Og³oszenie z dnia 2022-09-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00411518/01 - Wynik z dnia 2022-10-26
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa oleju opa³owego w sezonie grzewczym 2022/2023”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Jastrz±b
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223741
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Niepodleg³o¶ci 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jastrz±b
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-502
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 6284860
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jastrzab.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: ugjastrzab.bip.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa oleju opa³owego w sezonie grzewczym 2022/2023”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fa4579f6-38b0-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00354992
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00011801/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa oleju opa³owego w sezonie grzewczym 2022/2023
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
ugjastrzab.bip.org.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem miniPortalu , który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu dostêpnego pod adresem : https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
6. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik Nr 7 do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Wójt Gminy Jastrz±b , 26-502 Jastrz±b, ul. Pl. Niepodleg³o¶ci 5 Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl
3) Pani/Pana dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
na zadanie pn.: „Dostawa oleju opa³owego w sezonie grzewczym 2022/2023 ” prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt.1 ustawy Pzp;
4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
9) Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) Wykonawcy przys³uguje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IT.271.9.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa i wy³adunek oleju opa³owego grzewczego spe³niaj±cy wymagania normy PN-C-96024:2020-12 w zakresie oleju opa³owego lekkiego gatunku L-1 w ilo¶ci oko³o 80 000 litrów w sezonie grzewczym 2022/2023 o parametrach nie gorszych ni¿:
Parametry techniczne oleju opa³owego:
- zawarto¶æ siarki do 0,1 %
- warto¶æ opa³owa nie ni¿sza ni¿ 42,6 MJ/kg
- temperatura p³yniêcia nie wy¿sza ni¿ – 20° C
- zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych nie wiêksza ni¿ 24 mg/kg
- zawarto¶æ wody nie wiêksza ni¿ 200 mg/kg
- barwa czerwona
w tym dla placówek o¶wiatowych oko³o 50 000 litrów tj. :
- Publiczna Szko³a Podstawowa w Jastrzêbiu, ul. Ko¶ciuszki 51B
- Publiczna Szko³a Podstawowa w Woli Lipienieckiej Du¿ej
oraz do budynku Urzêdu Gminy oko³o 30 000 litrów.
2. Ilo¶æ oleju opa³owego wskazana w swz ma charakter planowy. Podane ilo¶ci mog± ulec zwiêkszeniu lub zmniejszeniu. Faktyczna wielko¶æ dostaw bêdzie odpowiednia do rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w przypadku mniejszego zapotrzebowania z przyczyn od niego niezale¿nych (np. ciep³a zima) nie jest zobowi±zany wykupiæ ca³o¶ci zamówienia.
3. Olej opa³owy musi spe³niæ wszystkie wymagane przepisami normy jako¶ciowe. Do ka¿dej partii Wykonawca musi za³±czyæ aktualne ¶wiadectwo jako¶ci lub równowa¿ny dokument przedstawiaj±c parametry dostarczanego opa³u nie gorsze ni¿ okre¶lone w pkt. 3.1. Olej opa³owy powinien spe³niaæ wymagania Rozporz±dzenia Ministra Gospodarki z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe (Dz. U. z 2016 r., poz. 2008), Rozporz±dzenia Ministra Finansów z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1822).
4. Przedmiot zamówienia obejmuje za³adunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wy³adunek oleju.
5. Dostawy oleju bêd± realizowane sukcesywnie etapami w terminach, ilo¶ciach i miejsc miejscach wskazanych przez Zamawiaj±cego oraz dyrektorów placówek o¶wiatowych na podstawie zamówienia telefonicznego, droga elektroniczn± lub faksu. Dostawy oleju realizowane bêd± w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 8.00 do 15.00 z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
6. Wykonawca dostarczy olej opa³owy w czasie nie d³u¿szym ni¿ 3 dni robocze od dnia zg³oszenia zapotrzebowania przez Zamawiaj±cego.
7. Termin dostawy Wykonawca okre¶li w ofercie (formularz ofertowy za³±cznik nr 1 do SWZ).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale 6 SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli w z³o¿onych dokumentach i o¶wiadczeniach Wykonawca jednoznacznie wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci gospodarczej polegaj±cej na hurtowym albo detalicznym handlu paliwami na podstawie aktualnej koncesji wydanej przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki (aktualna koncesja na obrót paliwami ciek³ymi udzielona na podstawie ustawy z dnia 10.04.1997 r. – Prawo energetyczne (Dz.U. 2022 r. poz, 1385).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ dostawy odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± dostawie stanowi±cej przedmiot zamówienia (minimum 2 dostawy) z podaniem warto¶ci oraz dat i miejsca wykonania wg za³±czonego wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 5 do SWZ oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych , ¿e dostawy te zosta³y wykonane nale¿ycie.
3. Zamawiaj±cy mo¿e, oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia na ka¿dym etapie postêpowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).
4. Zamawiaj±cy w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji , w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
b)O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz.1076), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê , ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³±cznik Nr 4).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki, na podstawie art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne, wa¿n± w okresie obowi±zywania umowy.
b) wykaz wykonanych w ostatnich trzech lat dostaw, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, odpowiadaj±cym swoim rodzajem i warto¶ci± dostawie stanowi±cej przedmiot zamówienia (minimum 2 dostawy) z podaniem warto¶ci oraz dat i miejsca wykonania wg za³±czonego wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 5 do SWZ oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych , ¿e dostawy te zosta³y wykonane nale¿ycie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia o których mowa w rozdziale 7 pkt. 1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy
z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
b) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
c) Zobowi±zani s± na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 7.8. przy czym:
- w celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu sk³ada odpowiedni Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/± spe³nienie warunku;
- w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projekt Umowy stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ .2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454 -455 ustawy Pzp oraz postanowieñ Projektu Umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-28 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego roównie¿ na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-28 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-10-27
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy informuje, ¿e zgodnie z Ustawa z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresieprzeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, na podstawie art. 1
pkt 3 oraz art. 7 ust. 1 - ustawy w celu przeciwdzia³ania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainê rozpoczêtej w
dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listê, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje siê sankcje
polegaj±ce m.in. na wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na
podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, z pó¼n. zm.),
zwanej dalej „ustaw± Pzp"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni olejowych Dolno¶l±skiego Zespo³u Szkó³ w Biedrzychowicach
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego L-1 do celów grzewczych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 23 Bazê Lotnictwa Taktycznego Miñsk Mazowiecki
- Sukcesywne dostawy oleju napêdowego przeznaczonego do celów grzewczych dla Uniwersytetu Szczeciñskiego
- Dostawa oleju opa³owego
- "Dostawa 27 000 litrów oleju opa³owego do SP Nr 20 oraz 13 000 litrów oleju opa³owego do PM Nr 4 w Jaworznie, z zastrze¿eniem zmniejszenia tej ilo¶ci maksymalnie o 15% dla poszczególnej placówki "
- dostawa: oleju napêdowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opa³owego lekkiego w okresie wrzesieñ 2006 - sierpieñ 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i p³ynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.