Ogłoszenie z dnia 2023-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZARZĄDZANIE I ADMINISTRACJA ZASOBEM MIESZKANIOWYM, GARAŻAMI I KOMÓRKAMI GOSPODARCZYMI GMINY WOŁÓW ORAZ ZARZĄDZANIA LOKALAMI WE WSPÓLNOTACH MIESZKANIOWYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wołów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 34
1.5.2.) Miejscowość: Wołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713191305
1.5.8.) Numer faksu: 713191303
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wolow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZARZĄDZANIE I ADMINISTRACJA ZASOBEM MIESZKANIOWYM, GARAŻAMI I KOMÓRKAMI GOSPODARCZYMI GMINY WOŁÓW ORAZ ZARZĄDZANIA LOKALAMI WE WSPÓLNOTACH MIESZKANIOWYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ae9b6b7-1a3d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00354471
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054209/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 ZARZĄDZANIE I ADMINISTRACJA ZASOBEM MIESZKANIOWYM, GARAŻAMI I KOMÓRKAMI GOSPODARCZYMI GMINY WOŁÓW ORAZ ZARZĄDZANIA LOKALAMI WE WSPÓLNOTACH MIESZKANIOWYCH
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00287627
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 11 Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia wolnej ręki, w przypadku gdy zamówienie udzielane jest przez Zamawiającego, o którym mowa w art. 4, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie warunki określone w ustawie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.19.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 264227,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1) dbanie o terminowe wykonywanie kontroli okresowych w budynkach, kontroli ich stanu technicznego oraz znajdujących się tam instalacji elektrycznych, piorunochronnych, gazowych i przewodów kominowych,
2) dbanie o terminowe wykonywanie kontroli znajdujących się w lokalach mieszkalnych i użytkowych instalacji elektrycznych, wentylacyjnych i gazowych,
3) przechowywanie dokumentacji użytkowania budynków i prowadzania książek tych budynków,
4) prowadzenie spraw związanych z technicznymi warunkami użytkowania budynków, w tym z użytkowaniem urządzeń technicznych i instalacji,
5) przyjmowanie zgłoszeń o awariach w lokalach mieszkalnych i użytkowych od ich posiadaczy oraz od ich zarządców,
6) kwalifikowanie instalacji i elementów wyposażenia technicznego budynków oraz lokali mieszkalnych i użytkowych do napraw, remontów i wymiany,
7) zakupu materiałów i armatury sanitarnej do remontów lokali mieszkalnych pod zasiedlenie oraz materiałów do remontów bieżących lokali mieszkalnych wynikających z zapotrzebowania lokatorów,
8) wykonywanie prac remontowych wskazanych w niniejszym ustępie,
9) wykonywanie prac konserwacyjnych i naprawczych w lokalach mieszkalnych i użytkowych, które nie obciążają ich lokatorów i najemców,
10) zabezpieczenie wolnych lokali przed samowolnym zajęciem,
11) bieżące informowanie Gminy o konieczności przeprowadzenia remontów w budynkach i lokalach,
12) wykonywanie sprzątania, klatek schodowych w budynkach będących w 100% własnością Zamawiającego, pielęgnacji zieleni, koszenia trawy – od wiosny do jesieni (na obszarze działki uzgodnionym z Zamawiającym) i zimowego utrzymania terenów zewnętrznych wokół budynków – oczyszczanie ze śniegu i lodu, błota i innych zanieczyszczeń oraz uszorstnianie schodów wejściowych do budynków mieszkalnych i gospodarczych.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje o zakresie zamówienia zawarto w załączniku nr 1 „wykaz czynności zarządzania” który stanowią załącznik do niniejszego zaproszenia do negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 388016,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 388016,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 388016,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9880161615
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9880161615
7.3.3) Ulica: Poznańska 1
7.3.4) Miejscowość: Wołów
7.3.5) Kod pocztowy: 56-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W WOŁOWIE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W WOŁOWIE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 388016,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WOŁOWA
- Dostawa uprzywilejowanego lekkiego samochodu operacyjnego typu SLOp z napędem 4x4 dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wołowie
- Przebudowa dróg w obrębie ul. Stawowej, Glinianej i Słonecznej w Wołowie wraz ze zmianą organizacji ruchu
więcej: przetargi w Wołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi zarządzania gminnymi nieruchomościami położonymi na obszarze Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 1 w Sopocie - drugie postępowanie
- WYBÓR OPERATORA PRZEMYSKIEGO INKUBATORA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I INNOWACJI
- usługi czyszczenia budynków oraz zarządzania nieruchomościami.
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.