eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszczBudowa dróg gminnych w miejscowościach Pruszcz, Serock, Parlin i Trępel



Ogłoszenie z dnia 2022-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg gminnych w miejscowościach Pruszcz, Serock, Parlin i Trępel

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRUSZCZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351050

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 33

1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-120

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48525624300

1.5.8.) Numer faksu: +48525624302

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pruszcz@pruszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dróg gminnych w miejscowościach Pruszcz, Serock, Parlin i Trępel

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c959df6-f2ee-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00354855

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000955/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa dróg gminnych w miejscowościach Pruszcz, Serock, Parlin i Trępel

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00221928/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Budowa dróg gminnych w miejscowościach Pruszcz, Serock, Parlin i Trępel” obejmuje dwa Etapy na, które składają się następujące elementy :
ETAP I:
1) Element 1 zadania: Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych Trępel – Grabówko prowadzona będzie na odcinku DG 031143C Trępel-Grabówko – w km 0+000-0+800,0 od skrzyżowania z DW 248 oraz w obrębie skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 248.

Zadanie obejmuje roboty drogowe polegające na:
- obsłudze geodezyjnej inwestycji,
− rozbiórce elementów kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem (istniejąca
nawierzchnia jezdni, zjazdów),
− usunięciu humusu,
− usunięciu podłoża nieprzydatnego do budowy,
− zabezpieczeniu infrastruktury podziemnej,
− regulacji wysokościowej istniejących urządzeń infrastruktury obcej,
− robotach ziemnych – wykonanie koryta, wykopów oraz nasypów pod projektowane
nawierzchnie jezdni, zjazdów, pobocza,
− wykonaniu nowych warstw nawierzchni: ścieralnych, wiążących, podbudów oraz
podłoża ulepszonego, jezdnia o szerokości 3,5 – 5,0 m (w miejscach mijanek)
− wykonaniu poboczy z kruszywa łamanego o szerokości 0,75 m,
− odtworzeniu istniejącej zieleni, wykonaniu trawników – profilowanie, humusowanie
i obsiew trawą powierzchni niezagospodarowanych przez elementy drogowe,
w granicach działek drogowych objętych opracowaniem;
− wprowadzeniu stałej organizacji ruchu – zgodnie z odrębnym opracowaniem, które
stanowi część składową dokumentacji projektowej,
− uporządkowaniu terenu budowy.


2) Element 2 zadania: Budowa drogi gminnej ul. Polna w Pruszczu prowadzona będzie na odcinkach dróg:
- DG 031152C (ul. Polna) ~ 282,6 m (km 0+201-0+486.30),
- DG 031529C (ul. Promienna) ~ 27,0 m (km 0+000-0+027.00 w obrębie skrzyżowania),
- DG 031153C (ul. Słoneczna) ~ 9,87 m (km 0+000-0+009.87 w obrębie skrzyżowania),

Zadanie obejmuje roboty drogowe polegające na :
- obsłudze geodezyjnej inwestycji,
- rozbiórce elementów kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem (istniejące znaki drogowe, istniejąca nawierzchnia jezdni/zjazdów z kruszywa, fragment istniejącej nawierzchni z masy bitumicznej na końcu opracowania),
- frezowaniu nawierzchni asfaltowej w miejscu połączenia z ul. Polną,
- usunięciu podłoża nieprzydatnego do budowy,
- zabezpieczeniu infrastruktury podziemnej,
- regulacji wysokościowej istniejących urządzeń infrastruktury obcej,
- robotach ziemnych – wykonanie koryta, wykopów oraz nasypów pod projektowane nawierzchnie jezdni, chodników, zjazdów indywidualnych, dojść do posesji, pobocza,
- wykonaniu nowych warstw nawierzchni: ścieralnych, wiążących, podbudów, szerokość jezdni 4,0 m
- wykonaniu poboczy z kruszywa łamanego,
- odtworzeniu istniejącej zieleni, wykonaniu trawników – profilowanie, humusowanie i obsiew trawą powierzchni niezagospodarowanych przez elementy drogowe w granicach działek drogowych objętych opracowaniem;
- wprowadzeniu stałej organizacji ruchu – zgodnie z odrębnym opracowaniem, które stanowi część składową dokumentacji projektowej,
- uporządkowaniu terenu budowy.
3) Element 3 zadania: Budowa drogi gminnej ul. Spacerowa w Pruszczu prowadzona będzie na odcinkach dróg:
- DG 031156C w km 0+000,00-0+183,50 wraz ze skrzyżowaniem z ul. Północną
parametry przyjęto jak dla dróg o klasie D. Szerokość drogi – ul. Spacerowej – 4,0 m. Jedynie na końcu opracowania, ze wzgl. na konieczność dowiązania do stanu istniejącego, szerokość będzie mniejsza (na ostatnich 25 m stopniowe zmniejszenie szerokości do 3,30 m).
Szerokość jezdni ul. Północnej – w miejscu dowiązania do istniejących elementów –4,20 m.

Zadanie obejmuje roboty drogowe polegające na:
− obsłudze geodezyjnej inwestycji,
− rozbiórce elementów kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem (istniejąca
nawierzchnia jezdni, zjazdów, dojść do posesji)
− frezowaniu nawierzchni asfaltowej w miejscu połączenia jezdni istniejącej
i projektowanej,
− usunięciu podłoża nieprzydatnego do budowy,
− zabezpieczeniu infrastruktury podziemnej,
− regulacji wysokościowej istniejących urządzeń infrastruktury obcej,
− udrożnieniu, oczyszczeniu istniejącego przepustu,
− robotach ziemnych – wykonanie koryta, wykopów oraz nasypów pod projektowane
nawierzchnie jezdni, zjazdów indywidualnych, dojść do posesji, pobocza,
− wykonaniu nowych warstw nawierzchni: ścieralnych, wiążących, podbudów,
− wykonaniu poboczy z kruszywa łamanego,
− rekultywacji istniejącego rowu (oczyszczenie, regulacja wysokościowa, profilowanie
oraz humusowanie z obsiewem trawą),
− odtworzeniu istniejącej zieleni, wykonaniu trawników – profilowanie, humusowanie
i obsiew trawą powierzchni niezagospodarowanych przez elementy drogowe
w granicach działek drogowych objętych opracowaniem;
− wprowadzeniu stałej organizacji ruchu – zgodnie z odrębnym opracowaniem, które
stanowi część składową dokumentacji projektowej,
− uporządkowaniu terenu budowy.
4) Element 4 zadania: Budowa drogi gminnej osiedlowej w Parlinie prowadzona będzie na odcinku drogi wewnętrznej o długości 0,542 km.

Zadanie obejmuje roboty drogowe polegające na :
- wykonaniu robót pomiarowych,
- wykonaniu robót rozbiórkowych,
- wykonaniu zabezpieczenia kabli,
- wykonaniu robót ziemnych,
- wykonaniu warstwy mrozoochronnej z mieszaki związanej cementem C1,5/2 mniejsze lub równe 4,0 MPa, grubości 20 cm,
- wykonanie podbudowy zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C 90/3 grubości 20 cm,
- wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o grubości 3+4 cm (warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8S, gr. 3 cm; warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11W, gr 4 cm), szerokość nawierzchni 4,00 m,
- wykonanie nawierzchni zjazdów z brukowej kostki betonowej, na szerokości bram
- wykonanie chodników z brukowej kostki betonowej,
- wykonanie pobocza utwardzonego i zjazdów z kruszywa niezwiązanego C 90/3 grubości 15 cm, (szerokość pobocza umocnionego 2*0,75 m),
- plantowanie terenów zielonych, humusowanie, obsianie.,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
- regulacja i wymiana urządzeń obcych

ETAP II:
5) Element 5 zadania: Budowa dróg gminnych o dł. ok. 2,2 km w miejscowości Serock obejmujące ul. Mostową, część ul. Wyzwolenia, część ul. Górnej prowadzona będzie na odcinkach dróg:
- DG 031129C (ul. Mostowa) o klasie L
- DG 031127C (Serock ul Górna) o klasie L
- DG 031500C (ul. Górna dz. 404) o klasie D
- DG 031198C (Serock, dz. 399, ul. Górna do Mostowej) o klasie D
- DG 031501C (Serock dz. 504/1, ul. Wyzwolenia) o klasie D
Projektowana szerokość jezdni w terenie zabudowanym: 4,00-5,00 m,
Zadanie obejmuje wykonanie:
a) nowej nawierzchni ulicy na całym odcinku, zjazdów, dojść do posesji, parkingu przy stadionie, skrzyżowań zwykłych:
 obsłudze geodezyjnej inwestycji,
 rozbiórce elementów kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem (istniejące znaki drogowe, istniejąca nawierzchnia jezdni/zjazdów z kruszywa, fragment istniejącej nawierzchni z masy bitumicznej na końcu opracowania),
 frezowaniu nawierzchni asfaltowej w miejscu połączenia z drogą powiatową,
 usunięciu podłoża nieprzydatnego do budowy,
 zabezpieczeniu infrastruktury podziemnej,
 regulacji wysokościowej istniejących urządzeń infrastruktury obcej,
 robotach ziemnych – wykonanie koryta, wykopów oraz nasypów pod projektowane nawierzchnie jezdni, chodników, zjazdów indywidualnych, dojść do posesji, pobocza,
 wykonaniu nowych warstw nawierzchni: ścieralnych, wiążących, podbudów,
 wykonaniu poboczy z kruszywa łamanego,
 odtworzeniu istniejącej zieleni, wykonaniu trawników – profilowanie, humusowanie i obsiew trawą powierzchni niezagospodarowanych przez elementy drogowe w granicach działek drogowych objętych opracowaniem;
 wprowadzeniu stałej organizacji ruchu – zgodnie z odrębnym opracowaniem, które stanowi część składową dokumentacji projektowej,
 uporządkowaniu terenu budowy.
b) oświetlenia ulicznego:
- montaż szafki oświetlenia ulicznego
- zasilanie oświetlenia wykonać liniami kablowymi YAKYżo 5x16mm2.
- montaż słupów oświetleniowych stalowy ocynkowany 8m na fundamencie prefabrykowanym o wymiarach 30x30x150cm,
- montaż opraw TYP A np. TIARA LED M 6850lm 740 RM3 IP66 II kl. SP10kV (54W) z wysięgnikiem l=1,0m kąt 5° (lub równoważne), TYP B np. TIARA LED M 6850lm 740 ASW IP66 II kl. SP10kV (54W) z wysięgnikiem l=1,0m kąt 5° (lub równoważne), TYP C TIARA LED M 8400lm 740 RM3 IP66 II kl. SP10kV (76W) z wysięgnikiem l=1,0m kąt 0° (lub równoważna).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233140-2 - Roboty drogowe

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6262943,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6807642,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6262943,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591700297

7.3.3) Ulica: Kozłowo 8a

7.3.4) Miejscowość: Kozłowo

7.3.5) Kod pocztowy: 86-105

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Branża elektryczna- ELDAX Daniel Wołowicz, ul. Kociewska 26, 86-100 Świecie
Roboty drogowe poza robotami nawierzchniowymi - nie znany na etapie podpisania umowy


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6262943,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 370 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.