Ogłoszenie z dnia 2022-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00267984/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi zapewnienia wsparcia technicznego, przebudowy, rozwoju oraz wsparcia SLA serwisów internetowych zbudowanych w oparciu o CMS Drupal 8/9 i VUE.js, zarządzanych przez Instytut Adama Mickiewicza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Adama Mickiewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140470071
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mokotowska 25
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-560
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hzonko@iam.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://iam.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi zapewnienia wsparcia technicznego, przebudowy, rozwoju oraz wsparcia SLA serwisów internetowych zbudowanych w oparciu o CMS Drupal 8/9 i VUE.js, zarządzanych przez Instytut Adama Mickiewicza2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d478c6f2-043b-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00354505
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00071857/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Usługa zapewnienia wsparcia technicznego, przebudowy, rozwoju oraz wsparcia SLA serwisów internetowych zbudowanych w oparciu o CMS Drupal 8 i VUE.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00267984/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/IAM/2022/07
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162601,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi zapewnienia wsparcia technicznego, przebudowy, rozwoju oraz wsparcia SLA serwisów internetowych zbudowanych w oparciu o CMS Drupal 8/9 i VUE.js, zarządzanych przez Instytut Adama Mickiewicza. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 6 do SWZ. 1. Usługi zapewnienia wsparcia technicznego, przebudowy, rozwoju oraz wsparcia SLA serwisów internetowych zbudowanych w oparciu o CMS Drupal 8/9 i VUE.js, zarządzanych przez Instytut Adama Mickiewicza, a w szczególności wykonania prac polegających na:
2.Zapewnieniu infrastruktury developerskiej, w ramach której będzie utrzymywana w pełni odwzorowana kopia środowiska produkcyjnego Zamawiającego, umożliwiająca wykonywanie w trybie ciągłym:
d. testów jednostkowych
e. testów integracyjnych
f. testów funkcjonalnych
g. ręcznej weryfikacji i odbioru wprowadzanych zmian
3. Synchronizacji / publikacji wykonanych, przetestowanych i zaakceptowanych przez Zamawiającego zmian na serwery produkcyjne
4. Wsparcie w razie konieczności przywrócenia starszych wersji aplikacji (rollback) jeśli na wersji produkcyjnej zostaną wykryte krytyczne błędy związane z nowo wydaną wersją aplikacji
5. Implementacji i rozbudowie automatycznych integracji z dostawcami usług zewnętrznych, takimi jak:
h. Serwisy social media
i. Operatorzy usług mailingowych
j. Operatorzy usług Marketing Automation
k. Operatorzy Bramek Płatności
l. Operatorzy usług reklamowych
m. Wewnętrzne systemy Księgowo-Rozliczeniowe
n. Wewnętrzne oraz zewnętrzne systemy raportowania i analityki
6. Wdrażania zmian w zakresie backendowym, w tym:
d. Budowie i rozwoju modułów Drupal
e. Zmian konfiguracji engine Drupal 8/9
f. Zmian konfiguracji, wyglądu i ułożenia panelu administracyjnego
7. Wdrażania zmian w zakresie frontendowym, w tym:
j. Rozwoju logiki aplikacji w VUE.js
k. Zmian związanych z wyglądem strony – szablony HTML i CSS
i. Ze szczególnym naciskiem na zgodność z WCAG 2.1 i kryteriami określonymi w Ustawie z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2019 poz. 848), zarówno na poziomie wizualnym, jak i na poziomie kodu strony
ii. Ze szczególnym naciskiem na wydajność wprowadzanych zmian – obciążenie wydajnościowe przeglądarki/procesora/karty graficznej/łącza internetowego Użytkownika
l. Implementacji ogólnodostępnych rozwiązań w javascript
m. Obsługę zmian w routingu aplikacji
n. Obsługę zmian w zakresie SEO
o. Obsługę zmian w zakresie analitycznym
p. Implementacij animacji, mikrointerakcji, preloaderów, fake-content itp. rozwiązań
q. Testowaniu kompatybilności działania wprowadzanych rozwiązań z najpopularniejszymi przeglądarkami internetowymi, takimi jak:
i. Desktop: Google Chrome, Firefox, Safari, Microsoft Edge
ii. ii. Mobile: Chrome, Opera, Safari, Samsung Browser
r. Wdrażaniu zmian zgodnie z zastosowanym obecnie podejściem mobile-first, responsywności serwisu, mobile-friendly
8. Wdrażania poprawek związanych z bezpieczeństwem, zarówno dla systemów frontendowych jak i backendowych, jak również wszelkich usług powiązanych i warstwy komunikacji i przesyłania danych pomiędzy zewnętrznymi i wewnętrznymi systemami
9. Ciągłej optymalizacji wydajności aplikacji
b. Frontendowej, w tym wdrażania najlepszych praktyk związanych z wydajnością renderowania strony, zarówno od strony technicznej jak i wizualnej, z uwzględnieniem czynników takich jak Critical Rendering Path, AMP, SPA
b. Backendowej, w tym dbania o działanie na najszybszej dostępnej platformie interpretującej język PHP – aktualizacja modułów z uwzględnieniem kompatybilności wstecznej, przeprowadzanie migracji na nowsze wersje, dostosowania modułów, etc.
c. Zasobów przechowujących dane, w tym:
i. Bazy Danych
ii. Engine cache
iii. Systemów plików
iv. CDN
10. Wsparcia technicznego dla Redakcji Culture.pl, i inne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72400000-4 - Usługi internetowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169371 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169371 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169371 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RATIO WEB Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971852566
7.3.3) Ulica: Tęczowa 57 D lok. 124
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-601
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-15 do 2023-09-15INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont mostu nad rzeką Okrzejką w km 74+422 drogi wojewódzkiej nr 801 w miejscowości Maciejowice wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 031/25
- Wykonanie materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym : Część 1, Część 2, Część 3.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z: 1) przebudową ul. Środkowej na odcinku ul. Kowieńska - ul. Stalowa (budowa SZRM), 2) przebudową sieci gazowych (budowa PSG).
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomości przy al. Prymasa Tysiąclecia 58 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Krucza 19 m. 68 część nr 2: Górnośląska 7 m. 21 (w podziale na 2 części)
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty-Wola m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie bazy pacjentów dla programu KOWZS wraz z utrzymaniem systemu
- Zakup kontynuacji licencji i opieki serwisowej oprogramowania Simple.ERP oraz XPRIMER - II
- Kalkulatory internetowe dla deklaracji podatkowych i odpadowych
- ROZBUDOWA KLASTRA O SERWER I PÓŁKĘ DYSKOWĄ
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Zarszyn"
- Kompleksowa obsługa informatyczna oraz zarządzanie infrastrukturą IT Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.