Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00277933/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku Urzędu Skarbowego oraz budynku magazynowego przy ul. 1 Maja 49a w Żyrardowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021100
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Felińskiego 2b
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-513
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.warszawa@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mazowieckie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-warszawie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl/pn/ias-warszawa/demand/153773/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku Urzędu Skarbowego oraz budynku magazynowego przy ul. 1 Maja 49a w Żyrardowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9664ecc1-f596-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00354719
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068269/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych - remont budynków podległych IAS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00277933
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/9/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 174978,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 przedmiotu zamówienia - „Remont dachu na budynku Urzędu Skarbowego oraz budynku magazynowego przy ul. 1 Maja 49 a w Żyrardowie”, który w szczególności obejmuje:1) remont pokrycia dachowego budynku gospodarczego/magazynowego;
2) wykonanie remontu dachu budynku Urzędu Skarbowego, który jest objęty ochroną konserwatorską (wpis do rejestru zabytków pod nr 1258/404), polegającego na wymianie obróbek blacharskich na dachu mansardowym, w tym również pasów podrynnowych i nadrynnowych oraz wyłazu na dach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac, opis i warunki jego realizacji określony jest w:
2.1. Opisie przedmiotu zamówienia obejmującym 2 części przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ, na który składa się dokumentacja projektowa w tym program prac konserwatorskich dla zabytkowego budynku wraz z decyzją – pozwoleniem na budowę oraz warunkami określonymi przez Miejskiego Konserwatora Zabytków w Żyrardowie.
(Ważne! Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić w dokumentacji projektowej oraz w programie prac konserwatorskich dla zabytkowego budynku Etap I tj. roboty, które dotyczą wyłącznie remontu dachów na obu budynkach oraz remontu bądź wymiany drzwi wejściowych budynku US w Żyrardowie).
2.2. Projektowanych postanowieniach umowy – wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 165029,91 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 przedmiotu zamówienia – „Remont lub wymiana drzwi wejściowych budynku Urzędu Skarbowego przy ul. 1 Maja 49a w Żyrardowie”, który w szczególności obejmuje następujące prace:1)należy przeprowadzić dokładną inwentaryzację stolarki drzwiowej, rysunkową i fotograficzną, ze zwróceniem szczególnej uwagi na konstrukcję drzwi, profilowania, podziały, okucia;
2)należy wykonać badania strategraficzne stolarki drzwiowej zewnętrznej w celu ustalenia jej pierwotnej kolorystyki,
3)zdemontować wtórną kartę w poziomie naświetla drzwi,
4)zdemontować okucia,
5)odtłuścić powierzchnię skrzydeł i ościeżnic,
6)delikatnie zmatowić powierzchnię w celu poprawienia przyczepności nowych warstw wykończeniowych,
7)skleić pęknięte płyciny,
8)ubytki drewna uzupełnić, większe za pomocą fleków (należy dobrać odpowiedni rodzaj drewna – zgodny z istniejącym), mniejsze za pomocą kitów,
9)zagruntować powierzchnię skrzydeł i ościeżnic,
10)dwukrotnie malować na komisyjnie wybrany kolor,
11)okucia nadające się do powtórnego wykorzystania oczyścić z warstw farby, wyregulować
i zamontować. W przypadku braku możliwości powtórnego montażu należy wykonać nowe okucia na wzór istniejących,
12)należy wymienić klamkę na pasującą do charakteru drzwi (wzór klamki zaczerpnąć przez analo-gię z drzwi innych „willi dyrektorskich”). Wzór klamki należy przedstawić do akceptacji przed-stawicielowi służb konserwatorskich.
13)W przypadku stwierdzenia braku możliwości przeprowadzenia konserwacji drzwi zewnętrz-nych (z powodów technicznych lub innych), należy rozważyć ich wymianę na nowe, wykonane dokładnie na wzór istniejących, z zachowaniem rodzaju drewna, konstrukcji drzwi, profilowania, podziałów, okuć.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac, opis i warunki jego realizacji określony jest w:
2.1. Opisie przedmiotu zamówienia obejmującym 2 części przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ, na który składa się dokumentacja projektowa w tym program prac konserwatorskich dla zabytkowego budynku wraz z decyzją – pozwoleniem na budowę oraz warunkami określonymi przez Miejskiego Konserwatora Zabytków w Żyrardowie.
(Ważne! Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić w dokumentacji projektowej oraz w programie prac konserwatorskich dla zabytkowego budynku Etap I tj. roboty, które dotyczą wyłącznie remontu dachów na obu budynkach oraz remontu bądź wymiany drzwi wejściowych budynku US w Żyrardowie).
2.2. Projektowanych postanowieniach umowy – wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 9948,68 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 310000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 310000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 310000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Babula ZAKŁAD BUDOWLANO-STOLARSKO-REMONTOWY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8121051928
7.3.3) Ulica: Górna 27
7.3.4) Miejscowość: Kozienice
7.3.5) Kod pocztowy: 26-900
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Andrzej Babula ZAKŁAD BUDOWLANO-STOLARSKO-REMONTOWY.
jakie przetargi wygrała firma
Andrzej Babula ZAKŁAD BUDOWLANO-STOLARSKO-REMONTOWY.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 310000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa windy zewnętrznej dla nieruchomości mieszkalnej przy ul. Strzeleckiej 42. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.65.2024
- Dostawa i montaż klimatyzacji, wentylacji wywiewnej oraz czujek ppoż. - wraz z robotami towarzyszącymi - w pomieszczeniu serwerowni budynku IBE przy ul. Górczewskiej 8 w Warszawie.
- Ułożenie wykładziny PCV na posadzce w Przedszkolu w Łęgu - prace naprawcze
- Remont korytarza w budynku dydaktycznym
- Przebudowa wewnętrznej instalacji sanitarnej wraz z remontem węzłów sanitarnych, malowaniem i wymianą armatury łazienkowej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 24 w Rzeszowie - etap I
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.