Ogłoszenie z dnia 2022-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00244150/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„OCHRONA OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA SĄDU REJONOWEGO W WAŁBRZYCHU”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W WAŁBRZYCHU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325328
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@walbrzych.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.walbrzych.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f617b147-fd0e-11ec-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
SĄD
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„OCHRONA OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA SĄDU REJONOWEGO W WAŁBRZYCHU”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f617b147-fd0e-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00354717
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00076415/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ochrona obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Wałbrzychu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244150/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-2/2022/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1543496,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest stała, bezpośrednia usługa ochrony fizycznej osób i mienia pełniona całodobowo, zmianowo, we wszystkie dni tygodnia – w tym soboty, niedziele i święta oraz dni ustawowo wolne od pracy, przy wykorzystaniu bramkowych oraz podręcznych wykrywaczy metali, prześwietlarek bagażu RTG oraz obsługa monitoringu obiektów (system wizyjny kamer zewnętrznych i wewnętrznych) i innych systemów bezpieczeństwa w budynkach, lokalach i na terenach będących w użytkowaniu Sądu Rejonowego w Wałbrzychu wraz z przylegającymi miejscami postojowymi.
2. Usługa wskazana w ust. 1 niniejszego rozdziału polega w szczególności na:
1) stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych pozostających na wyposażeniu budynków Zamawiającego, Przyjaznym Pokoju Przesłuchań w Wałbrzychu ul. Słowackiego 12/3 oraz w Ośrodkach Kuratorskich:
w Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 15a/1a,
w Boguszowie-Gorcach przy ul. Pl. Odrodzenia 8,
w Wałbrzychu przy ul. Hetmańskiej 1,
w Wałbrzychu przy ul.1 Maja 154;
2) bezpośredniej i stałej ochronie fizycznej realizowanej w budynkach Sądu przy ul. Słowackiego 10, Słowackiego 11 i Słowackiego 11a:
codziennie (od wtorku do piątku) w dni robocze dla sądów:
a) w godzinach od 6:30 do 15:30:
po trzech kwalifikowanych pracowników ochrony w budynkach sądu przy ul. Słowackiego 10 oraz Słowackiego 11a,
przez dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony w budynku Sądu przy ul. Słowackiego 11,
b) w godzinach od 15:30 do 6:30 przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony w każdym budynku – łącznie trzech kwalifikowanych pracowników ochrony na zmianie (dyżurze),
poniedziałek (roboczy dla sądów):
a) w godzinach od 6:30 do 18:00:
po trzech kwalifikowanych pracowników ochrony w budynkach sądu przy ul. Słowackiego 10 oraz Słowackiego 11a,
przez dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony w budynku Sądu przy ul. Słowackiego 11,
b) w godzinach od 18:00 do 6:30 przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony w każdym budynku – łącznie trzech kwalifikowanych pracowników ochrony na zmianie (dyżurze)
dozór całodobowy w dni wolne od pracy dla sądów (soboty, niedziele, święta oraz dni ustawowo wolne od pracy) – łącznie trzech pracowników:
− jeden kwalifikowany pracownik ochrony w każdym z budynków.
3. Wykonawca zapewnia pozostałą ochronę to jest:
1) zapewnienie przyjazdu grupy interwencyjnej (patrolu interwencyjnego) w razie wystąpienia zagrożenia lub odebrania sygnału alarmowego, która spełnia wymagania określone w §1 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz. U. z 2015 r., poz. 992);
2) monitoring i obsługę systemu nadzoru wizyjnego zainstalowanego w/na budynkach sądowych;
3) Centrum Dowodzenia funkcjonującego nieprzerwanie przez całą dobę
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej OPZ) stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1772615,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1899346,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1772615,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Silezjan System Security Biuro Ochrony Mienia Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Silezjan Security Biuro Ochrony Mienia Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8982147274
7.3.3) Ulica: Centralna 24
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-114
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
grupa interwencyjna
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SILEZJAN SYSTEM SECURITY - BIURO OCHRONY MIENIA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SILEZJAN SYSTEM SECURITY - BIURO OCHRONY MIENIA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1772615,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-30 do 2024-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Przebudowa drogi gminnej nr 116542D - ul. Limanowskiego w Wałbrzychu wraz z towarzyszącą infrastrukturą w ramach rewitalizacji
- Świadczenie usług gastronomicznych polegających na przygotowaniu, dostarczaniu i serwowaniu śniadań dla gości Hotelu Książ, mieszczącym się na terenie kompleksu zamkowo-parkowego Książ
- Usługa hotelarsko-gastronomiczna w celu zorganizowania 3 warsztatów dla kadry EURES z Powiatowych Urzędów Pracy z województwa dolnośląskiego.
- "Rozbiórka budynku mieszkalnego zlokalizowanego przy ul. Rzecznej 1 w Wałbrzychu - "zaprojektuj i wyburz"
- Dostawa mebli biurowych dla TJO Oddziału ZUS w Wałbrzychu.
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia trzech dwudniowych szkoleń pod tytułem "Wykorzystanie sztucznej inteligencji w funkcjonowaniu publicznych służb zatrudnienia i OHP"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa całodobowej ochrony osób, obiektów i mienia na terenie i w obiektach Zamawiającego
- Usługa ochrony całodobowej wraz z usługą portierską obiektów i mienia będących własnością Sieci Badawczej Łukasiewicz - Łódzki Instytut Technologiczny zlokalizowanych w Krakowie (...)
- Świadczenie usług ochrony fizycznej na terenie Ośrodka Wypoczynkowego w Skorzęcinie
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ BUDYNKACH PROKURATURY OKRĘGOWEJ I REJONOWYCH W KIELCACH ORAZ PROKURATURY REJONOWEJ W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM.
- Zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia podczas wydarzenia Lubelskie Dni Kultury Studenckiej LUBLINALIA 2025
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.