eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Horyniec-ZdrójKompleksowa modernizacja dróg na terenie gminy Horyniec-Zdrój



Ogłoszenie z dnia 2022-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Kompleksowa modernizacja dróg na terenie gminy Horyniec-Zdrój

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Horyniec-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900677

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Przyjaźni 5

1.5.2.) Miejscowość: Horyniec-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-620

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 166313455

1.5.8.) Numer faksu: 166313455

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@horyniec-zdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.horyniec-zdroj.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa modernizacja dróg na terenie gminy Horyniec-Zdrój

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78e14086-38b4-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00354969

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00046819/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Kompleksowa modernizacja dróg na terenie gminy Horyniec-Zdrój

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://horyniec-zdroj.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://horyniec-zdroj.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Formaty plików muszą być zgodne z krajowymi Ramami Interoperacyjności ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych
wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U.2017.2247 t.j. z dnia 2017.12.05).
Zamawiający nie dopuszcza przesyłania plików w następujących formatach:
- .com
- .exe
- .bat
- .msi.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 4200000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn . „Kompleksowa modernizacja dróg na terenie gminy Horyniec-Zdrój”
Przedmiotem zamówienia obejmuje:
1. Przebudowa drogi gminnej Puchacze – Świdnica w km 0+000 - 1+553 180903_2 Horyniec-Zdrój, Obręb 006 Podemszczyzna, działki nr: 469, 546, 542, 560, 581/1, Obręb 002 Horyniec-Zdrój, działki nr: 134, 179, 133, 147, 121
2. Przebudowa drogi gminnej nr 105062R - (Parafia) ul. Konopnickiej w km 0+000 - 0+052 180903_2 Horyniec-Zdrój, Obręb 002 Horyniec-Zdrój, działka nr: 1982
3. Przebudowa drogi gminnej nr 105063R Radruż za Cerkwią w km 0+306 - 0+922 180903_2 Horyniec-Zdrój, Obręb 009 Radruż, działki nr: 220(WP), 236, 262/5, 256, 253, 269, 282, 270
4. Przebudowa drogi gminnej nr 147015R Radruż – kolonia w km 0+930 - 1+150 180903_2 Horyniec-Zdrój, Obręb 009 Radruż, działki nr: 364, 302/2
5. Przebudowa drogi gminnej Polanka Horyniecka w km 0+010 - 0+740 180903_2 Horyniec-Zdrój, Obręb 010 Stare Brusno, działki gminne nr: 35/7, 35/8, 59/2, 60/3, 58/4, działka do przejęcia: nr 53, działka konieczna do realizacji zadania nr 55
6. Przebudowa drogi gminnej nr 147001R Myśliwska Tunel w km 0+000 - 0+085 180903_2 Horyniec-Zdrój, Obręb 002 Horyniec-Zdrój, działka nr: 1409, 1463
7. Przebudowa drogi gminnej nr 105071R ul. Słoneczna w km 0+000 - 0+084 180903_2 Horyniec-Zdrój, Obręb 002 Horyniec-Zdrój, działki nr: 2597/5
8. Przebudowa drogi gminnej nr 105073R ul. Słowackiego w km 0+170 - 0+342 180903_2 Horyniec-Zdrój, Obręb 002 Horyniec-Zdrój, działki nr: 2757, 2779
9. Przebudowa drogi gminnej nr 147025R Dziewięcierz w km 0+000 - 0+301 180903_2 Horyniec-Zdrój, Obręb 001 Dziewięcierz, działki nr: 315, 316, 317, 379
10. Przebudowa drogi gminnej nr 147027R Dziewięcierz Dolina w km 0+000 - 0+177 180903_2 Horyniec-Zdrój, Obręb 001 Dziewięcierz, działka nr: 139
11. Przebudowa drogi gminnej nr 147023R Werchrata łącznik w km 0+000 - 0+370 180903_2 Horyniec-Zdrój, Obręb 011 Werchrata, działki nr: 409, 393, 60/3(WP), 312
12. Przebudowa drogi gminnej nr 145057R Łozy w km 0+510 - 1+290 180903_2 Horyniec-Zdrój, Obręb 011 Werchrata, działka nr: 125
13. Przebudowa drogi gminnej nr 105072R ul. Armii Krajowej w km 1+050 - 1+730 180903_2 Horyniec-Zdrój, Obręb 002 Horyniec-Zdrój, działka nr: 1182
14. Przebudowa drogi gminnej Horyniec boczna Wojska Polskiego w km 0+000 - 0+064 180903_2 Horyniec-Zdrój, Obręb 002 Horyniec-Zdrój, działka nr: 2047
15. Przebudowa drogi gminnej nr 105062R Horyniec-Zielona w km 0+000 - 0+200 180903_2 Horyniec-Zdrój, Obręb 002 Horyniec-Zdrój, działka nr: 2033
16. Przebudowa drogi gminnej nr 105059R Prusie w km 0+000 - 0+406 180903_2 Horyniec-Zdrój, Obręb 008 Prusie, działki nr: 273, 294(WP), 299, 300, 311
17. Przebudowa drogi gminnej Trusze (łącznik) w km 0+000 - 0+523 180903_2 Horyniec-Zdrój, Obręb 002 Horyniec-Zdrój, działka nr: 2544
18. Przebudowa drogi gminnej ul. Mickiewicza boczna 1 w km 0+000 - 0+172 180903_2 Horyniec-Zdrój, Obręb 002 Horyniec-Zdrój, działka nr: 451
19. Przebudowa drogi gminnej ul. Mickiewicza boczna 2 w km 0+000 - 0+086 180903_2 Horyniec-Zdrój, Obręb 002 Horyniec-Zdrój, działka nr: 466
20. Przebudowa drogi gminnej - starodroże DLU w km 0+000 - 0+090 180903_2 Horyniec-Zdrój, Obręb 002 Horyniec-Zdrój, działki nr: 474/1, 474/2
Szczegółowy zakres zadania określa Program Funkcjonalno-Użytkowy i dołączona dokumentacja.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się
kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Okres gwarancji (Gw) – waga kryterium 40%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże:
a) że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 5 000 000,00 zł,
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
w zakresie doświadczenia (warunek doświadczenie):
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wykonał należycie
1. Co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie dróg na kwotę minimum 3 mln złotych brutto (Zamawiający dopuszcza kilka robót w ramach jednej umowy).
w zakresie dysponowania osobami:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień
składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do
wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1, powyżej, stanowią wstępne
potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania -
zgodnie z Załącznikiem do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1, powyżej, stanowią wstępne
potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców.
Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Zgodnie z art. 117 ust. 4 p.z.p. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni
Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik do SWZ. Oświadczenie przekazuje się w
postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznym
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawcę lub jako cyfrowe odwzorowanie
dokumentu, który został sporządzony w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym
podpisem potwierdzające zgodność odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci
papierowej; cyfrowe odwzorowanie dokumentu (elektroniczna kopia dokumentu, który został
sporządzony w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem) jest opatrywane
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym przez Wykonawcę lub przez notariusza.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Wykonawcy przysługuje prawo do 5% zaliczki liczonej od wartości brutto wartości umowy. Zaliczka zostanie wypłacona Wykonawcy na jego pisemny wniosek w terminie do 21 dni od daty złożenia wniosku.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron i wymaga formy
pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany w niżej przedstawionym zakresie:
1. Zmiany terminu zakończenia robót budowlanych w przypadku:
1) wystąpienia warunków atmosferycznych i zdarzeń losowych, które istotnie utrudniają lub
uniemożliwiają prowadzenie robót,
2) wprowadzenia zmian w dokumentacji techniczno-projektowej, co może powodować brak
możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy,
3) konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji
danych, zgód, pozwoleń od osób trzecich lub właściwych organów.
4) powstania konieczności wykonania zamówień dodatkowych, których wykonanie jest
niezbędne dla wykonania przedmiotu Umowy
2. W przypadku postanowień, które mają związek ze zmienionymi regulacjami prawnymi
wprowadzonymi w życie po dacie podpisania umowy, wywołującymi potrzebę zmiany umowy.
Zmiany wysokości podatku VAT.
3. Zmiany w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania , sposobu i
zakresu wykonania umowy w przypadku:
1) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy przy
zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wykazane w
dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji,
2) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian
uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu,
3)wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych, odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej,
a) powstania konieczności wykonania zamówień dodatkowych, których wykonanie jest
niezbędne dla wykonania przedmiotu Umowy,
b) zawieszenia robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezależnych od
Wykonawcy,
4) wystąpienia warunków terenu odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji
projektowej, w szczególności napotkanie niezinwentaryzowanych lub błędnie
zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych,
5) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy, przy zastosowaniu innych rozwiązań
technicznych lub materiałowych ze względu w szczególności na zmiany obowiązującego prawa,
wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji, z planowanymi lub równolegle prowadzonymi
inwestycjami.
6) W przypadku wykonywania robót zamiennych lub ograniczenia zakresu rzeczowego
przedmiotu zamówienia, o czym mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z
zastrzeżeniem nieprzekroczenia części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia
zawarte w SIWZ – zmiana może dotyczyć wynagrodzenia, wymogów w zakresie odbioru robót,
terminu wykonania i innych okoliczności powstałych w związku z robotami zamiennymi lub
ograniczeniem zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia.
4. Wymienione w ust.1-3 postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może
wyrazić zgodę. Nie stanowią jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
5. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia bieżącej dokumentacji, koniecznej dla
uzasadnienia żądanej zmiany.
6. Wniosek w sprawach o których mowa w ust. 1-3 Wykonawca winien przekazać
Zamawiającemu niezwłocznie, jednakże nie później niż 14 dni roboczych od dnia w którym
Wykonawca dowiedział się o danym zdarzeniu lub okolicznościach.
7. W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku o którym mowa w ust.6 Zamawiający
powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany umowy i terminie podpisania aneksu do
umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany.
8. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności
opisanych w art. 455 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-10 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na Platformie i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego pod adresem https://horyniec-zdroj.logintrade.net/rejestracja/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-10 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.