Ogłoszenie z dnia 2023-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00283574/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-30
- 2023/BZP 00295249/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-07
- 2023/BZP 00302628/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona mienia Muzeum w Gliwicach od 1 października 2023r. do 31 grudnia 2024r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum w Gliwicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000282091
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dolnych Wałów 8a
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 3324742
1.5.8.) Numer faksu: 323324742
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ekowalska@muzeum.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ed827909-10e5-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytucja Kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona mienia Muzeum w Gliwicach od 1 października 2023r. do 31 grudnia 2024r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed827909-10e5-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00354491
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023578/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Ochrona mienia Muzeum w Gliwicach od 1.10.2023 do 31.12.2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00283574
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 905500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna osób i mienia przez wykonawcę posiadającego, stosownie do wymogów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia ( t.j.Dz.U. z 2021 r. poz 1995), koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia.
2. W ramach ochrony fizycznej osób i mienia wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia, zgodnie z Instrukcją Ochrony Muzeum w Gliwicach: usługi polegającej na ochronie fizycznej przed kradzieżą, zniszczeniem, lub innymi zagrożeniami obiektów Muzeum w Gliwicach, tj:
a) obiektu Willa Caro zlokalizowanego w Gliwicach przy ul. Dolnych Wałów 8a wraz z odziałem- Oddział Odlewnictwa Artystycznego przy ul. Bojkowskiej 37 w Gliwicach
b) obiektu "Zamek Piastowski" zlokalizowanego w Gliwicach przy ul. Pod Murami 2
c) obiektu Radiostacja Gliwice przy ul. Tarnogórskiej 127-131 wraz z wieżą Radiostacji i otaczającym ją terenem zielonym, oraz mienia w nich się znajdującego, jak również ochronę przed naruszeniem nietykalności cielesnej, utratą życia lub zdrowia osób w nich przebywających, a w szczególności wykonawca zobowiązany będzie do dozorowania ochranianych obiektów i utrzymania posterunków stałych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę 891012,00 PLN brutto, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Zamawiający kwoty tej nie może zwiększyć.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 900991,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 900991,33 PLN
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) na uprawnienie do wykonywania lotów według wskazań przyrządów IR(A) (...) DZPZ.283.37.2025.DM
- Usługa transportowa naczepy mammograficznej z wbudowanym mammografem cyfrowym, umożliwiająca wykonywanie badań mammograficznych w trybie mobilnym w obrębie województwa śląskiego dla NIO PIB
- Zakup wraz z dostawą mobilnej sceny plenerowej z prawem opcji
- Szkolenia w zakresie podnoszenia świadomości o osobach z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami na poziomie podstawowym. Znak sprawy: DZPZ.283.35.2025.EO
- Przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie (od pon. do piątku) śniadań, obiadów dwudaniowych, podwieczorków dla oddziałów przedszkolnych oraz obiadów szkolnych w Szkole podstawowej nr 8 w Gliwicach.(2)
- Usługi sprzętem ciężkim w zakresie obsługi zwałów węgla i sprzedaży drobnicowej dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica w okresie 24 miesięcy z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ochrony osób, budynku, lokalu i mienia Sądu Rejonowego w Oleśnie
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach zajmowanych przez jednostki Prokuratury Okręgowej w Legnicy tj.: prokuraturze w Legnicy, Lubinie i Głogowie
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej nieruchomości Polskiej Akademii Nauk położonej przy ul. Jaśkowa Dolina 31 w Gdańsku
- ZAPEWNIENIE OCHRONY I DOZORU MIENIA, NA OBIEKCIE PARKOWO-PAŁACOWYM POŁOŻONYM W MIEJSCOWOŚCI GIŻYCE, GM. IŁÓW.
- Usługi ochrony osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Głubczycach
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku przy ul. Wł. Andersa 34 w Koszalinie będącym siedzibą Prokuratury Okręgowej w Koszalinie oraz Sądu Rejonowego w Koszalinie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.