Ogłoszenie z dnia 2023-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00253818/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-09
- 2023/BZP 00289472/01 - Wynik z dnia 2023-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i modernizacja obiektów i instalacji Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Lidzbarku Warmińskim wraz z dociepleniem.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W LIDZBARKU WARMIŃSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751059
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Olsztyńska 8
1.5.2.) Miejscowość: Lidzbark Warmiński
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 477329550
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kplidzbark@kwpsp.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazlidzbark.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b6bfbe4e-06c4-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i modernizacja obiektów i instalacji Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Lidzbarku Warmińskim wraz z dociepleniem.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6bfbe4e-06c4-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00354894
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253818
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1804610,79 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 746756,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont dachu - wykonanie pokrycia i konstrukcji dachowej.4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.5.5.) Wartość części: 337232,69 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.4.5.3.) Główny kod CPV: 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
4.5.5.) Wartość części: 339954,69 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty renowacyjne - izolacja fundamentów.4.5.3.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 69569,45 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części 1 oferta z najniższą ceną 405.422,76 zł. przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota przeznaczona przez zamawiającego na sfinansowanie zamówienia wynosi 400.00,00 zł brutto. Zamawiający niema możliwości zwiększenia wyżej wymienionej kwoty do wysokości ofert z najniższa ceną.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 405422,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 959229,74 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części 2 najkorzystniejsza oferta 405 900,00 zł jednak przedstawiciel firmy odmówił podpisania umowy. Kolejna oferta w rankingu ocenianych ofert opiewa na kwotę 437 142,00 zł brutto. Kwota przeznaczona przez zamawiającego na sfinansowanie zamówienia wynosi 410 000,00 zł brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia wyżej wymienionej kwoty do wysokości kolejnej oferty z rankingu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 405900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 649380,49 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części 3 najkorzystniejsza oferta 83 000,00 zł jednak przedstawiciel firmy odmówił podpisania umowy. Kolejna oferta w rankingu ocenianych ofert opiewa na kwotę 155 093,28 zł brutto. Kwota przeznaczona przez zamawiającego na sfinansowanie zamówienia wynosi 85 000,00 zł brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia wyżej wymienionej kwoty do wysokości kolejnej oferty z rankingu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183192,51 PLN
INNE PRZETARGI Z LIDZBARKU WARMIŃSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Szkoła na miarę XXI wieku. Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marii Konopnickiej w Żyrardowie - Poprawa warunków edukacyjnych oraz bezpieczeństwa użytkowników. "
- Modernizacja budynku przy ul. Owsianej 4-6 - utworzenie centrum przeciwdziałania przemocy domowej - Etap II
- Remont obiektu - zabytkowej studni Gruba Kaśka
- Remont i wyposażenie pomieszczeń budynku D Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. POW 3/5 w Łodzi - etap I
- Budowa zadaszenia tarasu bojowego wraz z zabezpieczeniem czołowej części stropodachu Fortu 49a Dłubnia w Krakowie
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.