eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻukowoSukcesywna dostawa materiałów betonowych dla Spółki Komunalnej Żukowo Sp. z o. o.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów betonowych dla Spółki Komunalnej Żukowo Sp. z o. o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Komunalna Żukowo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220793020

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pod Otomino 44

1.5.2.) Miejscowość: Żukowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-330

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skzukowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.skzukowo.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sk_zukowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa materiałów betonowych dla Spółki Komunalnej Żukowo Sp. z o. o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-093751c2-2ce0-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00354987

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332507/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/4/D/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa następujących materiałów chodnikowych dla Spółki Komunalnej Żukowo Sp. z o. o.:
1) 1) Betonowa kostka brukowa – typu HOLLAND 6 cm szara (5000 m2) i kolor (czerwony lub grafit z fazą lub bez fazy) (5000 m2);
2) 2) Betonowa kostka brukowa – typu HOLLAND/BEHATON 8 cm szara (10000m2) i kolor (czerwony lub grafit z fazą lub bez fazy) (5000 m2);
3) Krawężnik betonowy drogowy 15/30/100 cm (5000 sztuk);
4) Obrzeże chodnikowe betonowe 8/25/100 cm (5000 sztuk);
5) Opornik drogowy betonowy 12/25/100 cm (3000 sztuk);
2. Przedmiot umowy musi być fabrycznie nowy, wolny od wad i nie może być przedmiotem praw osób trzecich.
3. Ilość przedmiotu zamówienia została podana szacunkowo na okres 4 miesięcy. Z uwagi na możliwość zmiany bieżących potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, tj. w ilości wskazanej powyżej, lecz nie więcej niż 30%. W takim przypadku Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie z tego tytułu do żądania wynagrodzenia w wysokości 100 % ceny oferty;
4. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od ilości przedmiotu zamówienia dostarczonego w okresie trwania umowy i określone zostanie na podstawie ceny jednostkowej ustalonej w oparciu o ofertę przedłożoną przez Wykonawcę.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113000-5 - Drogowe materiały konstrukcyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44113100-6 - Materiały chodnikowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu ofertę z najniższą ceną złożył Wykonawca: Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych inż. Kazimierz Ginter Zakład Pracy Chronionej,
89-600 Chojnice, ul. Kolejowa 4, który zaoferował realizację przedmiotu zamówienia za cenę 379 172,10 zł brutto.
Przed upływem terminu otwarcia ofert poinformowano Wykonawców, że na realizację przedmiotowego zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 320 000,00 zł brutto.
W związku z brakiem możliwości podniesienia w/w kwoty do ceny najtańszej oferty na realizację przedmiotowego zamówienia, Zamawiający unieważnia postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.