Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00247533/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku szkoły w Zespole Szkół nr 1 we Wronkach oraz nadzór inwestorski nad realizacją termomodernizacji – dokończenie budowy (roboty budowlane)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000767428
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Leśna 17
1.5.2.) Miejscowość: Wronki
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 672540213
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szkolanalesnej.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkolanalesnej.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-83e1067e-e21f-11ee-a01e-f641a8763d5f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku szkoły w Zespole Szkół nr 1 we Wronkach oraz nadzór inwestorski nad realizacją termomodernizacji – dokończenie budowy (roboty budowlane)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83e1067e-e21f-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00354952
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063572/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja budynku szkoły.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00247533
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSNr1-ZP.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1100000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termomodernizacja budynku szkoły w Zespole Szkół nr 1 we Wronkach oraz nadzór inwestorski nad realizacją termomodernizacji – dokończenie budowy (roboty budowlane). Zamawiający kontynuuje inwestycję, tzn.: po odstąpieniu od umowy z przyczyn leżących
po stronie „poprzedniego” wykonawcy, Zamawiający zamierza dokonać wyboru oferty nowego wykonawcy, którego zadaniem będzie wykonanie wszelkich czynności zmierzających
do dokończenia inwestycji, w tym: usunięcia wad, napraw, wykończeni, itd. części przedmiotu zamówienia wadliwie wykonanej przez dotychczasowego wykonawcę. Efekt końcowy inwestycji musi być zgodny z warunkami dofinansowania. Zamówienie bowiem dotyczy projektu dofinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych – edycja II. Link do informacji dot. konkursu: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga/
Warunkiem uzyskania dofinansowania jest wykonanie kompletnego zadania (wymogi BGK). Link do uprzedniego postępowania wraz z OPZ: http://bip.szkolanalesnej.edu.pl/p,11,przetargi
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oprócz ww. zawiera OPZ (opis przedmiotu zamówienia), wstępna promesa i warunki zmiany promesy oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące załącznik 2 do SWZ, dostępne na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Wykonawca(cy) ma(ją) obowiązek wykonać zamówienie z zachowaniem dostępności dla osób niepełnosprawnych.
Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie wypłacane Wykonawcy w sposób następujący: pierwsza transza w wysokości nie wyższej niż 5% wynagrodzenia (zaliczka) oraz druga transza w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty wynagrodzenia tj. 95%, płatna po odbiorze całości projektu realizowanego przez zamawiającego i sporządzeniu protokołu odbioru końcowego jak i uzyskaniu prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (jeżeli będzie wymagane przepisem prawa).
Wykonawca/Wykonawcy inwestycji muszą zapewnić finansowanie inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłatę/wypłaty
z Promesy, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia Wykonawcy Inwestycji
w całości nastąpi po wykonaniu inwestycji w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia odbioru Inwestycji (wymogi BGK).
Wykonawca oraz Zamawiający zobowiązują się do poddania ewentualnych sporów
w relacjach z Wykonawcą/Wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach,
w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu. Rozliczenie, zgodnie z wymogami BGK będzie uwzględniać warunki wypłaty wynagrodzenia wynikające z zastosowania art. 35 ust. 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2022 r. o zmianie ustawy
o podatku dochodowym od osób fizycznych i niektórych innych ustaw (Dz. poz. 1265).
2) Minimalny wymagany okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia: 36 m-cy od dnia odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45442110-1 - Malowanie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1188235,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1279200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1235655,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRB ADAM sp. z o.o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7872110714
7.3.3) Ulica: Romana Maya 28
7.3.4) Miejscowość: Szamotuły
7.3.5) Kod pocztowy: 64-500
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRB ADAM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PRB ADAM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1235655,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WRONEK
- Usługi pocztowe dla Zakładu Karnego we Wronkach
- Remont konstrukcji poddasza w magazynie depozytu osadzonych paw. D w Zakładzie Karnym we Wronkach
więcej: przetargi w Wronkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie środowiskowego domu samopomocy poprzez rozbiórkę, rozbudowę, przebudowę i adaptację budynku mieszczącego się pod adresem Zawoja 35A
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Remont łazienki w Dziale Żywienia w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Przybudowa sali gimnastycznej w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie
- MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 53 PRZY UL. SKOŚNEJ 8 W KRAKOWIE
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkolnym ZSP-1 - Etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.