Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00317755/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-09
- 2024/BZP 00317864/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa ul. por. Jana Białka w Górze Kalwarii”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GÓRA KALWARIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271134
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 10
1.5.2.) Miejscowość: Góra Kalwaria
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-530
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22/4843430
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gorakalwaria.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorakalwaria.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gorakalwaria1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa ul. por. Jana Białka w Górze Kalwarii”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbc0d7b6-0dfd-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00354402
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050173/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Budowa ul. por. Jana Białka w Górze Kalwarii
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00317755
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZAP.271.9.2024.ASK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej nr 8KDD – ul. por. Jana Białka w Górze Kalwarii, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na odcinku od skrzyżowania z ul. Artylerzystów do ul. gen. Franciszka Kleeberga oraz rozbudowa drogi gminnej nr 7KDD – ul. Artylerzystów na odcinku od ul. gen. Franciszka Kleeberga do ul. por. Jana Białka w Górze Kalwarii w zakresie budowy zatok postojowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą”
w systemie zaprojektuj i wybuduj, zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym, zapisami umowy, specyfikacją warunków zamówienia (SWZ), w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Budowa ul. por. Jana Białka w Górze Kalwarii”.
W ramach zamówienia należy:
1. w terminie do 30 dni od podpisania umowy wykonać koncepcję, którą należy uzgodnić
z Zamawiającym;
2. w oparciu o zatwierdzoną koncepcję wykonać dokumentację projektowo – kosztorysową;
3. uzyskać zezwolenie na realizację inwestycji drogowej w imieniu Zamawiającego;
4. wykonać roboty budowlane na podstawie dokumentacji projektowo-kosztorysowej;
5. uzyskać pozwolenie na użytkowanie (jeśli wymagane prawem) lub złożyć w imieniu Zamawiającego skuteczne zawiadomienie o zakończeniu budowy w PINB w Piasecznie.
Zmiany ilości lub parametrów, zawartych w PFU, jakie mogą wystąpić w trakcie opracowywania przez Wykonawcę projektu budowlanego i projektu wykonawczego, nie będą powodowały zmiany zaakceptowanej kwoty kontraktowej oraz przedłużenia czasu na ukończenie prac.
Po zakończeniu budowy teren zostanie doprowadzony do stanu pierwotnego, zrekultywowany, obsiany trawą, w razie jakichkolwiek uszkodzeń ogrodzeń lub jakichkolwiek elementów szkody zostaną usunięte przed zakończeniem zadania.
W czasie budowy zagwarantowany będzie dojazd do posesji, stniejące,
a nieprzewidziane do wycinki, drzewa i krzewy zostaną należycie zabezpieczone przed uszkodzeniem.
W zakres wchodzi opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie w imieniu Zamawiającego zezwolenia na realizację inwestycji oraz budowa drogi, kompleksowa obsługa geodezyjna, opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą w 2 egz
Wykonawca we własnym zakresie organizuje plac budowy, odwodnienie wykopów, zorganizuje wywóz i utylizację ziemi z wykopów, po zakończonych robotach doprowadzi teren do porządku.
Kod CPV 45.10.00.00-8
45.20.00.00-9
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także opis wymagań Zamawiającego w stosunku do realizacji przedmiotu zamówienia i jego odbioru określa PFU (załącznik nr 10 do SWZ) oraz projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 6 do SWZ).
A. W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1213 ze zm.), zmianami w przepisach ustawy – Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiające zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylające dyrektywę Rady 89/106/EWG (z dnia 21 grudnia 1988 r. w sprawie zbliżenia przepisów ustawowych, wykonawczych i administracyjnych państw członkowskich odnoszących się do wyrobów budowlanych) obowiązującym w pełnym zakresie od dnia 1 lipca 2013 r. i określającym warunki wprowadzenia do obrotu i udostępniania na rynku wyrobów budowlanych, przez ustanowienie zharmonizowanych zasad wdrażania właściwości użytkowych wyrobów budowlanych oraz oznakowania CE na tych wyrobach Zamawiający wymaga by wyroby/ materiały użyte do wykonania zamówienia:
a) posiadały obowiązkowe oznakowanie CE, objętych zakresem zharmonizowanej specyfikacji technicznej (tj. norm zharmonizowanych – hEN, oraz europejskich dokumentów oceny EDO) – dotychczas nieobowiązkowe,
b) posiadały deklaracje właściwości użytkowych wyrobu, która wiąże producenta w zakresie wybranych przez niego, z normy, właściwości użytkowych wyrobu, związanych z jego określonym zastosowaniem, które deklarowane jest przez tego producenta, Obowiązek sporządzania deklaracji właściwości wyrobu dla wyrobów oznakowanych CE i dostarczania jej do każdego wyrobu udostępnianego na rynku (wraz z wyrobem/materiałem na plac budowy),
c) dla materiałów nie objętych harmonizacją powinny one posiadać oznakowanie znakiem „B”.
B. Zamówienie będzie realizowanie zgodnie z polskim prawem, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.). Wykonawca musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie.
C. Umowa, która będzie zawarta w celu realizacji przedmiotowego zamówienia, przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe na podstawie wyboru najkorzystniejszej oferty, której cena wynika z przedstawionej przez Wykonawcę oferty.
D. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców.
E. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.
F. Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, materiały urządzenia wyniesie minimum 36 miesięcy od dnia podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego.
G. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu przed upływem terminu zakończenia robót.
H. Zamawiający określa postanowienia i wymagania do umów o podwykonawstwo w projekcie umowy – załącznik nr 6 do SWZ.
I. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich (PLN).
J. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność – zarówno wobec Zamawiającego, jak i wobec osób trzecich – za szkody i inne zdarzenia powstałe w związku z wykonywaniem robót wchodzących w zakres przedmiotu umowy, w szczególności za utratę dóbr materialnych, uszkodzenie ciała lub śmierć osób.
Jeśli dokumentacja techniczna wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta nie ma zatem na celu naruszenia art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, ale doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów lub produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach jakościowych i cechach użytkowych.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiającyzamierza przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2431710,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3947439,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
INNE PRZETARGI Z GÓRY KALWARII
- Odławianie, zapewnienie opieki i przygotowanie do adopcji bezdomnych zwierząt w schronisku dla zwierząt pochodzących z terenu Gminy Góra Kalwaria
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2025 r.
- Wynajem, montaż, obsługa i eksploatacja oraz demontaż zadaszonego lodowiska w sezonie zimowym 2024/2025 dla Ośrodka Sportu i Rekreacji w Górze Kalwarii.
- Przygotowywanie, wydawanie na miejscu i dowóz gorących posiłków klientom Ośrodka w ramach realizacji decyzji przyznających posiłek, w rejonach ujętych w gminie Góra Kalwaria /3 części zamówienia/"
więcej: przetargi w Górze Kalwarii »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.