Ogłoszenie z dnia 2022-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00256005/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-14
- 2022/BZP 00333306/01 - Wynik z dnia 2022-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury sportowej Tarnowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji na potrzeby Igrzysk Europejskich 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661323
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.kalita@umt.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umtarnow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/c0825f44-2630-4090-8c82-7c04272d7d311.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury sportowej Tarnowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji na potrzeby Igrzysk Europejskich 20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb7f8917-035b-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00354615
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00256005/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIM.271.35.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 zamówienia – "Roboty drogowe" obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na:a) rozbudowie istniejącego parkingu;
b) wykonaniu oznakowania parkingów;
c) budowie placu manewrowego dla samochodów obsługi technicznej Hali „Arena Jaskółka Tarnów” na terenie lodowiska tymczasowego;
d) remoncie drogi wewnętrznej terenu Tarnowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji;
e) budowie chodników i dojść w rejonie Hali „Arena Jaskółka Tarnów”.
Zakres zamówienia obejmuje między innymi:
1) opracowanie niezbędnej dokumentacji projektowej stosownie do uzyskania właściwej zgody na prowadzenie robót budowlanych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego:
a) projekt budowlany oraz wykonawczy w przypadku decyzji pozwolenia na budowę,
b) dokumentację uproszczoną (opis, szkice i rysunki stosownie do zakresu prac) w przypadku dokonania zgłoszenia robót budowlanych oraz robót zwolnionych z konieczności uzyskania zgody na ich prowadzenie.
2) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót, kosztorysów ofertowych dla wszystkich zakresów zamówienia,
3) uzyskanie niezbędnych do realizacji inwestycji warunków, uzgodnień, pozwoleń, decyzji, zaświadczeń itd. (w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach prowadzenia inwestycji oraz aktualizacji decyzji wodno-prawej na odprowadzanie wód opadowych),
4) wykonanie robót budowlanych,
5) sporządzenie dokumentacji powykonawczej w tym niezbędnej do zgłoszenia zakończenia robót lub złożenia wniosku o pozwolenie na użytkowanie.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) z załącznikami stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 1477235,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 zamówienia – "Budowa kortu tenisowego" obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie kortu tenisowego.Zakres zamówienia obejmuje między innymi:
1) opracowanie niezbędnej dokumentacji projektowej stosownie do uzyskania właściwej zgody na prowadzenie robót budowlanych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego:
a) projekt budowlany oraz wykonawczy w przypadku decyzji pozwolenia na budowę,
b) dokumentację uproszczoną (opis, szkice i rysunki stosownie do zakresu prac) w przypadku dokonania zgłoszenia robót budowlanych oraz robót zwolnionych z konieczności uzyskania zgody na ich prowadzenie.
2) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót, kosztorysów ofertowych dla wszystkich zakresów zamówienia,
3) uzyskanie niezbędnych do realizacji inwestycji warunków, uzgodnień, pozwoleń, decyzji, zaświadczeń itd. (w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach prowadzenia inwestycji oraz aktualizacji decyzji wodno-prawej na odprowadzanie wód opadowych),
4) wykonanie robót budowlanych,
5) sporządzenie dokumentacji powykonawczej w tym niezbędnej do zgłoszenia zakończenia robót lub złożenia wniosku o pozwolenie na użytkowanie.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) z załącznikami stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 665853,66 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 zamówienia – "Wykonanie mechaniki scenicznej w Hali »Arena Jaskółka Tarnów«” obejmuje wykonanie robót budowlano-montażowych polegających na wykonaniu systemu mechaniki scenicznej według dokumentacji oraz w zakresie kotar horyzontalnych oraz mostów scenicznych określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU).Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) z załącznikami stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45350000-5 - Instalacje mechaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 618699,19 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 zamówienia – "Roboty ogólnobudowlane wraz dostawą wyposażenia obiektów TOSiR" obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na:a) wykonaniu loży VIP wraz z wyposażaniem stałym Hali „Arena Jaskółka Tarnów";
b) montażu siatki zabezpieczającej konstrukcję dachu Hali;
c) montażu bramy wjazdowej wewnętrznej Hali;
d) wydzieleniu strefy VIP (I piętro) Hali;
e) wykonaniu otworu wraz z montażem stolarki wewnątrz Hali;
f) naprawę dachu budynku Miejskiego Domu Sportu;
g) remoncie budynku magazynowego o konstrukcji stalowej;
h) dostawę wyposażenia Hali.
Zakres zamówienia obejmuje między innymi:
1) opracowanie niezbędnej dokumentacji projektowej stosownie do uzyskania właściwej zgody na prowadzenie robót budowlanych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego:
a) projekt budowlany oraz wykonawczy w przypadku decyzji pozwolenia na budowę,
b) dokumentację uproszczoną (opis, szkice i rysunki stosownie do zakresu prac) w przypadku dokonania zgłoszenia robót budowlanych oraz robót zwolnionych z konieczności uzyskania zgody na ich prowadzenie.
2) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót, kosztorysów ofertowych dla wszystkich zakresów zamówienia,
3) opracowanie koncepcji (aranżacji) loży VIP stanowiącej po jej akceptacji przez Zamawiającego podstawę do opracowania dokumentacji projektowej,
4) uzyskanie niezbędnych do realizacji inwestycji warunków, uzgodnień, pozwoleń, decyzji, zaświadczeń itd. (w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach prowadzenia inwestycji oraz aktualizacji decyzji wodno-prawej na odprowadzanie wód opadowych),
5) wykonanie robót budowlano-montażowych oraz dostawę wyposażenia wraz montażem,
6) sporządzenie dokumentacji powykonawczej w tym niezbędnej do zgłoszenia zakończenia robót lub złożenia wniosku o pozwolenie na użytkowanie.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) z załącznikami stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 3426016,26 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 zamówienia – "Rozbudowa instalacji i systemów elektrycznych oraz teleinformatycznych" obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na:a) rozbudowie systemu teleinformatycznego;
b) wykonaniu zewnętrznych złączy prądowych;
c) rozbudowie systemu monitoringu;
d) wykonaniu systemu parkingowego przy Hali „Arena Jaskółka Tarnów”;
e) wymianie oświetlenia hali sportowej Miejskiego Domu Sportu.
Zakres zamówienia obejmuje między innymi:
1) opracowanie niezbędnej dokumentacji projektowej stosownie do uzyskania właściwej zgody na prowadzenie robót budowlanych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego:
a) projekt budowlany oraz wykonawczy w przypadku decyzji pozwolenia na budowę,
b) dokumentację uproszczoną (opis, szkice i rysunki stosownie do zakresu prac) w przypadku dokonania zgłoszenia robót budowlanych oraz robót zwolnionych z konieczności uzyskania zgody na ich prowadzenie.
2) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót, kosztorysów ofertowych dla wszystkich zakresów zamówienia,
3) uzyskanie niezbędnych do realizacji inwestycji warunków, uzgodnień, pozwoleń, decyzji, zaświadczeń itd. (w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach prowadzenia inwestycji oraz aktualizacji decyzji wodno-prawej na odprowadzanie wód opadowych),
4) wykonanie robót budowlanych,
5) sporządzenie dokumentacji powykonawczej w tym niezbędnej do zgłoszenia zakończenia robót lub złożenia wniosku o pozwolenie na użytkowanie.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) z załącznikami stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 230894,31 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1820000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1820000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1820000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Nowak Stanisław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8710001266
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1820000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-128.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 799000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 799000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 799000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AVPROJEKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943066086
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 799000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-128.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Wykonanie operatów geodezyjnych -wykazów synchronizacyjnych wraz z mapą sytuacyjną dla celów prawnych
- zakup odczynników do koagulologii wraz z dzierżawą aparatów, testy antygenowe i diagnostyczne oraz testy immunochromatograficzne kasetowe do wykrywania antygenów.
- Dostawy leków, preparatów do żywienia dojelitowego, surowców farmaceutycznych, kontrastów, płynów infuzyjnych oraz antybakteryjnego płynu do przepłukiwania cewników
- Dostawy implantów ortopedycznych
- Termomodernizacja pawilonu mieszkalnego B oraz budynku administracyjnego w oddziale mieszkalnym III w Zakładzie Karnym w Tarnowie
- Zakup oraz dostawa fabrycznie nowych 2 samochodów
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Budowa Filii GCKSiR w Rudnej Wielkiej wraz z przyłączami i wewnętrznymi instalacjami oraz zagospodarowaniem terenu"
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.