eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowiny"Świadczenie usług asystenckich dla osób starszych w tym z niepełnosprawnościami"



Ogłoszenie z dnia 2024-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług asystenckich dla osób starszych w tym z niepełnosprawnościami”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GOPS Nowiny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290416684

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Białe Zagłębie

1.5.2.) Miejscowość: Nowiny

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-052

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@nowiny.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gopsnowiny.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e3fa8846-18ec-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług asystenckich dla osób starszych w tym z niepełnosprawnościami”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3fa8846-18ec-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00354462

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00331243/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Świadczenie usług asystenckich dla osób starszych w tym z niepełnosprawnościami

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia został dofinansowany na podstawie umowy o partnerstwie na rzecz realizacji projektu „Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00337001

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: K.26.1.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług asystenckich dla osób starszych w tym z niepełnosprawnościami przez:

Asystent osoby starszej – do zadań asystenta będzie należało pomoc w codziennym funkcjonowaniu osoby starszej w miejscu zamieszkania, pomoc w czynnościach związanych z samoobsługą i, pomoc w wykonywaniu czynności związanych z utrzymaniem porządku w mieszkaniu, przygotowaniem posiłków, asystowaniu przy wyjściu na spacer, do przychodni, sklepu, apteki, rodziny lub znajomych osoby starszej. Czynności powyższe będą wykonywane w miejscu zamieszkania lub poza mieszkaniem na terenie Gminy Nowiny. Pomoc asystenta może odbywać się w godz. od 7 – 19 przez 7 dni w tygodniu.
Przewidywany termin realizacji:
Lipiec 2024r.- grudzień 2024r – około 120 godzin miesięcznie
Styczeń 2025r. – grudzień 2025r. – około 120 godzin miesięcznie
Styczeń 2026r. – grudzień 2026r. – około 120 godzin miesięcznie

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85142300-9 - Usługi w zakresie higieny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1605 ze zm.) informuje, iż w niemniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 ust. 1 pkt 1 ustawy postępowanie unieważniono.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.