Ogłoszenie z dnia 2023-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie przeglądów, konserwacji i czynności obsługowych instalacji i systemów pożarowych w obiektach Muzeum Śląskiego w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Śląskie w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001094121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: T. Dobrowolskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-205
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 32 779 93 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@muzeumslaskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeumslaskie.pl/pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie przeglądów, konserwacji i czynności obsługowych instalacji i systemów pożarowych w obiektach Muzeum Śląskiego w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f907150-27a9-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00354870
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042220/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Wykonanie przeglądów, konserwacji i czynności obsługowych instalacji i systemów pożarowych (m.in.: SAP, DSO, wczesnej detekcji dymu, detekcji CO i LPG, wentylacji oddymiającej, sterowania centralą FCP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00332951
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Faktyczne: przedmiot zamówienia stanowi zamówienie podobne, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, do zamówienia podstawowego udzielonego w wyniku postępowania przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego (art. 132 ustawy Pzp), dalej zamówienie podobne. Zamówienie podobne zostało przewidziane w sekcji II.2.14) dla Części A Ogłoszenia o zamówieniu nr 2022/S 087-236578 z dnia 04.05.22 r.
W dokumentach zamówienia podstawowego wskazano ewentualny zakres zamówienia podobnego oraz warunki, na jakich zostaną one udzielone. Wartość zamówienia podobnego została uwzględniona przy obliczaniu wartości
zamówienia podstawowego. Niniejsze zamówienie polega na powtórzeniu tych samych usług jak realizowanych w zamówieniu podstawowym oraz stanowi pierwsze zamówienie podobne do zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 08.08.2022 r. Zamawiający zamierza zawrzeć umowę z Wykonawcami zamówienia podstawowego.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZP-261-4/22
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-261-10/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 486314,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie przeglądów, konserwacji i czynności obsługowych następujących systemów: alarmu pożarowego (SAP), dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO), wczesnej detekcji dymu, detekcji CO i LPG, wentylacji oddymiającej i pożarowej oraz instalacji ochrony przed zadymianiem, sterowania centralą FCP, kurtyn dymowych i bram pożarowych oraz drzwi pożarowych w częstotliwości miesięcznej, kwartalnej, półrocznej i rocznej - zgodnie z Harmonogramem (załącznik nr 9 do Zaproszenia);
2) wykonywanie podstawowych czynności konserwacyjno-serwisowych dziennych i tygodniowych opisanych szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia (dalej „OPZ”) - dotyczy systemu alarmu pożarowego (SAP) oraz systemów: instalacji tryskaczowej, wysokociśnieniowej mgły wodnej i gaszenia gazem;
3) wykonanie regularnej, w częstotliwości dziennej, czynności sprawdzających instalacji hydrantowej oraz wszystkich podręcznych środków gaśniczych – w zakresie szczegółowo opisanym w OPZ;
4) pełnienie całodobowych dyżurów (poza godzinami przebywa na terenie obiektów), w celu przybycia do obiektów objętych niniejszym zamówieniem, w przypadku wystąpienia nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemów ppoż., w czasie nie dłuższym niż do 1 godziny od czasu powiadomienia telefonicznego lub przekazanego drogą elektroniczną;
5) koordynację oraz weryfikację prawidłowości wykonywania przeglądów, konserwacji i czynności obsługowych systemów ppoż.
Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2023 r. Częstotliwość wykonywania ww. przeglądów oraz czynności zawarto w Harmonogramie stanowiącym Załącznik nr 9 do Zaproszenia.
Miejsce realizacji zamówienia: ul. T. Dobrowolskiego 1 i al. W. Korfantego 3, Katowice.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71317100-4 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej
50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 605023,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 605023,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): F. PUH WATRA Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa „WATRA” Buchwald & Płóciniczak Spółka Jawna, Meyer Technik Sp. z o.o., IB Systems Sp. z o.o., Kamrowski Serwis Bartłomiej Kamrowski, GM Sprinkler Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972305256
7.3.3) Ulica: Gronowa 22/1215
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-655
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Nazwa podwykonawcy: ASSA ABLOY Mercor Doors Sp. z o.o., ul. Arkońska 6, bud. A2,
80-387 Gdańsk. Opis powierzonej części (zakresu) zamówienia: wykonywanie konserwacji i napraw drzwi pożarowych w obiektach Muzeum.
Nazwa podwykonawcy: D+H Polska sp. z o.o., ul. Polanowicka Północna 8, 51-180 Wrocław. Opis powierzonej części (zakresu) zamówienia: wykonywanie konserwacji i napraw instalacji ochrony przed zadymieniem i sterowania centralami FCP w obiektach Muzeum.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 605023,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Wykonywanie prac malarskich oraz robót ogólnobudowlanych w siedzibie RCKiK w Katowicach oraz w podległych Terenowych Oddziałach w zależności od potrzeb Zamawiającego"
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach
- Dostawy różnych artykułów spożywczych sypkich na potrzeby trzech jednostek organizacyjnych OISW w Katowicach
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3a
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi konwojów środków pieniężnych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Usługa farmaceutyczna polegająca na sporządzeniu mieszanin do żywienia pozajelitowego dla noworodków i wcześniaków wraz z dostawą gotowej mieszaniny w postaci worków
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi z zakresu utrzymania obiektów turystycznych, rekreacyjnych i edukacyjnych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025 r.
- Równanie i profilowanie dróg na terenie Gminy Linia z podziałem na części
- POLITYKA SENIORALNA EFS+
- Usługi całodobowego nadzoru w formie monitoringu elektronicznego nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław oraz naprawy i konserwacje tych systemów.
- Interwencyjne naprawy, konserwacje i remonty bieżące mienia
- Usługa mineralizacji pasów przeciwpożarowych w jednostkach i instytucjach wojskowych administrowanych przez 2. Wojskowy Oddział Gospodarczy we Wrocławiu na terenie jednostek i instytucji wojskowych.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.