eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LipnoBudowa i modernizacja dróg na terenie gminy Lipno



Ogłoszenie z dnia 2024-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa i modernizacja dróg na terenie gminy Lipno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipno

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866554

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Mickiewicza

1.4.2.) Miejscowość: Lipno

1.4.3.) Kod pocztowy: 87-600

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.4.7.) Numer telefonu: 54 2886200

1.4.8.) Numer faksu: 54 2872048

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: lipno@uglipno.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uglipno.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00354652

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-06-06

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00353706

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1.5. Wartość zamówienia

Przed zmianą:
8972568,27

Po zmianie:
7631561,80

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowią: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie budowy i modernizacji jedenastu odrębnych odcinków dróg gminnych”.
2. Opis przedmiotu zamówienia: „Budowa i modernizacja dróg na terenie gminy Lipno”:
1) Odcinek 1 – droga gminna nr 170505C Trzebiegoszcz–Konotopie
• ID działki: 040806_2.0032.35
• Długość 998 mb,
• Szerokość jezdni 3,0 m;
• Konstrukcja drogi:
 warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;
 warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
• Konstrukcja zjazdów:
 warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;
 warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
• Konstrukcja pobocza
 pobocze z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20cm;
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
2) Odcinek 2 – droga gminna nr 170521C Białowieżyn–Lipno
• ID działek: 040806_2.0002.47. i 040806_2.0020.319
• Długość 1468 mb;
• Szerokość jezdni 3,5 m;
• Konstrukcja drogi:
 warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;
 warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
• Konstrukcja zjazdów:
 warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;
 warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
• Konstrukcja pobocza
 pobocze z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20cm;
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
3) Odcinek 3 – drogi gminne nr 170543C Biskupin–Maliszewo i nr 170546C Biskupin–Maliszewo
• ID działek: 040806_2.0022.411, 040806_2.0022.408, 040806_2.0022.423.
• Długość 919+217 mb;
• Szerokość jezdni 4,0 m;
• Konstrukcja drogi:
 warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;
 warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
• Konstrukcja zjazdów:
 warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;
 warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
• Konstrukcja pobocza
 pobocze z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20cm;
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
4) Odcinek 4 – droga gminna nr 170548C Żabieniec–Maliszewo–Trzebiegoszcz
• ID działek: 040806_2.0022.191, 040806_2.0032.229
• Długość 931 mb;
• Szerokość jezdni 3,0 m;
• Konstrukcja drogi:
 warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;
 warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
• Konstrukcja zjazdów:
 warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23
 warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
• Konstrukcja pobocza
 pobocze z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20cm;
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
5) Odcinek 5 – droga gminna nr 170555C Jankowo–Konotopie
• ID działek: 040806_2.0011.52 040806_2.0011.18
• Długość 993 mb;
• Szerokość jezdni 3,0 m;
• Konstrukcja drogi:
 warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;
 warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
• Konstrukcja zjazdów:
 warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;
 warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
• Konstrukcja pobocza
 pobocze z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20cm;
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
6) Odcinek 6 – droga gminna nr 170562C Złotopole–Złotopole
• ID działki: 040806_2.0036.186/1
• Długość 322 mb;
• Szerokość jezdni 5,0 m;
• Konstrukcja drogi:
 warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;
 warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
• Konstrukcja zjazdów:
 warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;
 warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
• Konstrukcja pobocza
 pobocze z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20cm;
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
7) Odcinek 7 – droga gminna nr 170602C Karnkowo–Wierzbick
• ID działek: 040806_2.0013.370 i 040806_2.0013.389 040806_2.0013.139/1.
• Długość 993 mb;
• Szerokość jezdni 4,0 m;
• Konstrukcja drogi:
 warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;
 warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2= 80 MPa;
• Konstrukcja zjazdów:
 warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;
 warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
• Konstrukcja pobocza
 pobocze z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20cm;
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
8) Odcinek 8 – droga gminna nr 170660 Łochocin–Łochocin
• ID działki: 040806_2.0021.320
 Długość 663 mb;
 Szerokość jezdni 3,0 m;
 Konstrukcja drogi:
 warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 23 cm;
 warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
• Konstrukcja zjazdów:
 warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;
 warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
• Konstrukcja pobocza
 pobocze z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20cm;
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
9) Odcinek 9 – drogi gminne nr 170665C Zbytkowo–Chełmica–Zbytkowo oraz nr 170666C Zbytkowo–Zaduszniki
• ID działek: 040806_2.0035.274, 040806_2.0035.423
• Długość 994+183 mb;
• Szerokość jezdni 4,0 m;
• Konstrukcja drogi:
 warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;
 warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
• Konstrukcja zjazdów:
 warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;
 warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
• Konstrukcja pobocza
 pobocze z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20cm;
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
10) Odcinek 10 – drogi gminnej w miejscowości Rumunki Głodowskie
• Działka: 81/6 Obręb Rumunki Głodowskie;
• Długość 551 mb;
• Szerokość jezdni 5,0 m;
• Nawierzchnia jezdni:
 warstwa ścieralna AC 11 S wg WT2 2010r gr.5 cm;
 warstwa wiążąca z AC 11 W wg WT2 2010 gr.7 cm;
 warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT 4 2010r E2 ≥100Mpa I0≤2,2 gr.15cm;
 sprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe do G1.
11) Odcinek 11 – drogi gminnej w miejscowości Rumunki Głodowskie
• Działka: 123 Obręb Rumunki Głodowskie;
• Długość 243 mb;
• Szerokość jezdni 4,0 m;
• Nawierzchnia jezdni:
 warstwa ścieralna AC 11 S wg WT2 2010r gr.5 cm;
 istniejąca podbudowa.
• Nawierzchnia zjazdów:
 warstwa ścieralna AC 11 S wg WT2 2010r gr.6 cm;
 podbudowa z KŁSM gr 23 cm;
 warstwa odsączająca gr. 10 cm;
 sprofilowane i zagęszczone podłoże.

Po zmianie:
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowią: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie budowy i modernizacji dziesięciu odrębnych odcinków dróg gminnych”.
2. Opis przedmiotu zamówienia: „Budowa i modernizacja dróg na terenie gminy Lipno”:
1) Odcinek 1 – droga gminna nr 170505C Trzebiegoszcz–Konotopie
• ID działki: 040806_2.0032.35
• Długość 998 mb,
• Szerokość jezdni 3,0 m;
• Konstrukcja drogi:
 warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;
 warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
• Konstrukcja zjazdów:
 warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;
 warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
• Konstrukcja pobocza
 pobocze z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20cm;
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
2) Odcinek 3 – drogi gminne nr 170543C Biskupin–Maliszewo i nr 170546C Biskupin–Maliszewo
• ID działek: 040806_2.0022.411, 040806_2.0022.408, 040806_2.0022.423.
• Długość 919+217 mb;
• Szerokość jezdni 4,0 m;
• Konstrukcja drogi:
 warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;
 warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
• Konstrukcja zjazdów:
 warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;
 warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
• Konstrukcja pobocza
 pobocze z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20cm;
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
3) Odcinek 4 – droga gminna nr 170548C Żabieniec–Maliszewo–Trzebiegoszcz
• ID działek: 040806_2.0022.191, 040806_2.0032.229
• Długość 931 mb;
• Szerokość jezdni 3,0 m;
• Konstrukcja drogi:
 warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;
 warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
• Konstrukcja zjazdów:
 warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23
 warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
• Konstrukcja pobocza
 pobocze z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20cm;
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
4) Odcinek 5 – droga gminna nr 170555C Jankowo–Konotopie
• ID działek: 040806_2.0011.52 040806_2.0011.18
• Długość 993 mb;
• Szerokość jezdni 3,0 m;
• Konstrukcja drogi:
 warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;
 warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
• Konstrukcja zjazdów:
 warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;
 warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
• Konstrukcja pobocza
 pobocze z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20cm;
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
5) Odcinek 6 – droga gminna nr 170562C Złotopole–Złotopole
• ID działki: 040806_2.0036.186/1
• Długość 322 mb;
• Szerokość jezdni 5,0 m;
• Konstrukcja drogi:
 warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;
 warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
• Konstrukcja zjazdów:
 warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;
 warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
• Konstrukcja pobocza
 pobocze z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20cm;
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
6) Odcinek 7 – droga gminna nr 170602C Karnkowo–Wierzbick
• ID działek: 040806_2.0013.370 i 040806_2.0013.389 040806_2.0013.139/1.
• Długość 993 mb;
• Szerokość jezdni 4,0 m;
• Konstrukcja drogi:
 warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;
 warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2= 80 MPa;
• Konstrukcja zjazdów:
 warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;
 warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
• Konstrukcja pobocza
 pobocze z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20cm;
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
7) Odcinek 8 – droga gminna nr 170660 Łochocin–Łochocin
• ID działki: 040806_2.0021.320
 Długość 663 mb;
 Szerokość jezdni 3,0 m;
 Konstrukcja drogi:
 warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 23 cm;
 warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
• Konstrukcja zjazdów:
 warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;
 warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
• Konstrukcja pobocza
 pobocze z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20cm;
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
8) Odcinek 9 – drogi gminne nr 170665C Zbytkowo–Chełmica–Zbytkowo oraz nr 170666C Zbytkowo–Zaduszniki
• ID działek: 040806_2.0035.274, 040806_2.0035.423
• Długość 994+183 mb;
• Szerokość jezdni 4,0 m;
• Konstrukcja drogi:
 warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;
 warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
• Konstrukcja zjazdów:
 warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;
 warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;
 warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
• Konstrukcja pobocza
 pobocze z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20cm;
 sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa
9) Odcinek 10 – drogi gminnej w miejscowości Rumunki Głodowskie
• Działka: 81/6 Obręb Rumunki Głodowskie;
• Długość 551 mb;
• Szerokość jezdni 5,0 m;
• Nawierzchnia jezdni:
 warstwa ścieralna AC 11 S wg WT2 2010r gr.5 cm;
 warstwa wiążąca z AC 11 W wg WT2 2010 gr.7 cm;
 warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT 4 2010r E2 ≥100Mpa I0≤2,2 gr.15cm;
 sprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe do G1.
10) Odcinek 11 – drogi gminnej w miejscowości Rumunki Głodowskie
• Działka: 123 Obręb Rumunki Głodowskie;
• Długość 243 mb;
• Szerokość jezdni 4,0 m;
• Nawierzchnia jezdni:
 warstwa ścieralna AC 11 S wg WT2 2010r gr.5 cm;
 istniejąca podbudowa.
• Nawierzchnia zjazdów:
 warstwa ścieralna AC 11 S wg WT2 2010r gr.6 cm;
 podbudowa z KŁSM gr 23 cm;
 warstwa odsączająca gr. 10 cm;
 sprofilowane i zagęszczone podłoże.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.