Ogłoszenie z dnia 2023-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00296170/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Rozwój infrastruktury sportowej poprzez budowę boisk do koszykówki 3x3 przy Szkołach Podstawowych w Przasnyszu '' w formule zaprojektuj i wybuduj (2 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO PRZASNYSZ
1.3.) Oddział zamawiającego: ul. Jana Kilińskiego 2 06-300 Przasnysz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667876
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kilińskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Przasnysz
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 297564900
1.5.8.) Numer faksu: 297564939
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umprzas@przasnysz.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przasnysz.um.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-75900174-1ca4-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Rozwój infrastruktury sportowej poprzez budowę boisk do koszykówki 3x3 przy Szkołach Podstawowych w Przasnyszu '' w formule zaprojektuj i wybuduj (2 części)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75900174-1ca4-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00354713
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037807/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 ,,Rozwój infrastruktury sportowej poprzez budowę boisk do koszykówki 3x3 przy Szkołach Podstawowych w Przasnyszu '' w formule zaprojektuj i wybuduj (2 części)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296170
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 230081,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 pn. ,, Budowa boiska do koszykówki 3x3 przy Szkole Podstawowej nr 1 z oddziałami integracyjnymi im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Przasnyszu’’.W fazie ,,zaprojektuj’’ zamówienie obejmuje:
1) opracowanie koncepcji budowy boiska do koszykówki 3x3
2) opracowanie projektu budowlanego boiska 3x3
Na etapie opracowywania dokumentacji technicznej Wykonawca zobowiązany jest do:
- analizy założeń przyjętych do PFU,
- uzgodnienia projektowanych rozwiązań z Zamawiającym,
- sporządzenia projektów budowlanych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
- uzyskania wszelkich wymaganych uzgodnień, opinii, dokumentacji i decyzji, niezbędnych do zaprojektowania, wybudowania.
Zakres prac i zawartość opracowania składającego się na przedmiot zamówienia:
Projekt budowlany – w 4 egz. + zapis elektroniczny
1) Przedmiar robót (1 egz. i dodatkowo zapis elektroniczny )
2) Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w 1 egz. dodatkowo zapis elektroniczny.
Wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia:
1) Dokumentacja projektowa zawierać będzie wymagane sprawdzenia opracowań, niezbędne opinie, uzgodnienia, zgody, i pozwolenia w zakresie wynikającym z przepisów.
2) Wykonawca złoży oświadczenie podpisane przez projektanta, że dokumentacja projektowa została wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi normami i w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
3) Wykonawca wykona opracowania projektowe w szacie graficznej, która spełnia następujące wymagania:
- zapewnia czytelność, przejrzystość i jednoznaczność treści,
- jest zgodna z wymaganiami odpowiednich przepisów, norm i wytycznych,
- format arkuszy rysunkowych będzie ograniczony do niezbędnego minimum,
- całość dokumentacji będzie oprawiona i zawierać będzie spis treści,
- rysunki będą wykonane według zasad rysunku technicznego,
- każdy rysunek powinien być opatrzony metryką, podobnie jak strony tytułowe i okładki poszczególnych części składowych opracowania projektowego,
4) Wraz z przekazaniem Zamawiającemu opracowań projektowych Zamawiający przejmuje autorskie prawa zależne i majątkowe do tych opracowań.
W fazie ,,wybuduj’’ zamówienie obejmuje:
- wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanego projektu Budowlanego, zaakceptowanego przez Zamawiającego i w zakresie wynikającym z tego projektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 105691,06 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. ,,Budowa boiska do koszykówki 3x3 przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Tadeusza Kościuszki w Przasnyszu’’W fazie ,,zaprojektuj’’ zamówienie obejmuje:
1) opracowanie koncepcji budowy boiska do koszykówki 3x3
2) opracowanie projektu budowlanego boiska 3x3
Na etapie opracowywania dokumentacji technicznej Wykonawca zobowiązany jest do:
- analizy założeń przyjętych do PFU,
- uzgodnienia projektowanych rozwiązań z Zamawiającym,
- sporządzenia projektów budowlanych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
- uzyskania wszelkich wymaganych uzgodnień, opinii, dokumentacji i decyzji, niezbędnych do zaprojektowania, wybudowania.
Zakres prac i zawartość opracowania składającego się na przedmiot zamówienia:
Projekt budowlany – w 4 egz. + zapis elektroniczny
3) Przedmiar robót (1 egz. i dodatkowo zapis elektroniczny )
4) Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w 1 egz. dodatkowo zapis elektroniczny.
Wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia:
4) Wszystkie części dokumentacji będą wzajemnie skoordynowane technicznie i kompletne z punktu widzenia celu, któremu mają służyć.
5) Dokumentacja projektowa zawierać będzie wymagane sprawdzenia opracowań, niezbędne opinie, uzgodnienia, zgody, i pozwolenia w zakresie wynikającym z przepisów.
6) Wykonawca złoży oświadczenie podpisane przez projektanta, że dokumentacja projektowa została wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi normami i w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
7) Wykonawca wykona opracowania projektowe w szacie graficznej, która spełnia następujące wymagania:
- zapewnia czytelność, przejrzystość i jednoznaczność treści,
- jest zgodna z wymaganiami odpowiednich przepisów, norm i wytycznych,
- format arkuszy rysunkowych będzie ograniczony do niezbędnego minimum,
- całość dokumentacji będzie oprawiona i zawierać będzie spis treści,
- rysunki będą wykonane według zasad rysunku technicznego,
- każdy rysunek powinien być opatrzony metryką, podobnie jak strony tytułowe i okładki poszczególnych części składowych opracowania projektowego,
5) Wraz z przekazaniem Zamawiającemu opracowań projektowych Zamawiający przejmuje autorskie prawa zależne i majątkowe do tych opracowań.
W fazie ,,wybuduj’’ zamówienie obejmuje:
- wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanego projektu Budowlanego, zaakceptowanego przez Zamawiającego i w zakresie wynikającym z tego projektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212210-1 - Roboty budowlane w zakresie jednofunkcyjnych ośrodków sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 124390,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116850 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117907,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116850 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPEED invest sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242751971
7.3.3) Ulica: ul. Parkowa 12
7.3.4) Miejscowość: Wołomin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
prace ziemne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116850 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120540 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122827,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120540 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPEED invest sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242751971
7.3.3) Ulica: ul. Parkowa 12
7.3.4) Miejscowość: Wołomin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
prace ziemne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120540 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z PRZASNYSZA
- Dostawa energii elektrycznej w ramach usługi kompleksowej dla Gminy Przasnysz oraz podległych jednostek na potrzeby zasilania lokali i budynków oraz oświetlenia ulicznego
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.
- Adaptacja magazynu chemicznego do przechowywania środków ochrony roślin w Szkółce Leśnej Karwacz - II postępowanie
- Termomodernizacja budynku przy ul. Makowskiej 142
więcej: przetargi w Przasnyszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Przebudowa drogi gminnej nr 113006E w m. Białogórne gm. Biała Rawska
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.