eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno"Modernizacja części infrastruktury oświetleniowej należącej do Gminy Miasto Sławno poprzez wymianę opraw nieenergooszczędnych na oprawy LED"



Ogłoszenie z dnia 2024-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja części infrastruktury oświetleniowej należącej do Gminy Miasto Sławno poprzez wymianę opraw nieenergooszczędnych na oprawy LED”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SŁAWNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979884

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie-Skłodowskiej 9

1.5.2.) Miejscowość: Sławno

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.lasek@slawno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.slawno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8ed553d7-f273-11ee-b016-82aaee56c84c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja części infrastruktury oświetleniowej należącej do Gminy Miasto Sławno poprzez wymianę opraw nieenergooszczędnych na oprawy LED”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ed553d7-f273-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00354406

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036044/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja części infrastruktury oświetleniowej należącej do Gminy Miasto Sławno poprzez wymianę opraw nieenergooszczędnych na oprawy LED

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271852

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZW.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejących opraw sodowych drogowych, parkowych oraz ozdobnych w ilości łącznej 167 szt. na nowe oprawy LED. Istniejące oprawy zlokalizowane są na terenie Gminy Miasto Sławno (Droga krajowa nr 6 - obwodnica miejska - 71 szt., ul. Filtrowa - 8 szt., ul. Kupiecka - 3 szt., Aleja Wojska Polskiego - 38 szt., ul. M. Curie- Skłodowskiej - 12 szt., ul. I-go Pułku Ułanów - 26 szt., deptak przy ul. Powstańców Warszawskich - 8 szt., ul. Józefa Chełmońskiego - 1 szt.).
2. Zakres zamówienia obejmuje demontaż istniejących opraw, ich utylizację oraz zakup, dostawę i montaż na istniejących wysięgnikach 167 szt. opraw LED o łącznej mocy 9150,00 W (nie dopuszcza się montażu opraw oświetleniowych o sumie mocy wyższej niż określona w dokumentach zamówienia oraz emisji światła, wartości całkowitego strumienia świetlnego mniejszego niż określony w dokumentach zamówienia),wykonanych w drugiej klasie ochrony przeciwporażeniowej, wyposażonych w gniazda DALI, autonomiczną, programowalną bezprzewodowo redukcję mocy oraz gniazdo ZHAGA D4i pod przyszły system inteligentnego sterowania oświetleniem ulicznym. Wszystkie oprawy muszą gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy. Zamawiający zastrzega obowiązek użycia przez Wykonawcę nowych opraw wyprodukowanych na terenie Unii Europejskiej.

3. Zakres zamówienia obejmuje również:
- demontaż wysięgników z oprawą parkową skierowanych na chodnik znajdujących się na wspólnym z oprawą drogową słupie (zdemontowane oprawy i wysięgniki należy przekazać zamawiającemu dowożąc na plac Urzędu Miejskiego po wcześniejszym uzgodnieniu). Wysięgniki znajdują się: droga krajowa nr 6 (25 szt), ul. Filtrowa (5 szt) Zabezpieczenie miejsca zdemontowanego wysięgnika tak aby do wnętrza słupa nie dostawała się woda oraz odłączenie przewodów zasilających.
- zakup, dostawa i montaż 1 tablicy informacyjnej, według wzoru graficznego dostarczonego przez Zamawiającego oraz w miejscu wskazanych przez Zamawiającego. Tablicę informacyjną należy umieścić w momencie rozpoczęcia prac budowlanych. Tablica informacyjna o wymiarach 180 cm x 120 cm, materiał: płyta kompozytowa, tworzywo sztuczne pleksi lub PCV – grubość: min. 3 mm (dopuszczalne umieszczenie tablicy na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią). Edytowalny wzór projektu w formacie .eps jest dostępny na stronie internetowej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w sekcji „Materiały”: https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne oraz w wersji AI na stronie internetowej Banku Gospodarstwa Krajowego w sekcji „Materiały promocyjne dla JST”: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-dziewiata-rozswietlamy-polske/#c29543
- wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia prac na ul. Kupieckiej z Energa Oświetlenie Sp. z o.o. (3 oprawy są w konserwacji spółki);
- uzyskanie wszelkich zezwoleń oraz wykonanie tymczasowej organizacji ruchu w szczególności na drodze krajowej nr 6 spoczywa na wykonawcy,
- do odbioru końcowego wykonawca dostarczy oświadczenie producenta o zastosowanych czasach redukcji mocy opraw zgodnie z podanymi redukcjami mocy przez zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 222181,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 222181,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGA OŚWIETLENIE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851232055

7.3.3) Ulica: ARTURA GROTTGERA 7

7.3.4) Miejscowość: SOPOT

7.3.5) Kod pocztowy: 81-809

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 222181,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.