Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00299800/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa generatora impulsów elektrycznych - znak sprawy: Z/37/PN/24
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870298738
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: dr. Ludwika Rydygiera 15/17
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bieganski.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.bieganski.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.bieganski.org (zakładka: Platforma Zakupowa Nowa) lub bezpośredniohttps://platformazakupowa.pl/pn/bieganski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa generatora impulsów elektrycznych - znak sprawy: Z/37/PN/242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d38bb2b-0229-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00354517
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029662/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.34 Dostawa generatora impulsów elektrycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00299800
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z/37/PN/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 130607,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) dostawa przez Wykonawcę generatora impulsów elektrycznych wraz z wyposażeniem (zwanego dalej „urządzeniem”) szczegółowo opisanego w Zestawieniu Wymaganych Funkcji i Parametrów Technicznych stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ,
b) sukcesywne dostawy przez Wykonawcę kaniul (zwanych dalej „towarem”), których rodzaj i ilość określone zostały w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ
zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy urządzenia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
1) dostarczenia urządzenia do siedziby Zamawiającego - Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Wł. Biegańskiego, ul. Rydygiera 15/17, 86-300 Grudziądz oraz jego rozładunku
i wniesienia w miejsce i do pomieszczenia wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, zlokalizowanego w Poradni Leczenia Bólu, budynek B 1 piętro,
2) instalacji urządzenia, obejmującej montaż wszystkich elementów wyposażenia urządzenia, które wymagają montażu/złożenia oraz podłączenie urządzenia do niezbędnych dla jego działania instalacji,
3) uruchomienia urządzenia oraz dokonania wszystkich innych niezbędnych czynności, których wymagają jego właściwości, tak aby możliwe było rozpoczęcie udzielania świadczeń zdrowotnych z użyciem urządzenia,
4) dostarczenia i wydania Zamawiającemu wraz z urządzeniem niezbędnych dokumentów dotyczących urządzenia, sporządzonych w języku polskim (w przypadku dokumentacji sporządzonej w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski), w tym w szczególności instrukcji obsługi w wersji elektronicznej na adres e-mail, oryginałów kompletnej dokumentacji serwisowej, dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta urządzenia oraz paszportu technicznego dla urządzenia,
5) udzielenia lub pozyskania dla Zamawiającego w ramach wynagrodzenia, o którym mowa
w § 8 ust. 1 Załącznika nr 4 do SWZ, nieograniczonej w czasie i miejscu licencji na korzystanie
z oprogramowania służącego do korzystania z urządzenia zgodnie z jego przeznaczeniem (jeśli dotyczy),
6) przeprowadzenia w terminie 7 dni od daty dostawy urządzenia szkolenia dla wskazanego przez Zamawiającego personelu medycznego z zakresu prawidłowej jego obsługi potwierdzonego stosownym protokołem,
7) przeprowadzenia szkolenia dla wyznaczonego personelu medycznego Zamawiającego
w zakresie wykonywania zabiegów termolezji w warunkach rzeczywistych w ośrodkach specjalistycznych wskazanych przez Wykonawcę w ciągu 30 dni od daty dostawy urządzenia,
8) udzielenia gwarancji oraz rękojmi za wady urządzenia wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego na warunkach określonych w niniejszej umowie,
9) wykonania w okresie gwarancji przeglądów technicznych zgodnie z zaleceniem producenta (po wykonaniu wymaganych przeglądów technicznych Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia
i przedłożenia Zamawiającemu raportów serwisowych).
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia:
a) do 40 dni od daty zawarcia umowy - dostawa urządzenia wraz z wyposażeniem, instalacją i uruchomieniem na warunkach wskazanych w umowie;
b) przez okres 24 miesięcy od daty zawarcia umowy - sukcesywne dostawy towaru.
Okres obowiązywania umowy, o którym mowa w ust. 1 b) może ulec wydłużeniu na zasadach określonych w § 10 ust. 3 pkt 1 Załącznika nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33158200-4 - Urządzenia do elektroterapii
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135359,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135359,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135359,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wolfmed Sp. z o.o. Sp. K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772437757
7.3.3) Ulica: Ul Władysława Żeleńskiego 99
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-353
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOLFMED SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
WOLFMED SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135359,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Grudziądz"
- Świadczenie usługi cateringowej dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu Senior+ w Sosnówce
- Dostawy zestawów ochrony radiologicznej (fartuchy + okulary) - znak sprawy Z/96/PN/24
- Budowa dwóch zbiorników retencyjnych infiltracyjnych wód opadowych oraz budowa dwóch odcinków kanalizacji deszczowej wraz z wylotem do rzeki Wisły w Grudziądzu
- Odbiór i wywóz odpadów z lokali użytkowych w sposób selektywny z budynków wolnostojących usytuowanych przy posesjach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu
- Leasing zwrotny finansowy fabrycznie nowego samochodu ciężarowego marki SCANIA zasilanego paliwem CNG z zabudową śmieciarki TERBERG
więcej: przetargi w Grudziądzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.