSW Zagorzyce, według miejsca zamieszkania uczniów:
Sędziszów, ul. Leśna – 1 uczeń
Pawłowice – 1 uczeń
Dowóz do SOSW na godzinę 8:00, odwóz z SOSW - w zależności od dnia tygodnia, w godzinach pomiędzy godz. 14:00 – 16:30
a) termin wykonania zamówienia: od 01.09.2022r. do 23.06.2023 r.
b) okres gwarancji: nie dotyczy,
c) warunki płatności: po zakończeniu miesiąca, w którym realizowana była usługa , w terminie 14 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, w formie przelewu,
d) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany trasy (do 20 km) i zmiany liczby dzieci (do 2) bez zmiany ceny dowozu,
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 69700,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przewóz (tj. dowóz i odwóz) oraz zapewnienie opieki 3 uczniom niepełnosprawnym do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im Marii Grzegorzewskiej, ul. Stefana Okrzei 49 B oraz ul. Przypkowskiego 5 Jędrzejowie 28-300 Jędrzejów w roku szkolnym 2022/2023 Liczba przewożonych uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Jędrzejowie według miejsca zamieszkania uczniów:
Mierzyn – Jędrzejów ul Okrzei 49 - 1 uczeń
Wojciechowice – Jędrzejów ul. Przypkowskiego 5 - 1 uczeń
Szałas – 1 uczeń
Dowóz na godzinę 8:00, odwóz w zależności od dnia tygodnia, w godzinach pomiędzy 14:00 – 16:00
a) termin wykonania zamówienia: od 01.09.2022r. do 23.06.2023 r.
b) warunki płatności: po zakończeniu miesiąca, w którym realizowana była usługa, w terminie 14 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, w formie przelewu,
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany trasy (do 20 km) i zmiany liczby dzieci (do 2) bez zmiany ceny dowozu,
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 68700,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 720,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowa Lech Trans
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6562151055
7.3.4) Miejscowość: Lubachowy
7.3.5) Kod pocztowy: 29-130
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Transportowa "LECH-TRANS" Łukasz Lech
jakie przetargi wygrała firma
Firma Transportowa "LECH-TRANS" Łukasz Lech
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-07-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 368,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 470,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trans RD Robert Doniec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591016383
7.3.3) Ulica: Kalina Lisiniec
7.3.4) Miejscowość: Miechów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ROBERT DONIEC
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ROBERT DONIEC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66228,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-23Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 438,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo- Handlowa "Bartosz"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6561790675
7.3.3) Ulica: Kielecka
7.3.4) Miejscowość: Sędziszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-340
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "BARTOSZ" JAN MUSIAŁ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "BARTOSZ" JAN MUSIAŁ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-23INNE PRZETARGI SĘDZISZÓW
więcej: przetargi SĘDZISZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportu medycznego typu P realizowane na rzecz Szpitala Joannitas w Pszczynie
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r." - CZĘŚĆ nr 5
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Usługi transportu medycznego i niemedycznego, realizowane na rzecz szpitala i ambulatorium z Izbą Chorych Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/9/ZP/2025
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.