Ogłoszenie z dnia 2023-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00288562/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa opału do budynku Urzędu Gminy w Bądkowie oraz budynków mienia komunalnego zlokalizowanych na terenie gminy Bądkowo.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BĄDKOWO
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866420
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Włocławska 82
1.5.2.) Miejscowość: Bądkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-704
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugbadkowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.badkowo.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/badkowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa opału do budynku Urzędu Gminy w Bądkowie oraz budynków mienia komunalnego zlokalizowanych na terenie gminy Bądkowo.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68c4d98e-1a49-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00354694
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022626/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa opału do budynku Urzędu Gminy w Bądkowie oraz budynków mienia komunalnego zlokalizowanego na terenie gminy Bądkowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00288562
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.ZPF.271.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 219024,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału do budynku Urzędu Gminy w Bądkowie oraz budynków mienia komunalnego zlokalizowanych na terenie gminy Bądkowo.
2. Zamówienie podstawowe obejmuje dostawę
ekogroszku luz o kaloryczności min. 5-25 MJ/kg w ilości: 80 ton
ekogroszku workowanego o kaloryczności min. 5-25 MJ/kg w ilości: 30 ton
3. Zamówienie objęte prawem opcji
ekogroszku luz o kaloryczności min. 5-25 MJ/kg w ilości: max. 30 ton
ekogroszku workowanego o kaloryczności min.5- 25 MJ/kg w ilości: max. 10 ton
4. Przedłożona przez Wykonawcę w ofercie cena za tonę opału obowiązywać będzie przez cały okres realizacji dostawy. Wykonawca winien uwzględnić w zaoferowanej cenie przewidywaną w trakcie sezonu podwyżkę cen opału, koszty dostawy, jak i inne nieprzewidziane koszty.
5.Dostawy opału odbywać się będą sukcesywnie wg każdorazowych zamówień:
w ilościach zgłaszanych pisemnie (e-mail ) przez Zamawiającego;
w ciągu 72 godzin od złożonego zamówienia;
bezpośrednio do miejsc wskazanych przez Zamawiającego;
opał dostarczany będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:45
do 15:00;
Zamawiający wyznaczy osobę upoważnioną do odbioru dostawy;
dostarczenie opału potwierdza każdorazowo palacz na drukach WZ.
6.Wykonawca zobowiązuje się dokonywać dostawy opału zgodnie ze składanymi przez Zamawiającego zamówieniami, pojazdem samowyładowczym , przy czym jednorazowa dostawa nie może być wyższa niż 5 ton. Do każdorazowej dostawy Wykonawca dostarczy kwit wagowy
oraz dokument potwierdzający, że dostarczany opał posiada wymagane właściwości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205102,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205102,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205102,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Węglopasz" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811898441
7.3.3) Ulica: ul. Piątkowska 149/6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-648
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205102,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.