Og³oszenie z dnia 2022-09-19
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00452862/01 - Wynik z dnia 2022-11-22
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Us³ugi poligraficzne – Druk i dostawa materia³ów informacyjno – promocyjnych (ulotki) do Muzeum Mazowieckiego w P³ocku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Muzeum Mazowieckie w P³ocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000285758
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Tumska 8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@muzeumplock.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.muzeumplock.bip.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Upowszechnianie kultury, sztuki i edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Us³ugi poligraficzne – Druk i dostawa materia³ów informacyjno – promocyjnych (ulotki) do Muzeum Mazowieckiego w P³ocku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-63ca1cc0-385c-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00354545
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00070709/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.12 Us³ugi poligraficzne – Druk i dostawa materia³ów informacyjno - promocyjnych (plakaty, ulotki, zaproszenia, pocztówki, citylighty, kalendarz 2023 itp.)
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ePUAPu lub poczty elektronicznej zamówieniapubliczne@muzeumplock.eu umo¿liwiaj±cej
identyfikacjê podmiotów przekazuj±cych te dokumenty elektroniczne oraz ustalenie dok³adnego czasu i daty ich odbioru.
Adres strony internetowej - www.muzeumplock.bip.org.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca sk³ada ofertê za
po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na
miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla Wykonawców na miniPortalu, w
szczegó³ach danego postêpowania
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z zapisami w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271/5/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± us³ugi poligraficzne – Druk i dostawa materia³ów informacyjno – promocyjnych (ulotki) do Muzeum Mazowieckiego w P³ocku, w tym:
1.Ulotka Art Deco - 5000 sztuk, rozmiar- DL 10 stron sk³adane w "z", CMYK,
2. Ulotka Skansen - 5000 sztuk, rozmiar a4 sk³adane do a5, CMYK,
3. Ulotka Spichlerz- 5000 sztuk, rozmiar a4 sk³adane do a5, CMYK,
4. Uloka M¯M - 5000 sztuk, DL 6 str. sk³adane w "c", CMYK.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79823000-9 - Us³ugi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany Umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ust. 1 pkt 2 – 4 i ust. 2 ustawyPzp oraz przewiduje zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ Umowy okre¶laj±c
nastêpuj±cy rodzaj i zakres oraz warunki zmiany postanowieñ Umowy:
Wynagrodzenia w przypadku:
a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT), wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w
stosunku wynikaj±cym ze zmienionej stawki podatku od towarów i us³ug (VAT),
b) w przypadku zmiany zakresu ¶wiadczenia Umowy w zwi±zku z zaistnieniem okoliczno¶ci, tj. zaistnienia okoliczno¶ci
nadzwyczajnych, np. dzia³añ wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej,
ska¿eñ radioaktywnych oraz istnieniem/zaistnieniem epidemii/pandemii, klêski ¿ywio³owej, jak huragany, powodzie,
trzêsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy spowodowane przez osoby inne ni¿ pracownicy Wykonawcy i
jego podwykonawców,
Terminu realizacji Przedmiotu Umowy:
1) w przypadku niemo¿no¶ci wykonywania przedmiotu Umowy w razie zaistnienia okoliczno¶ci nadzwyczajnych, np. dzia³añ
wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, ska¿eñ radioaktywnych,
termin wykonania przedmiotu Umowy przed³u¿ony zostanie o czas trwania okoliczno¶ci nadzwyczajnych uniemo¿liwiaj±cych
wykonanie przedmiotu Umowy i - je¶li dotyczy – o czas niezbêdny do usuniêcia przeszkody uniemo¿liwiaj±cej wykonanie
przedmiotu Umowy, powsta³ej w zwi±zku z okoliczno¶ciami nadzwyczajnymi, o których mowa powy¿ej,
2) w przypadku niemo¿no¶ci wykonywania przedmiotu Umowy w zwi±zku z zaistnieniem/istnieniem epidemii/pandemii,
klêski ¿ywio³owej, jak huragany, powodzie, trzêsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy spowodowane przez
osoby inne ni¿ pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców - termin wykonania przedmiotu Umowy przed³u¿ony
zostanie o czas trwania okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie przedmiotu Umowy, o których mowa powy¿ej i - je¶li
dotyczy – o czas niezbêdny do usuniêcia przeszkody uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy w zwi±zku z
okoliczno¶ciami, o których mowa powy¿ej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-27 08:15
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-27 08:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-10-26
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Termin realizacji zamówienia (kryterium oceny ofert) – maksymalny dopuszczalny termin realizacji zamówienia to 10 dniod chwili dostarczenia przez Zamawiaj±cego wszystkich niezbêdnych materia³ów.
2. Termin obowi±zywania umowy – do 60 dni od dnia zawarcia umowy
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Dostawa i monta¿ instalacji redukcji odorów na terenie kompostowni
- Dostawa mebli wraz z monta¿em i ustawieniem do sal lekcyjnych Akademickiego Liceum Ogólnokszta³c±cego przy Akademii Mazowieckiej w P³ocku
- Przygotowanie kompleksowej us³ugi cateringowej wraz z obs³ug± kelnersk± w zwi±zku z organizacj± spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w P³ocku.
- Dostawa oleju opa³owego dla Szko³y Podstawowej nr 5 im. W³adys³awa Broniewskiego w P³ocku do kot³ownia od ul. Krakówka w roku 2025.
- Prace techniczne i porz±dkowe w Amfiteatrze w P³ocku przy ul. Rybaki 15 oraz w siedzibie POKiS im. F. i S. Themersonów, przy ul. Jakubowskiego 10 z zastosowaniem technik alpinistycznych w 2025 r.
- Naprawa s³upa konstrukcyjnego wraz z remontem klatki schodowej w budynku nale¿±cym do Akademii Mazowieckiej w P³ocku przy ul. Ga³czyñskiego 28.
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga druku i dostawa publikacji ksi±¿kowych dla Akademii Sztuk Piêknych im. Jana Matejki w Krakowie,
- "Us³uga w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (4 czê¶ci)"
- Materia³y promocyjne dot. Bazy Us³ug Rozwojowych
- "Us³uga druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysy³ki materia³ów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- Wydanie publikacji pt. "Razem w ¶wiecie - wspó³praca z Partnerami Zagranicznymi"
- Zaprojektowanie, druk i dostawa kalendarzy na rok 2025
wiêcej: Us³ugi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.