Ogłoszenie z dnia 2022-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00311574/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa budynku użyteczności publicznej ze zmianą sposobu użytkowania na Centrum Kultury w Krasnem (...)''
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Uścimów
1.3.) Oddział zamawiającego: Uścimów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019804
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stary Uścimów 37
1.5.2.) Miejscowość: Stary Uścimów
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-109
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uscimow.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uguscimow.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uguscimow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=1081.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa budynku użyteczności publicznej ze zmianą sposobu użytkowania na Centrum Kultury w Krasnem (...)''2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4985e7c9-1f8f-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00354856
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00051529/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa budynku użyteczności publicznej ze zmianą sposobu użytkowania na Centrum Kultury w Krasnem wraz z zagospodarowaniem terenu"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne projekt: „Przebudowa budynku użyteczności publicznej ze zmianą sposobu użytkowania na Centrum Kultury w Krasnem wraz z zagospodarowaniem terenu” oraz środków budżetu państwa2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311574/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IPF.271.26.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „Przebudowa budynku
użyteczności publicznej ze zmianą sposobu użytkowania na Centrum Kultury w Krasnem wraz z zagospodarowaniem
terenu”. Nadzór inwestorski będzie pełniony kompleksowo w następujących branżach: konstrukcyjno – budowlanej,
sanitarnej, elektrycznej, drogowej i telekomunikacyjnej.
2. Zadanie inwestycyjne, którego dotyczy nadzór inwestorski będzie realizowane w szczególności w oparciu o
dokumentację projektową, SWZ i umowę dostępne na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Uścimów pod adresem:
https://uguscimow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=108&p1=szczegoly&p2=80385 .
3. Zakres robót objętych nadzorem obejmuje w szczególności:
1) przebudowę budynku dawnej Szkoły Podstawowej na Centrum Kultury w Krasnem,
2) wykonanie utwardzeń: drogi manewrowej, miejsc postojowych, alejek spacerowych i dojść do budynku, pochylni dla
niepełnosprawnych i placu zabaw,
3) przebudowę istniejących instalacji zewnętrznych,
4) budowę obiektów małej architektury,
5) nasadzenia zieleni,
6) rozbiórka istniejącego ogrodzenia i wykonanie nowego.
4. Zakres obowiązków Wykonawcy określa w szczególności wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 328000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Inwestprojekt" Lublin S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 712-010-29-07
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-601
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31INNE PRZETARGI STARY UŚCIMÓW
więcej: przetargi STARY UŚCIMÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa infrastruktury drogowej w gminie Janów Podlaski"
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
- Usługa kompleksowego prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami na terenie miasta Iława
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania związanego z utworzeniem Branżowego Centrum Umiejętności w branży hotelarsko-gastronomiczno-turystycznej w dziedzinie gastronomii i kelnerstwa
- Pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa, rozbudowa i budowa dróg gminnych gruntowych na terenie miasta Marki - Budowa drogi gminnej ulicy Jagiełły.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.