eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszModernizacja sanitariatu w Szkole Podstawowej Nr 6 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 2 w Olkuszu w celu przystosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sanitariatu w Szkole Podstawowej Nr 6 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 2 w Olkuszu w celu przystosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 2 w Olkuszu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386791146

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa

1.5.2.) Miejscowość: Olkusz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp2olkusz@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp6olkusz.edupage.org

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/olkusz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja sanitariatu w Szkole Podstawowej Nr 6 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 2 w Olkuszu w celu przystosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6601f9ba-0cdb-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00354852

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00272128/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja sanitariatu w Szkole Podstawowej Nr 6 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 2 w Olkuszu w celu przystosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278332/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSP2.331-1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja sanitariatu w Szkole Podstawowej Nr 6 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 2 w Olkuszu w celu przystosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych
W zakres prac wchodzi w szczególności:

Przeprowadzenie remontu węzłów sanitarnych w Szkole Podstawowej Nr 6 w Zespole Szkolno- Przedszkolnym Nr 2 w Olkuszu, polegający na przebudowie węzłów sanitarnych oraz wewnętrznej instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i elektrycznej istniejących sanitariatów dla dzieci w celu przystosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych
Zakres robót budowlanych jest zgodny z załączoną dokumentacją projektową i przedmiarem robót m.in. roboty rozbiórkowe, usunięcie istniejących instalacji, wymiana stolarki drzwiowej, posadzki, licowanie ścian płytkami ceramicznymi, malowanie ścian i sufitów. Przy robotach instalacyjnych należy wykonać następujący zakres robót: wymiana instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i instalacji elektrycznej. Zamontowanie armatury i elementów wyposażenia. Wywóz gruzu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane

45442100-8 - Roboty malarskie

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45432210-9 - Wykładanie ścian

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168599,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168599,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168599,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.R.B.CEBUD Zdzislaw Cebo

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6371178161

7.3.4) Miejscowość: Dłużec

7.3.5) Kod pocztowy: 32-340

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168599,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.