eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków"Projektor cyfrowy Kino Mikro- Dostawa wraz z montażem, zestrojeniem oraz serwisowaniem w okresie gwarancyjnym fabrycznie nowego kinowego sprzętu cyfrowego zgodnego ze standardami DCI"



Ogłoszenie z dnia 2024-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Projektor cyfrowy Kino Mikro- Dostawa wraz z montażem, zestrojeniem oraz serwisowaniem w okresie gwarancyjnym fabrycznie nowego kinowego sprzętu cyfrowego zgodnego ze standardami DCI”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Fundacja Rozwoju Kina

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120188396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pychowicka 7

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-364

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 509248834

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@frk.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://frk.org.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-830a6ee3-fbdc-11ee-b016-82aaee56c84c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Projektor cyfrowy Kino Mikro- Dostawa wraz z montażem, zestrojeniem oraz serwisowaniem w okresie gwarancyjnym fabrycznie nowego kinowego sprzętu cyfrowego zgodnego ze standardami DCI”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-830a6ee3-fbdc-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00354537

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00287340

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP1/01/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 244000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
2. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji: nie wcześniej niż 2022r.), wykonany w całości z nowych podzespołów (nie będących regenerowanymi, prefabrykowanymi lub z recyklingu), posiadać oryginalne opakowania, posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na terytorium RP.
3. w przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne posłużenie się powyższymi wskazaniami, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważny”. Zamawiający wskazuje w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności;
4. w sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca załączy do oferty wykaz zaproponowanych rozwiązań równoważnych wraz z ich opisem lub wskazaniem właściwych norm;
5. w przypadku, kiedy Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określa dopuszczalny margines tolerancji lub minimalny zakres wymaganych parametrów technicznych – parametry oferowanego sprzętu powinny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SWZ przedziałach i zakresach tolerancji pod rygorem odrzucenia oferty.
6. wszelkie możliwe, dopuszczalne przez Zamawiającego tolerancje odnośnie sprzętu zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia stanowi część większego zamówienia udzielanego w częściach.
8. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych
9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na dodatkowe dostawy w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 8 w zw. z art. 304 ustawy Pzp.
10. Adres dostawy: Kino Mikro, ul. Juliusza Lea 5, 40-046 Kraków.
11. Wymagany minimalny termin gwarancji: na projektor - 24 miesiące, na lampę - 36 miesięcy lub 3000h.
12. Czas reakcji serwisu – czas liczony od momentu przesłania zgłoszenia o wadzie mailem lub pisemnie na adres serwisu Wykonawcy do momentu rozpoczęcia usuwania wady. Przez rozpoczęcie usuwania wady uznaje się poświadczone przez użytkownika przybycie serwisanta, diagnozę i rozpoczęcie naprawy.
Maksymalny czas reakcji serwisu wynosi: 48 godzin od momentu zgłoszenia wady.
Za skrócenie czasu reakcji serwisu Wykonawca otrzyma punkty zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. 22 (kryteria oceny ofert)
13. Zamówienie dofinansowane ze środków Państwowego Instytutu Sztuki Filmowej w ramach Programu Operacyjnego Rozwój kin, Priorytet II Cyfryzacja kin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38652000-0 - Projektory filmowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38652100-1 - Projektory

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

38600000-1 - Przyrządy optyczne

31521000-4 - Lampy

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

48820000-2 - Serwery

51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego

31730000-2 - Sprzęt elektrotechniczny

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298767,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298767,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298767,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KINEKSPERT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471334868

7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Przybyszewskiego 167

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-120

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298767,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.